S80 pada do nudzaku
S80 pada do nudzaku
Caute borci, chcel by som poprosit o nazor a radu:
mal som pokazene volvo - chybne lambdy obe. Auto sa spravalo tak ze tazko islo do otaciek a nemalo ten vykon aky by malo mat. Tak som ich vymenil a po cca 2 mesiacoch mi zacalo auto padat do nudzaku (max 2000ot.) a kolise na volnobehu...robi to ked je auto zohriate. Nikedey to vydzri 50km a niekedy 10
Som si ale pri vymene vsimol, ze ako keby tie dve lambdy boli medzi sebou vymenene, ja som to nechal tak. Moze mat aj toto vplyv? alebo to by sa prejavilo nejako hned?
Alebo to ze pada do nudzaku moze byt aj zly KAT?
Alebo ako zistim ze moze byt chyba v kabelazi? lebo mam pocit ze som tam mal "navstevu" nejaky zivocich
mal som pokazene volvo - chybne lambdy obe. Auto sa spravalo tak ze tazko islo do otaciek a nemalo ten vykon aky by malo mat. Tak som ich vymenil a po cca 2 mesiacoch mi zacalo auto padat do nudzaku (max 2000ot.) a kolise na volnobehu...robi to ked je auto zohriate. Nikedey to vydzri 50km a niekedy 10
Som si ale pri vymene vsimol, ze ako keby tie dve lambdy boli medzi sebou vymenene, ja som to nechal tak. Moze mat aj toto vplyv? alebo to by sa prejavilo nejako hned?
Alebo to ze pada do nudzaku moze byt aj zly KAT?
Alebo ako zistim ze moze byt chyba v kabelazi? lebo mam pocit ze som tam mal "navstevu" nejaky zivocich
S80 manual
B5204T4
B5204T4
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: S80 pada do nudzaku
original diagnostika bola?
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: S80 pada do nudzaku
Bola. ale pozeram sa na to ze pojdem este raz. V minulosti mi odisli obe lambdy naraz. Teraz sa to prejavi ked sa motor zohreje a pokial mam otacky tak sa nic nedeje ale ked dam neutral - teda klesnu otacky pod 1000 tak to padne do nudzaku...Ked motor necham dlhsie vypnuty tak znova ide ako ma.
Moze to mat nieco spolocne s vyfukovym systemom alebo ja uz neviem fakt
A este mi hned ako sa to prejavi vyhodi hlasku BEZPECNE ZASTAVIT A RESTARTOVAT
Moze to mat nieco spolocne s vyfukovym systemom alebo ja uz neviem fakt
A este mi hned ako sa to prejavi vyhodi hlasku BEZPECNE ZASTAVIT A RESTARTOVAT
S80 manual
B5204T4
B5204T4
Re: S80 pada do nudzaku
dnes chcem ist na tu dianostiku. Tak uvidime no ale sak preco by to potom po chvilke stani alebo pokial neklesnu otacky tak to proste stale ide
S80 manual
B5204T4
B5204T4
Re: S80 pada do nudzaku
diag - ospravedlniujem sa za kvalitu. Napada vas nieco? Dakujem Vam
- Prílohy
-
- IMAG0172.jpg (125.38 KiB) 1388 zobrazení
S80 manual
B5204T4
B5204T4
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: S80 pada do nudzaku
kto ti robil diagnostiku, ze ti k tomu nevie dat aj vysvetlenie?
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: S80 pada do nudzaku
Množství závad odpovídá dlouhodobému vyčtení,podstatné je kterou závadu ti to hlásí aktuálně.Je to pořád dokola.Johnny55 napísal:v servise. No tam mi povedali ze bud klapka alebo vaha
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
Re: S80 pada do nudzaku
no vo vadise som sa docital ze ked je zla vaha, tak to pada no nudzaku, teda je obmedzey vykon. O klapke to pisanenebolo....Ale skusim ju vycistit. Pripadne nepomohol by novy software do klapky? lebo zostava trosku otvorena
S80 manual
B5204T4
B5204T4
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: S80 pada do nudzaku
Myslím,že nejlépe by bylo přijet a zjistit příčinu problému.Johnny55 napísal:no vo vadise som sa docital ze ked je zla vaha, tak to pada no nudzaku, teda je obmedzey vykon. O klapke to pisanenebolo....Ale skusim ju vycistit. Pripadne nepomohol by novy software do klapky? lebo zostava trosku otvorena
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
- harlequin
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1580
- Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
- Vek:: 26
- Bydlisko: UK
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: S80 pada do nudzaku
throttle blade vycisti, a ked uz to budes mat von tak isto kukni aj intake hadicu, mozes rovno precistit aj hadicku na odvetravanie klukovky
----
Possible source
the power supply to the throttle unit
poorly charged battery or corroded in the connecting cables
Damaged electronic throttle module (ETM).
This diagnostic trouble code is generated in combination with other trouble codes. Information on the possible root cause is described.
Information about combined diagnostic trouble codes (DTCs)
Possible source
something is blocking the throttle position sensor (an oil film, dust etc.)
poorly charged battery or corroded in the connecting cables
the power supply to the throttle unit
defective throttle unit.
----
Possible source
the power supply to the throttle unit
poorly charged battery or corroded in the connecting cables
Damaged electronic throttle module (ETM).
This diagnostic trouble code is generated in combination with other trouble codes. Information on the possible root cause is described.
Information about combined diagnostic trouble codes (DTCs)
Possible source
something is blocking the throttle position sensor (an oil film, dust etc.)
poorly charged battery or corroded in the connecting cables
the power supply to the throttle unit
defective throttle unit.
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: S80 pada do nudzaku
tak tak, vycistit riadne skrtiacu klapku, premazat chyby a ked nepomoze tak tapat dalej...
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine