prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
Zdravím Vás, mám Volvo S60 T5. Nedávno som sem písal príspevok, kde mi "trahlo" autom.
Podľa vašich rád som zašiel na diagnostiku, ktorá neukázala vôbec nič.
Už sa na tom aute pomenilo veľa vecí, stále to trhá menej a menej, ale furt to nie je ono.
Takže hľadám dobráka, ktorý má auto s týmto motorom. Iba by sme vymenili regulátor tlaku paliva, vstreky, váhu vzduchu a pozrelo by sa nastavenie rozvodov.
Je to chvíľková záležitosť a samozrejme zadarmo to nechcem.
Už sa s tým auto fakt veľa spravilo a toto ma stále trápi. Určite je to iba prkotina, ale prísť na to ktorá, by stálo veľa peňazí, pretože by trebalo ísť postupne a všetko vymeniť.
Som z okolia NR.
Ďakujem.
Podľa vašich rád som zašiel na diagnostiku, ktorá neukázala vôbec nič.
Už sa na tom aute pomenilo veľa vecí, stále to trhá menej a menej, ale furt to nie je ono.
Takže hľadám dobráka, ktorý má auto s týmto motorom. Iba by sme vymenili regulátor tlaku paliva, vstreky, váhu vzduchu a pozrelo by sa nastavenie rozvodov.
Je to chvíľková záležitosť a samozrejme zadarmo to nechcem.
Už sa s tým auto fakt veľa spravilo a toto ma stále trápi. Určite je to iba prkotina, ale prísť na to ktorá, by stálo veľa peňazí, pretože by trebalo ísť postupne a všetko vymeniť.
Som z okolia NR.
Ďakujem.
Volvo S60 T5 2.3 184KW 2001 360 000 km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
takeho dobraka nenajdes... ktorý by si dal vymontovať vstreky a pozicial by ti ich...
chod za volvo mechanikom, nie za bežným mechanikom, nechaj tam zopár penazí a ten ti chybu opraví...
je ich tu na fore dosť... aj SR a CR... inak sa nikam nepohnes...
chod za volvo mechanikom, nie za bežným mechanikom, nechaj tam zopár penazí a ten ti chybu opraví...
je ich tu na fore dosť... aj SR a CR... inak sa nikam nepohnes...
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
Ja nechcem aby mi ich požičal na týždeň, ale na pár minúť, pretože chybu hneď poznať.zorg1 napísal:takeho dobraka nenajdes... ktorý by si dal vymontovať vstreky a pozicial by ti ich...
chod za volvo mechanikom, nie za bežným mechanikom, nechaj tam zopár penazí a ten ti chybu opraví...
je ich tu na fore dosť... aj SR a CR... inak sa nikam nepohnes...
Bol som, ale nemá čas. Zbytočne nechám kopu peňazí, keď môžem kupiť len jednu vec ktorá pomôže.
A ako vravím, zadarmo to nechcem. Niekto môže predávať auto na diely to by stačilo.
Volvo S60 T5 2.3 184KW 2001 360 000 km
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
to ked chces takto odhalovat chybu tak to je praca na tyzden, pretoze trhanie autom moze byt sposobene 300 vecami
S80 manual
B5204T4
B5204T4
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
a co taky tlak paliva? cerpadlo a regulacny ventil tlaku paliva?
S80 manual
B5204T4
B5204T4
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
Ako inač ju mám odhaliť? Diagnostika nič neukázala. Vo Volvo servise spravia to isté, tiež nezistia čo to je, pretože ako si povedal, môže to spôsobovať veľa veci.Johnny55 napísal:a co taky tlak paliva? cerpadlo a regulacny ventil tlaku paliva?
Volvo S60 T5 2.3 184KW 2001 360 000 km
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
Myslim, ze chalan na to ide dobre. Na co to bude niekomu nosit, ked si vie urcite veci vymenit aj u seba doma? Kazdy bude iba menit a menit az kym nezisti co to je, ked je diagnostika cista a live data nic neukazuju. Lepsie dat nejakemu dobrakovi nieco do vacku za ochotu, ako zohnat niekoho, kto bude tahat peniaze. Prv ste mu radili diagnostiku, ktora nic neukazala - dalsie vyhodene peniaze, teraz ma vyhadzovat zas? Prehodit rampu so vstrekmi ne otazkou 5 minut. Ako som tak cital jeho predosle chyby, moze to byt naozaj hocico a veci, ktore si chce pozicat ako pisal vahy, vstreky a pod, je dobra cesta, nech vyluci co ma zle na svojom aute, aby sa mohol hrabat v tom ostatnom. Neraz sa takto riesili problemy na mojej alfe... Mechanik mechanik, ktory nerobi bezne auta, a co je volvo zo zlata chlapci? Ze treba na to vysoku skolu, aby sa v tom bezny mechanik nehrabal?
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
by si sa cudoval ale volvo ma dost veci inych, ktore proste bezny mechanik nespravi (musi byt minimalne dost zrucny a takych je malo).misokgb napísal:Mechanik mechanik, ktory nerobi bezne auta, a co je volvo zo zlata chlapci? Ze treba na to vysoku skolu, aby sa v tom bezny mechanik nehrabal?
osobne by som ale zacal od veci co bezne sposobuju taketo chovanie na t5ke. magneti mallery, neorigo sviecky, vadny pierburg (pressure controle valve), vaha vzduchu.
potom by som isiel na menej zriedkave vvt (co pri zasahu kutila domaceho byva casta zavada), riadiaca jednotka prisunu paliva (ale to ma tusim len Rko) a ine tu spomynane a az na zaver na kadeake bizardnosti (ako napr. vsteky, to som este necital, ze by s tym mal normalny uzivatel na benzine problem).
problem je, ze takyto postup nevie zostavit neskuseny volvo mechanik.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
A není jednodušší nechat si to opravit???
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
Postup? Zostavit mechanik? Prepac, nerozumiem ti...
Nerozumiem v com je volvo ine od ostatnych, ze VVT? Jaj to ako napr. alfa, honda, alebo bmw (vanos), co myslis, ze VVT pouziva iba volvo. Podla mna ide na to dobrou cestou - ako ma inak zistit, ci ma dobru vahu, regulator tlaku paliva, alebo vstreky? Co ma vsetko doradu kupovat nove a potom po 500eurach zisti, ze je stale na tom istom? Podla mna je to jednoduchsie prehodit medzi autami a hned vie, co ma zle a co je dobre... Vstreky po tolkych kilometroch (ktovie co sa tam tankovalo) isto nebudu ako nove, to mi mozes verit, a kludne mozu mat zle parametre a pri vysokom tlaku nemusia stihat, nech to pekne vsetko poprehadzuje a hned vie. Aspon tieto zakladne veci, ktore su defacto v aute na dvoch sroboch a jednom konektore... Takto je to len tlachanie do blba, ze skus toto, skus tamto.
Ked to da mechanikovi, co s tym vyriesi? On zacne objednavat diely a postupne ich menit, kedze na diagnostike bol tuto ospevovanej origo a co povedali? Ze diagnostika je cista, fajn, to mohol ist hocikomu na diagnostiku... A vymienanie dielov pri takomto aute nebude par eurova zalezitost, ked tam ma davat kvalitne diely...
Nerozumiem v com je volvo ine od ostatnych, ze VVT? Jaj to ako napr. alfa, honda, alebo bmw (vanos), co myslis, ze VVT pouziva iba volvo. Podla mna ide na to dobrou cestou - ako ma inak zistit, ci ma dobru vahu, regulator tlaku paliva, alebo vstreky? Co ma vsetko doradu kupovat nove a potom po 500eurach zisti, ze je stale na tom istom? Podla mna je to jednoduchsie prehodit medzi autami a hned vie, co ma zle a co je dobre... Vstreky po tolkych kilometroch (ktovie co sa tam tankovalo) isto nebudu ako nove, to mi mozes verit, a kludne mozu mat zle parametre a pri vysokom tlaku nemusia stihat, nech to pekne vsetko poprehadzuje a hned vie. Aspon tieto zakladne veci, ktore su defacto v aute na dvoch sroboch a jednom konektore... Takto je to len tlachanie do blba, ze skus toto, skus tamto.
Ked to da mechanikovi, co s tym vyriesi? On zacne objednavat diely a postupne ich menit, kedze na diagnostike bol tuto ospevovanej origo a co povedali? Ze diagnostika je cista, fajn, to mohol ist hocikomu na diagnostiku... A vymienanie dielov pri takomto aute nebude par eurova zalezitost, ked tam ma davat kvalitne diely...
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
No neviem, či takého chalana tu nájde, čo si dá do funkčného auta rýpať. Väčšinou je to ako s hovnom nerýpeš do neho... nesmrdí !!!!
Ja by som napr. svoje auto takto neposkytol určite
Fakt jedine, že niekto predáva na náhradné diely a mu to skúsi popožičiavať. Ale niekto so svojim dobrým volvom sa do toho nepustí. Ale možno sa mýlim
Na druhej strane mať auto za cca. 4000 € a napchať do toho len tak 1000 € a s pochybným výsledkom no neviem, neviem
Ja by som napr. svoje auto takto neposkytol určite
Fakt jedine, že niekto predáva na náhradné diely a mu to skúsi popožičiavať. Ale niekto so svojim dobrým volvom sa do toho nepustí. Ale možno sa mýlim
Na druhej strane mať auto za cca. 4000 € a napchať do toho len tak 1000 € a s pochybným výsledkom no neviem, neviem
Toyota Avensis T27, 2,0 D-4D bez DPF, kachle 93 kw, M6, 145.000 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
moja ex: S60 2,4 20V 125 kW, a, BA+LPG, 135.100 km
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
Někdo si to představuje jako Hurvínek válku.Zkontrolovat tyto věci není určitě záležitost chviličky,jak si někdo představuje.Už jen pouhé nastavení rozvodů je na nějakou tu hodinku,atd.atd.Je potřeba dát auto mechanikovi,nikoliv měničům do Volva.To že má někdo origo diagnostiku,ještě neznamená,že ji umí používat.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
aha. tak ti si ten jeho mechanik.misokgb napísal:Postup? Zostavit mechanik? Prepac, nerozumiem ti...
Nerozumiem v com je volvo ine od ostatnych, ze VVT? Jaj to ako napr. alfa, honda, alebo bmw (vanos), co myslis, ze VVT pouziva iba volvo. Podla mna ide na to dobrou cestou - ako ma inak zistit, ci ma dobru vahu, regulator tlaku paliva, alebo vstreky? Co ma vsetko doradu kupovat nove a potom po 500eurach zisti, ze je stale na tom istom? Podla mna je to jednoduchsie prehodit medzi autami a hned vie, co ma zle a co je dobre... Vstreky po tolkych kilometroch (ktovie co sa tam tankovalo) isto nebudu ako nove, to mi mozes verit, a kludne mozu mat zle parametre a pri vysokom tlaku nemusia stihat, nech to pekne vsetko poprehadzuje a hned vie. Aspon tieto zakladne veci, ktore su defacto v aute na dvoch sroboch a jednom konektore... Takto je to len tlachanie do blba, ze skus toto, skus tamto.
Ked to da mechanikovi, co s tym vyriesi? On zacne objednavat diely a postupne ich menit, kedze na diagnostike bol tuto ospevovanej origo a co povedali? Ze diagnostika je cista, fajn, to mohol ist hocikomu na diagnostiku... A vymienanie dielov pri takomto aute nebude par eurova zalezitost, ked tam ma davat kvalitne diely...
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
mas nejaky vypis z tej diagnostiky na ktorej si bol? alebo to bolo zas u niekoho, kto to len napichol, pozrel, najskor nerozumel ani anglicky a povedal, ze vsetko ok radsej, aby nemusel interpretovat chyby?
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
odpoj konektor od vahy a chod sa previezt.
- nitran
- MUDrc
- Príspevky: 837
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 18:18
- Vek:: 42
- Bydlisko: Nitra
- Poďakoval: 18 krát
- Bolo mu poďakované: 38 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
Bol u nás na diagnostike, mali sme rozrobené 2 autá, tak sme spravili len diagnostiku a pokecali. Diagnostika neukázala vôbec nič, akurát blbosti netýkajúce sa motora. Pánom sme poradili nech to dajú (ešte predtým než to zoberieme na servis my) najprv ako reklamáciu k mechanikovi kde to bolo robené, kedže auto bolo v oprave, hlava bola robená ževraj bez odskúšania, bez natlakovania atď...
Či VVT alebo skočený zub to nikto na prvý pohľad a počutie nevie ale dá sa zistiť, no čo nás zaskočilo že tlakuje chladiacu kvapalinu, ventilátor nezopínal, motor, voda aj olej vrelý, no teplotu motora ukazoval v norme.
Problém ktorý treba vyriešiť že jeho mechanik mu odovzdal nefunkčné auto, alebo zle spravené auto, ja by som také ani neprevzal.
Toť náš názor
Či VVT alebo skočený zub to nikto na prvý pohľad a počutie nevie ale dá sa zistiť, no čo nás zaskočilo že tlakuje chladiacu kvapalinu, ventilátor nezopínal, motor, voda aj olej vrelý, no teplotu motora ukazoval v norme.
Problém ktorý treba vyriešiť že jeho mechanik mu odovzdal nefunkčné auto, alebo zle spravené auto, ja by som také ani neprevzal.
Toť náš názor
VolvoDiely.sk
Autoservis, predajňa, eshop, vrakovisko, chip, zmena jazyka, SW, diagnostika a požičovňa
tel.: 0910278211
Moje:
XC90 2.4 D5 2010 R-Design
NA PREDAJ:
XC60 2.4 D5 AT 2009
S60 2.4i 2001
V50 1.6D 2008
V50 1.6D 2006
Autoservis, predajňa, eshop, vrakovisko, chip, zmena jazyka, SW, diagnostika a požičovňa
tel.: 0910278211
Moje:
XC90 2.4 D5 2010 R-Design
NA PREDAJ:
XC60 2.4 D5 AT 2009
S60 2.4i 2001
V50 1.6D 2008
V50 1.6D 2006
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
áno mám, neukazuje žiadne chyby motora a ani spojitosti s nimi.wickey napísal:mas nejaky vypis z tej diagnostiky na ktorej si bol? alebo to bolo zas u niekoho, kto to len napichol, pozrel, najskor nerozumel ani anglicky a povedal, ze vsetko ok radsej, aby nemusel interpretovat chyby?
Volvo S60 T5 2.3 184KW 2001 360 000 km
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
hm... "spravit" hlavu bez natlakovania atd je hochstaplerina a vyhodene prachy.. preskoceny zub na rozvode by mal poznat podla chodu motora skuseny mechanik, ale to je len moj nazor - ja mechanik nie som. vvt ak by bolo vadne, mala by diagnostika aspon spomenut kazdopadne doporucujem majitelovi ist k dobremu mechanikovi, ktory volva nevidel len z icecka, ked siel okolo naposledy pred rokom...
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
A opět jsme u toho když si někdo nechává auto "opravovat" u kdejakého ******.Pokud bylo prasklé těsnění,vždy je nutno nechat udělat tlakovku hlavy a přerovnání.Takže doporučuji uřezat metrovou trubku a toho ******,co si nechá říkat mechanik, jebnout nejdříve přes koule a následně mu zlomit obě ruce, aby už více kurevstva nenapáchal.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: prepožičanie dielov - T5, 184KW, variátor na výfukovej vačke
lacnejsie asi bude vymenit motor za iny.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989