95 vs. 98 oktánov

Užívateľov profilový obrázok
lkopcansky
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 832
Dátum registrácie: 27 Máj 2013, 10:33
Vek:: 31
Bydlisko: Bratislava
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 26 krát

95 vs. 98 oktánov

Príspevok od užívateľa lkopcansky » 13 Feb 2014, 10:32

Dnes ma tak napadlo vyskúšať 98 na Shell. Je to dobrý nápad? Má s tým niekto skúsenosť? Čo na to motor, spotreba? Tankoval by som to do B5244S
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY15, 133 000 km, Mobil 0w-20
Obrázok
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 247 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázok
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 172 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY04, 245 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: 95 vs. 98 oktánov

Príspevok od užívateľa MarekV » 13 Feb 2014, 10:41

ja mam odskusane 95 vs premium "100" oktan. spotreba rovnaka. motor vyrazne ruchsi. narast vykonu 10 koni.

Užívateľov profilový obrázok
berzerker
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 565
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 22:17
Vek:: 5
Bydlisko: Trnava
Poďakoval: 16 krát
Bolo mu poďakované: 14 krát

Re: 95 vs. 98 oktánov

Príspevok od užívateľa berzerker » 13 Feb 2014, 12:20

Motor ide kludnejsie, okrem V poweru mavaju aj na TIR Petroleum 98 icku.
850 T-5R
Citroen C5 2.0 HDI

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: 95 vs. 98 oktánov

Príspevok od užívateľa kwiko » 13 Feb 2014, 19:55

Moj nazor je ze turbobeziny ocenia vyssie oktanove cislo, ale atmosfera s nepriamim vstrekovanim sice pojde subjektivne kulivovanejsie.. ale celkovo skoda penazi.
kwiko

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: 95 vs. 98 oktánov

Príspevok od užívateľa lucki » 13 Feb 2014, 22:24

ja som to na 2.4i skusal a nic. 2.4T ma na dialnici o kusok lepsiu spotrebu. v meste vobec.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Napísať odpoveď