XC90 2003 2.4 D5 Automat - servis prevodovky
- jmdem
- Pokročilý
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 08 Mar 2013, 10:35
- Vek:: 42
- Bydlisko: Ružomberok - okolie
- Bolo mu poďakované: 26 krát
XC90 2003 2.4 D5 Automat - servis prevodovky
Zdravim priatelia.
Tak sa k Vám pridávam aj ja s XC90 2003 2.4 D5 Automat a hned po týždni vozenia cca 500km palubák, že servis prevodovky a motor v núdzovom režime{plac} Čo vy na to? Mám to vrátiť predchádzajúcemu majiteľovi?
Tak sa k Vám pridávam aj ja s XC90 2003 2.4 D5 Automat a hned po týždni vozenia cca 500km palubák, že servis prevodovky a motor v núdzovom režime{plac} Čo vy na to? Mám to vrátiť predchádzajúcemu majiteľovi?
XC 90, 2003, 2.4D, 120kW, D5244T, A5, 7miest, silver
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Kto vlastní XC
imho po tyzni a 500km ta s tym povodny majitel posle asi do prdky. zajdi na original volvo diagnostiku (niekto tu z fora z tvojho okolia by tiez mohol mat.). a potom sa uvidi.jmdem napísal:Zdravim priatelia.
Tak sa k Vám pridávam aj ja s XC90 2003 2.4 D5 Automat a hned po týždni vozenia cca 500km palubák, že servis prevodovky a motor v núdzovom režime{plac} Čo vy na to? Mám to vrátiť predchádzajúcemu majiteľovi?
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- jmdem
- Pokročilý
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 08 Mar 2013, 10:35
- Vek:: 42
- Bydlisko: Ružomberok - okolie
- Bolo mu poďakované: 26 krát
Re: Kto vlastní XC
Bol som u chalanov v Nitre, nahrali mi slovenčinu, pomenili filtre, olej v motore + diagnostika. Problem je v tom že sa mi to stalo už cestou tam, chyby vymazali povozili sme sa a auto sa tvárilo OK. Pri ceste späť na Donovaloch zas chyba a núdzovka. Ráno pri studenom oleji v prevodovke sa zas tvári že OK. Už som písal lacimu, či sa dačo bude dať robiť
XC 90, 2003, 2.4D, 120kW, D5244T, A5, 7miest, silver
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Kto vlastní XC
buď vrátiť,alebo pýtať peniaze z kúpnej sumy na opravu prevodovky,za 500 km sa nedo*ebe...popíš presnejšie,ako sa to správa...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- jmdem
- Pokročilý
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 08 Mar 2013, 10:35
- Vek:: 42
- Bydlisko: Ružomberok - okolie
- Bolo mu poďakované: 26 krát
Re: Kto vlastní XC
Za studena a pri normálnom jazdení (suchý asfalt a žiadne rely. na snehu som ešte ani nebol a 4x4 som ešte tiež naskúsil) sa to správa normálne, pekne radí hore aj dole, kick down pri obiehaní tiež zaberá. Myslím, že to robí len keď sa viac zohreje olej v prevodovke. Zatial sa mi to vždy hodilo do núdzovky pri predbiehaní do kopca a to vždy na Donovaloch. Na palubáku namiesto D nabehne - , aj je "vymaľované". Ráno pri studenom oleji zas radí OK. Myslím, že chalani na diagnostike (volvodiely.sk -Mato) hovorili aj niečo o dočasne odpojenom diferáku na zadku a čidlách na ABS.
Chlapík, čo som to od neho bral chce diagnostiku od Car Diagnostic Service v Žiline (ing.Šultz), tam mu to servisovali predomnou a verí iba im. Poznáte to niekto? Skúsim priložiť scan diagnostiky od Maťa z NR.
Chlapík, čo som to od neho bral chce diagnostiku od Car Diagnostic Service v Žiline (ing.Šultz), tam mu to servisovali predomnou a verí iba im. Poznáte to niekto? Skúsim priložiť scan diagnostiky od Maťa z NR.
- Prílohy
-
- DSCF6528.JPG (110.39 KiB) 4865 zobrazení
XC 90, 2003, 2.4D, 120kW, D5244T, A5, 7miest, silver
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: Kto vlastní XC
ono by bolo vhodne od cloveka co ti robi diagnostiku dostat aj vysvetlenie + moznosti opravy...
kazdopadne ja by som ta ako predavajuci poslal s autom po tyzdni kade-lahsie.
kazdopadne ja by som ta ako predavajuci poslal s autom po tyzdni kade-lahsie.
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
- jmdem
- Pokročilý
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 08 Mar 2013, 10:35
- Vek:: 42
- Bydlisko: Ružomberok - okolie
- Bolo mu poďakované: 26 krát
Re: Kto vlastní XC
Samozrejme doporučenie som dostal "martinopel", že oni sú na to krátky (prevodovky nerobia). Taktiež mi doporučili auto vrátiť ako skrytá vada. Predchádzajúci sa o to moc nestaral, vozil v tom všetko, potreboval prachy tak predal. Ja kým som to dal troca dokopy (prihlásenie, tepovanie...) prešlo pár dní a z tých 500km čo som nabehal je cca 400km cesta RK - NR kedy som si šiel dať spraviť Slovenčinu, filtre + olej a samo, že aj diagnostika. Priemerku mám 8.1l/100km - asi som tomu nejak nevytínal, či? Tak mi povedz, že prečo by som bol na chybe ja, keď som ho len 3dni dával dokopy aby to nevyzeralo ako maštaľ ?
Toto ale riešiť nebudem, prachy aj tak späť nedostanem. Bavil som sa s predchádzajúcim majiteľom a chce servis v ZA čo so písal vyššie. Má niekto skúsenosť? Oni sa poznajú a určite to budú chcieť hodiť na mňa. Preto aj tá diagnostika u Nitrana.
Toto ale riešiť nebudem, prachy aj tak späť nedostanem. Bavil som sa s predchádzajúcim majiteľom a chce servis v ZA čo so písal vyššie. Má niekto skúsenosť? Oni sa poznajú a určite to budú chcieť hodiť na mňa. Preto aj tá diagnostika u Nitrana.
XC 90, 2003, 2.4D, 120kW, D5244T, A5, 7miest, silver
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: Kto vlastní XC
maximalne rozumiem tvojej frustracii, ale holt mozes sa ist sudit a velmi tazko dokazes, ze o vade predavajuci vedel a ti ju zatajil... takisto nedokazes, ze si napriklad za jazdy nehadzal zle rychlosti a podobne a tym si prevodovku ty neodpisal.. k martinovi na ostravsko sa trepat nemusis, schopnych ludi mame aj v bratislave napriklad.
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
- begi
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1527
- Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 21:19
- Vek:: 39
- Bydlisko: BA/KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 45 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Kto vlastní XC
sak nie si na chybe ty.
no predavajuci moze byt vysmiaty...
objednaj sa k martinoplovi, urcite to bude najlacnejsie riesenie (odhliadnuc od toho, ze ti to aj ozaj opravi)
na inu ako origo volvo diagnostiku a este aj od ludi co volvam nerozumeju sa mozes vies co...
no predavajuci moze byt vysmiaty...
objednaj sa k martinoplovi, urcite to bude najlacnejsie riesenie (odhliadnuc od toho, ze ti to aj ozaj opravi)
na inu ako origo volvo diagnostiku a este aj od ludi co volvam nerozumeju sa mozes vies co...
Je: V70 T5 MY07, Summum, 191kW , V40CC T4 AWD MY15 132kW
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
- jmdem
- Pokročilý
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 08 Mar 2013, 10:35
- Vek:: 42
- Bydlisko: Ružomberok - okolie
- Bolo mu poďakované: 26 krát
Re: Kto vlastní XC
Do BA to mám 250km a ku "martinovi" 150km. Keď už tak aj v Martine je "laci" a to mám len 40km. Chlapíka som ale ukecal, že ak to ten servis v ZA nepripíše mne bude sa podielať na spolufinancovaní opravy. Tak si asi nieje moc 100% istý, že je to moja chyba. Preto sa pýtam, či má s tým servisom niekto skúsenosti.
Jasné,že keď to bude nejaký šuflikant tak odtadiaľ rýchlo utečiem a nenechám to dobabrať ešte viac ako to je.
Preto som aj diagnostiku robil u "nitrana" a aj ostatné veci. Snáď sa tomu rozumie keď robí Volvá aj klubákom a diagnostiku má snáď tiež origo. Alebo sa mýlim?
Jasné,že keď to bude nejaký šuflikant tak odtadiaľ rýchlo utečiem a nenechám to dobabrať ešte viac ako to je.
Preto som aj diagnostiku robil u "nitrana" a aj ostatné veci. Snáď sa tomu rozumie keď robí Volvá aj klubákom a diagnostiku má snáď tiež origo. Alebo sa mýlim?
XC 90, 2003, 2.4D, 120kW, D5244T, A5, 7miest, silver
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: Kto vlastní XC
nemylis, drzim palce, nechal by som si od majitela podpisat papier s tym, ze sa bude podielat na cene opravy ak zilina ukaze chybu. viem, je to ujeta predstava, ale co ty vies, mozno motyka vystreli a podpise
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
- jmdem
- Pokročilý
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 08 Mar 2013, 10:35
- Vek:: 42
- Bydlisko: Ružomberok - okolie
- Bolo mu poďakované: 26 krát
Re: Kto vlastní XC
Chlapi, díky za všetky Vaše názory a pripomienky.
Idem zrelaxovať trochu na záhradu a spraviť aj niečo užitočné, keď sa už teraz voziť veľmi nemôžem.
Potom tu zas nakuknem či niekto vie o tom servise niečo: Ing. Vladimír SCHULTZ - CAR DIAGNOSTIC SERVICE
Sorry ak reagujem trochu podráždene.
Idem zrelaxovať trochu na záhradu a spraviť aj niečo užitočné, keď sa už teraz voziť veľmi nemôžem.
Potom tu zas nakuknem či niekto vie o tom servise niečo: Ing. Vladimír SCHULTZ - CAR DIAGNOSTIC SERVICE
Sorry ak reagujem trochu podráždene.
XC 90, 2003, 2.4D, 120kW, D5244T, A5, 7miest, silver
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Kto vlastní XC
pokial pan inzinier nema original volvo diagnostiku tak tam ani nechod. original neznamena za ma bosch, ktora vie aj volvo, lebo nevie.jmdem napísal:Chlapi, díky za všetky Vaše názory a pripomienky.
Idem zrelaxovať trochu na záhradu a spraviť aj niečo užitočné, keď sa už teraz voziť veľmi nemôžem.
Potom tu zas nakuknem či niekto vie o tom servise niečo: Ing. Vladimír SCHULTZ - CAR DIAGNOSTIC SERVICE
Sorry ak reagujem trochu podráždene.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- begi
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1527
- Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 21:19
- Vek:: 39
- Bydlisko: BA/KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 45 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: XC90 2003 2.4 D5 Automat - servis prevodovky
edit* presunute z "Kto vlastní XC" do samostatnej temy
Je: V70 T5 MY07, Summum, 191kW , V40CC T4 AWD MY15 132kW
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: XC90 2003 2.4 D5 Automat - servis prevodovky
Všetko závisí od toho,ako je postavená kúpnopredajná zmluva a či je tam ošetrený aj takýto prípad.Ďalej,väčinou sú tam chyby BCM,modulu brzd,chyba senzoru kvality vzduchu (ale to má každý druhý,čo ho má) a tuším dve chyby TCM (modul prevodovky),ale nepoukazujú na nejakú internú chybu prevodovky,samé chyby v komunikáciii medzi modulmi,žeby zlé ukostrenia alebo uvolnené konektory?
Ako nie mechanik Ti neporadím presne,je to toto alebo tamto,bohužial.
Edit:prekročenie teploty oleja prevodovky by bolo tiež zaznamenané,chyba by mohla byť v tom BCM,ktorý robí neplechu a keďže máš AWD,tak auto sa chráni tým,že Ťa hodí do núdzaku...
Edit2:ako tak na to pozerám,to nie sú chyby TCM,ten je bez chýb,ale ICM?Nevidno to dobre idem kuknúť do Vidy,čo to je zač.
Ako nie mechanik Ti neporadím presne,je to toto alebo tamto,bohužial.
Edit:prekročenie teploty oleja prevodovky by bolo tiež zaznamenané,chyba by mohla byť v tom BCM,ktorý robí neplechu a keďže máš AWD,tak auto sa chráni tým,že Ťa hodí do núdzaku...
Edit2:ako tak na to pozerám,to nie sú chyby TCM,ten je bez chýb,ale ICM?Nevidno to dobre idem kuknúť do Vidy,čo to je zač.
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 9 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: XC90 2003 2.4 D5 Automat - servis prevodovky
Diagnostiku som mu robil osobne. a to ze oba ABS senzory vykazuju chybu (ak sa nejedna o S70) je dost neobvykle.
Samozrejme som mu spravil aj obhliadku vozidla zospodu. Tam som si vsimol, ze uz niekto nieco robil so senzormi ABS vzadu kedze boli povytahovane z ociek (a tie sa este nestacili poriadne zaprasit). Preto som usudil ze te sa vobec nejedna o nahly problem, ale o nieco co riesil niekto predomnou.
Osobne si nemyslim ze toto je problem prevodovky ako takej, ale skor BCM (ABS) modulu. Ale co presne by bolo predmetom dalsieho skumania (poistky som zbehol a boli OK)
Ta prevodovka uz tiez bola robena, cela od silikonu +nejaky unik oleja cez gufero poloosy.
Preto sme sa tym prestali zaoberat, a odporucili ho na martinopla, ktory je blizsie a ay su mu blizke. Pripadne donutit predavajuceho vyklopit co je vo veci.
Samozrejme som mu spravil aj obhliadku vozidla zospodu. Tam som si vsimol, ze uz niekto nieco robil so senzormi ABS vzadu kedze boli povytahovane z ociek (a tie sa este nestacili poriadne zaprasit). Preto som usudil ze te sa vobec nejedna o nahly problem, ale o nieco co riesil niekto predomnou.
Osobne si nemyslim ze toto je problem prevodovky ako takej, ale skor BCM (ABS) modulu. Ale co presne by bolo predmetom dalsieho skumania (poistky som zbehol a boli OK)
Ta prevodovka uz tiez bola robena, cela od silikonu +nejaky unik oleja cez gufero poloosy.
Preto sme sa tym prestali zaoberat, a odporucili ho na martinopla, ktory je blizsie a ay su mu blizke. Pripadne donutit predavajuceho vyklopit co je vo veci.
Naposledy upravil/-a kwiko v 09 Mar 2013, 22:20, upravené celkom 1 krát.
kwiko
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: XC90 2003 2.4 D5 Automat - servis prevodovky
No,takže tie prvé dve chyby BCM:
Diagnostický poruchový kód (DTC) informácie
Stav
Brzdy Riadiaci modul (BCM) sa môžu zaregistrovať tento diagnostický poruchový kód (DTC) pre rad rôznych chybových príčin.
Diagnostický poruchový kód je generovaná, ak brzdy riadiaci modul (BCM) registruje, že koleso sa zastaví alebo sa otáča príliš pomaly vo vzťahu k vozidlu referenčnej rýchlosti pri riadení alebo ABS-ovládať, keď je rýchlosť vyššia ako 20 km / hod
Brzdy riadiaci modul (BCM) má odpor, extrapolácie počítadlo, ktoré počíta, koľkokrát, že zmena otáčok na bicykli je príliš veľký v porovnaní s toho, čo je povolené (počíta). Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložený v prípade kola zrýchlenie na jednom z kôl senzorov je väčšia než u iných snímačov kolies.
Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložený v prípade, že najpomalší koleso otáča rýchlosťou, ktorá je nižšia ako 40-60% z najrýchlejších kôl (v závislosti na rýchlosti vozidla), ale zistí, že snímač kolesá obvodu je neporušené.
Diagnostický poruchový kód (DTC) môže byť diagnostikovaná pri rýchlostiach nad 10 km / h
Náhradné hodnoty
ABS je zablokovaná
Electronic Brake force Distribution (EBD) je blokované, ak dva alebo viac kolies senzory nefungujú
Kontrola trakcie je blokovaný
Kontrola stability je blokovaný
Aktívna kontrola stáčanie je blokovaný
Brzdový asistent je blokovaný.
Komunikačné problémy s DEM
----------------------------------------------------------------------------
Tretia chyba BCM 0094 :
Diagnostický poruchový kód (DTC) informácie
Stav
Upozornenie! Diagnostický poruchový kód (DTC) sa vzťahuje len na vozidlá s pohonom všetkých kolies (AWD) a dynamické riadenie stability a trakcie (DSTC).
Rozdiel elektronický modul (DEM), indikuje, do modulu bŕzd (BCM), ak je aktivovaný pohon všetkých štyroch kolies. Počas pohonom všetkých kolies brzdy riadiaci modul (BCM) sa nesmie aktivovať stability funkciu vzhľadom na riziko narušenia diferenciálnej elektronický modul (DEM). DTC sa uloží, ak brzdy riadiaci modul (BCM) registruje, že signál z diferenciálnej elektronického modulu (DEM) chýba, alebo ak je signál indikuje, že pohon všetkých štyroch kolies nefunguje.
Diagnostický poruchový kód (DTC) môže byť diagnostikovaná pri zapnutom zapaľovaní.
Náhradné hodnoty
Kontrola stability je blokovaný
Kontrola trakcie je blokovaný (Pohon všetkých kolies (AWD) TRACS (Traction Control System) je blokované bez osvetlenia výstražného svetla)
Aktívna kontrola stáčanie je blokovaný.
Tip:
Brzdový systém, skratky
Možné zdroje
Open-obvod alebo skrat vo vedení v sieti kontrolnej oblasti (CAN)
Poškodené diferenciálu Electronic Module (DEM).
Porucha symptóm [s]
Anti-spin kontrolka svieti (až do a vrátane 2002 modelový rok)
Všeobecné žltá kontrolka svieti (od modelového roku 2003 vrátane)
Anti-spin nefunguje
Systém kontroly stability nefunguje
Regulácia preklzu nefunguje
---------------------------------------------------------------------------------------
593: BCM-0100 Komunikácia medzi riadiacimi modulmi. Komunikačné problémy s riadiacim modulom motora (ECM)
Vytlačiť
Diagnostický poruchový kód (DTC) informácie
Stav
Upozornenie! Diagnostický poruchový kód (DTC) sa vzťahuje len na vozidlá s stability a trakcie (STC) / dynamickej stability a trakcie (DSTC).
Diagnostický poruchový kód (DTC) BCM-0100 je uložená v prípade, že kontrolné brzdový modul (BCM), zaregistruje, že otáčky motora alebo krútiaci moment signál z riadiaceho modulu motora (ECM) je nezvestný viac ako 500 ms.
Náhradné hodnoty
Kontrola trakcie je blokovaný
Kontrola stability je blokovaný
Aktívna kontrola stáčanie je blokovaný.
Tip:
Ďalšie informácie o skratkách, pozri brzdový systém, skratky.
Možné zdroje
Open-obvod alebo skrat v kábli pre sieť kontrolnej oblasti (CAN)
Porucha v systéme riadenia motora.
Porucha symptóm [s]
Anti-spin kontrolka svieti (až do a vrátane 2002 modelový rok)
Všeobecné žltá kontrolka svieti (od modelového roku 2003 vrátane)
Anti-spin nefunguje
Systém kontroly stability nefunguje
Regulácia preklzu nefunguje.
--------------------------------------------------------------------------------------------
593: BCM-A030 Komunikácia medzi riadiacimi modulmi. Riadenie snímač uhla. Inicializácia zistiť nedá spustiť
Vytlačiť
Diagnostický poruchový kód (DTC) informácie
Stav
Uhla volantu Snímač je inicializovaná, keď je volant posunutý minimálne ± 5 ° v určitú dobu v zapaľovaní je zapnutý.
Diagnostický poruchový kód (DTC) BCM-A030 je uložený v prípade, že uhol natočenia volantu nie je inicializovaná po 2 minútach jazdy pri rýchlosti nad 10 km / hod
Inicializácia môže byť spustený pred vypnutí zapaľovania i po Diagnostický poruchový kód (DTC) BCM-A030 bol uložený. Proti spin kontrolka a potom zhasne. Diagnostický poruchový kód (DTC) BCM-0108 je tiež uložená, ak inicializácia nie je dokončená skôr, než je vypnuté zapaľovanie.
Náhradné hodnoty
Aktívna kontrola stáčanie je blokovaný.
Možné zdroje
Uhla volantu je čidlo nezasvätených po dvoch minútach jazdy nad 10 km / hod
Upozornenie! Tento diagnostický poruchový kód (DTC) nie je vzhľadom k vnútornej hardvérové poruchy riadiaceho modulu bŕzd (BCM), a nesmie byť napravená výmenou riadiaci modul.
Porucha symptóm [s]
Anti-spin kontrolka svieti (až do a vrátane 2002 modelový rok)
Všeobecné žltá kontrolka svieti (od modelového roku 2003 vrátane)
Regulácia preklzu nefunguje.
-----------------------------------------------------------------------------------
593: BCM-E000 Riadiaci modul komunikácie. Porucha komunikácie
Vytlačiť
Diagnostický poruchový kód (DTC) informácie BCM-E000
Stav
Ovládacie moduly vysielať a prijímať informácie prostredníctvom štandardizovaného sériového spôsobu komunikácie - CAN (Control Area Network). Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložený v prípade, že riadiaci modul registruje závažný zásah (CAN komunikácie blokovaná).
Upozornenie! V prípade, že problémy komunikačného systému, nie je možné komunikovať s riadiacou jednotkou. Preto bude možné odpočítať závadu v prípade, že je prerušovaný.
Náhradné hodnoty
Riadiaci modul vypne sa sám vypne ("bus-off")
Tip:
Riadiaci modul zostane vypnutý, kým zdroj napájania (15, 30, X). Ak je pripojený napájací riadiaci modul bude nový pokus o komunikáciu.
Možné zdroje
Skrat medzi sieťou kontrolnej oblasti (Kan.) zapojenie
Open-obvod v sieti kontrolnej oblasti (Kan.) zapojenie
Interná chyba v riadiacom module
Interná chyba v inom ovládacom module v rovnakej časti siete kontrolnej oblasti (CAN).
Porucha symptóm [s]
Výstražná kontrolka ABS svieti
Žiadna funkcia ABS
Správa na displeji.
Máš v to v google preklade,takže si to prelož do zrozumitelnej slovenčiny,ale myslím,že je to viac menej pochopitelné...
Majster kwiko má pravdu,bude to niečo s brzdovým modulom,preto núdzový režim,čiaročka namiesto D na displeji je len dôsledok,nie príčina...
Diagnostický poruchový kód (DTC) informácie
Stav
Brzdy Riadiaci modul (BCM) sa môžu zaregistrovať tento diagnostický poruchový kód (DTC) pre rad rôznych chybových príčin.
Diagnostický poruchový kód je generovaná, ak brzdy riadiaci modul (BCM) registruje, že koleso sa zastaví alebo sa otáča príliš pomaly vo vzťahu k vozidlu referenčnej rýchlosti pri riadení alebo ABS-ovládať, keď je rýchlosť vyššia ako 20 km / hod
Brzdy riadiaci modul (BCM) má odpor, extrapolácie počítadlo, ktoré počíta, koľkokrát, že zmena otáčok na bicykli je príliš veľký v porovnaní s toho, čo je povolené (počíta). Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložený v prípade kola zrýchlenie na jednom z kôl senzorov je väčšia než u iných snímačov kolies.
Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložený v prípade, že najpomalší koleso otáča rýchlosťou, ktorá je nižšia ako 40-60% z najrýchlejších kôl (v závislosti na rýchlosti vozidla), ale zistí, že snímač kolesá obvodu je neporušené.
Diagnostický poruchový kód (DTC) môže byť diagnostikovaná pri rýchlostiach nad 10 km / h
Náhradné hodnoty
ABS je zablokovaná
Electronic Brake force Distribution (EBD) je blokované, ak dva alebo viac kolies senzory nefungujú
Kontrola trakcie je blokovaný
Kontrola stability je blokovaný
Aktívna kontrola stáčanie je blokovaný
Brzdový asistent je blokovaný.
Komunikačné problémy s DEM
----------------------------------------------------------------------------
Tretia chyba BCM 0094 :
Diagnostický poruchový kód (DTC) informácie
Stav
Upozornenie! Diagnostický poruchový kód (DTC) sa vzťahuje len na vozidlá s pohonom všetkých kolies (AWD) a dynamické riadenie stability a trakcie (DSTC).
Rozdiel elektronický modul (DEM), indikuje, do modulu bŕzd (BCM), ak je aktivovaný pohon všetkých štyroch kolies. Počas pohonom všetkých kolies brzdy riadiaci modul (BCM) sa nesmie aktivovať stability funkciu vzhľadom na riziko narušenia diferenciálnej elektronický modul (DEM). DTC sa uloží, ak brzdy riadiaci modul (BCM) registruje, že signál z diferenciálnej elektronického modulu (DEM) chýba, alebo ak je signál indikuje, že pohon všetkých štyroch kolies nefunguje.
Diagnostický poruchový kód (DTC) môže byť diagnostikovaná pri zapnutom zapaľovaní.
Náhradné hodnoty
Kontrola stability je blokovaný
Kontrola trakcie je blokovaný (Pohon všetkých kolies (AWD) TRACS (Traction Control System) je blokované bez osvetlenia výstražného svetla)
Aktívna kontrola stáčanie je blokovaný.
Tip:
Brzdový systém, skratky
Možné zdroje
Open-obvod alebo skrat vo vedení v sieti kontrolnej oblasti (CAN)
Poškodené diferenciálu Electronic Module (DEM).
Porucha symptóm [s]
Anti-spin kontrolka svieti (až do a vrátane 2002 modelový rok)
Všeobecné žltá kontrolka svieti (od modelového roku 2003 vrátane)
Anti-spin nefunguje
Systém kontroly stability nefunguje
Regulácia preklzu nefunguje
---------------------------------------------------------------------------------------
593: BCM-0100 Komunikácia medzi riadiacimi modulmi. Komunikačné problémy s riadiacim modulom motora (ECM)
Vytlačiť
Diagnostický poruchový kód (DTC) informácie
Stav
Upozornenie! Diagnostický poruchový kód (DTC) sa vzťahuje len na vozidlá s stability a trakcie (STC) / dynamickej stability a trakcie (DSTC).
Diagnostický poruchový kód (DTC) BCM-0100 je uložená v prípade, že kontrolné brzdový modul (BCM), zaregistruje, že otáčky motora alebo krútiaci moment signál z riadiaceho modulu motora (ECM) je nezvestný viac ako 500 ms.
Náhradné hodnoty
Kontrola trakcie je blokovaný
Kontrola stability je blokovaný
Aktívna kontrola stáčanie je blokovaný.
Tip:
Ďalšie informácie o skratkách, pozri brzdový systém, skratky.
Možné zdroje
Open-obvod alebo skrat v kábli pre sieť kontrolnej oblasti (CAN)
Porucha v systéme riadenia motora.
Porucha symptóm [s]
Anti-spin kontrolka svieti (až do a vrátane 2002 modelový rok)
Všeobecné žltá kontrolka svieti (od modelového roku 2003 vrátane)
Anti-spin nefunguje
Systém kontroly stability nefunguje
Regulácia preklzu nefunguje.
--------------------------------------------------------------------------------------------
593: BCM-A030 Komunikácia medzi riadiacimi modulmi. Riadenie snímač uhla. Inicializácia zistiť nedá spustiť
Vytlačiť
Diagnostický poruchový kód (DTC) informácie
Stav
Uhla volantu Snímač je inicializovaná, keď je volant posunutý minimálne ± 5 ° v určitú dobu v zapaľovaní je zapnutý.
Diagnostický poruchový kód (DTC) BCM-A030 je uložený v prípade, že uhol natočenia volantu nie je inicializovaná po 2 minútach jazdy pri rýchlosti nad 10 km / hod
Inicializácia môže byť spustený pred vypnutí zapaľovania i po Diagnostický poruchový kód (DTC) BCM-A030 bol uložený. Proti spin kontrolka a potom zhasne. Diagnostický poruchový kód (DTC) BCM-0108 je tiež uložená, ak inicializácia nie je dokončená skôr, než je vypnuté zapaľovanie.
Náhradné hodnoty
Aktívna kontrola stáčanie je blokovaný.
Možné zdroje
Uhla volantu je čidlo nezasvätených po dvoch minútach jazdy nad 10 km / hod
Upozornenie! Tento diagnostický poruchový kód (DTC) nie je vzhľadom k vnútornej hardvérové poruchy riadiaceho modulu bŕzd (BCM), a nesmie byť napravená výmenou riadiaci modul.
Porucha symptóm [s]
Anti-spin kontrolka svieti (až do a vrátane 2002 modelový rok)
Všeobecné žltá kontrolka svieti (od modelového roku 2003 vrátane)
Regulácia preklzu nefunguje.
-----------------------------------------------------------------------------------
593: BCM-E000 Riadiaci modul komunikácie. Porucha komunikácie
Vytlačiť
Diagnostický poruchový kód (DTC) informácie BCM-E000
Stav
Ovládacie moduly vysielať a prijímať informácie prostredníctvom štandardizovaného sériového spôsobu komunikácie - CAN (Control Area Network). Diagnostický poruchový kód (DTC) je uložený v prípade, že riadiaci modul registruje závažný zásah (CAN komunikácie blokovaná).
Upozornenie! V prípade, že problémy komunikačného systému, nie je možné komunikovať s riadiacou jednotkou. Preto bude možné odpočítať závadu v prípade, že je prerušovaný.
Náhradné hodnoty
Riadiaci modul vypne sa sám vypne ("bus-off")
Tip:
Riadiaci modul zostane vypnutý, kým zdroj napájania (15, 30, X). Ak je pripojený napájací riadiaci modul bude nový pokus o komunikáciu.
Možné zdroje
Skrat medzi sieťou kontrolnej oblasti (Kan.) zapojenie
Open-obvod v sieti kontrolnej oblasti (Kan.) zapojenie
Interná chyba v riadiacom module
Interná chyba v inom ovládacom module v rovnakej časti siete kontrolnej oblasti (CAN).
Porucha symptóm [s]
Výstražná kontrolka ABS svieti
Žiadna funkcia ABS
Správa na displeji.
Máš v to v google preklade,takže si to prelož do zrozumitelnej slovenčiny,ale myslím,že je to viac menej pochopitelné...
Majster kwiko má pravdu,bude to niečo s brzdovým modulom,preto núdzový režim,čiaročka namiesto D na displeji je len dôsledok,nie príčina...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- jmdem
- Pokročilý
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 08 Mar 2013, 10:35
- Vek:: 42
- Bydlisko: Ružomberok - okolie
- Bolo mu poďakované: 26 krát
Re: XC90 2003 2.4 D5 Automat - servis prevodovky
Zmluvu sme spísali, len si tam chytrák dal vetičku: " Kupujúcemu je známy stav predávaného vozidla a v takom ho aj prijíma. Ostatné viď. občiansky zákonník." a stým sa právnik vie pekne vyhrať.Ortový napísal:Všetko závisí od toho,ako je postavená kúpnopredajná zmluva a či je tam ošetrený aj takýto prípad.Ďalej,väčinou sú tam chyby BCM,modulu brzd,chyba senzoru kvality vzduchu (ale to má každý druhý,čo ho má) a tuším dve chyby TCM (modul prevodovky),ale nepoukazujú na nejakú internú chybu prevodovky,samé chyby v komunikáciii medzi modulmi,žeby zlé ukostrenia alebo uvolnené konektory?
Ako nie mechanik Ti neporadím presne,je to toto alebo tamto,bohužial.
Edit:prekročenie teploty oleja prevodovky by bolo tiež zaznamenané,chyba by mohla byť v tom BCM,ktorý robí neplechu a keďže máš AWD,tak auto sa chráni tým,že Ťa hodí do núdzaku...
Edit2:ako tak na to pozerám,to nie sú chyby TCM,ten je bez chýb,ale ICM?Nevidno to dobre idem kuknúť do Vidy,čo to je zač.
Tento výpis diagnostiky bol po vymazaní chýb a skúšobnej jazde kedy sa auto tvárilo, že OK
Cez týždeň musím zbehnúť na diagnostiku, aby to bolo aktualne aj s hláškou " dop. servis prevodovky"[/color]
XC 90, 2003, 2.4D, 120kW, D5244T, A5, 7miest, silver
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: XC90 2003 2.4 D5 Automat - servis prevodovky
ešte niečo,ICM majú niečo spoločné s rádiom a multimediálnym centrom,rádio hrá o.k? ,ECM je chyba v komunikácii can-bus medzi modulmi,stále sa mi to javí na rozpojený konektor alebo skrat v káblovaní...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- jmdem
- Pokročilý
- Príspevky: 267
- Dátum registrácie: 08 Mar 2013, 10:35
- Vek:: 42
- Bydlisko: Ružomberok - okolie
- Bolo mu poďakované: 26 krát
Re: XC90 2003 2.4 D5 Automat - servis prevodovky
rádio hrá dobre, aspoň som nepostrehol výpadky. CD som ja v tom nemal, ale keď som bol na skúšobnej jazde mal tam chlap CD a hralo v pohode. Jediné čo som odstavil je navi, lebo nemám mapu SK na CD. Neviem ani ako sa mi to podarilo, ale displej sa nevysúva a ani CD s mapami nie je vložené v mechanike pod sedadlom. Stlačil som naraz ovládač pod volantom a displej vliezol dnu a odvtedy nevyliezol.
XC 90, 2003, 2.4D, 120kW, D5244T, A5, 7miest, silver
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€
Volvo 850 GLT, 1992, 2,5 20V, 125 kW, B5254FS,
Volvo diagnostika VIDA-DICE
Dezinfekcia Ozónom 10€ - pre členov VK 8€