95 vs. 98 oktánov
- lkopcansky
- MUDrc
- Príspevky: 832
- Dátum registrácie: 27 Máj 2013, 10:33
- Vek:: 31
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 26 krát
95 vs. 98 oktánov
Dnes ma tak napadlo vyskúšať 98 na Shell. Je to dobrý nápad? Má s tým niekto skúsenosť? Čo na to motor, spotreba? Tankoval by som to do B5244S
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: 95 vs. 98 oktánov
ja mam odskusane 95 vs premium "100" oktan. spotreba rovnaka. motor vyrazne ruchsi. narast vykonu 10 koni.
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: 95 vs. 98 oktánov
Moj nazor je ze turbobeziny ocenia vyssie oktanove cislo, ale atmosfera s nepriamim vstrekovanim sice pojde subjektivne kulivovanejsie.. ale celkovo skoda penazi.
kwiko
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: 95 vs. 98 oktánov
ja som to na 2.4i skusal a nic. 2.4T ma na dialnici o kusok lepsiu spotrebu. v meste vobec.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989