s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lubomirp » 06 Apr 2012, 12:48

.
Naposledy upravil/-a lubomirp v 24 Máj 2012, 20:08, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
southpark
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1715
Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
Vek:: 36
Bydlisko: MARTIN
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa southpark » 06 Apr 2012, 16:21

lubomirp napísal:Zdravim Vas, mam volvo s60 d5 2002 po dost velkom servise, avsak bohuzial stale mi hadze nudzovy rezim.
auto rok fungovalo uzasne, ale potom...
zacalo to vymenou palivoveho cerpadla v nadrzi, ktore mi odislo, musela sa vymenit aj nadrz lebo mi nejaky diletant v servise na Glavaniho ulici- v Bratislave FRENKO servis, zlomil odvzdusnenie na nadrzi, vymenil sa aj palivovy filter, vzduchovy, teraz mam aj nove Turbo-repasnute-so zarukou, lebo stare odislo, kedze tam bol chiptuning od predchadzaujceho majitela o com som nevedel, cize je aj nova ECU s original softwarom na 163 koni, vstreky su po vycsiteni a kontrole a su vraj ok, mam aj novy plynovy pedal s potenciometrom ci ako sa to vola-lebo bol zly auto cukalo a zhasinalo-uz to nerobi, pred tymito zasahmi motor hadzal nudzove rezimy a zhasinal, teraz uz hadze nudzak len ked sa to dlhsie nahana, inak nie. mechanik povedal ze skusal vymenit cidla na raile, ale bez zmeny on tipuje CR cerpadlo, tak to by som to auto uz najradsej zapalil, cize prosim o pomoc, origo diagnostika hlasi nasledove inac ziadna ina zavada:

Fault code ECM-2501 Fuel pressure to high
Fault code ECM-2502 Fuel pressure to high
(jednou naskočil i příliš nízký tlak ECM-2505)

vdaka

Lubo

tak z tohto vsetkeho mam pocit ze naozaj je odidene vysokotlake cerpadlo respektive jeho riadiaca jednotka...
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)

VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lubomirp » 06 Apr 2012, 17:36

.
Naposledy upravil/-a lubomirp v 24 Máj 2012, 20:17, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
southpark
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1715
Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
Vek:: 36
Bydlisko: MARTIN
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa southpark » 06 Apr 2012, 22:19

lubomirp napísal:prave mi volal mechanik ze bol na testovacej jazde s diahnostikou-origos a regulator tlaku paliva mu hadzal zle hondoty, cize je zly, on je asi sucastou vysokotlakeho cepradla, ci nie? da sa kupit zvlast, ak ano tak kde, viete mi poradit dik...
Tak po tvojej reakcii ta asi sklamem a pripravim na to najhorsie!
Regulator tlaku paliva... tak sa zacali moje byvale problemy a skoncilo to velmi drahou opravou...
Ak chces o tomto nieco vediet podrobnejsie tak nie je problem, zatial ti len nacrtnem co to obnasalo...
Repasovane cerpadlo, repasovane vstrekovace, vycistenie celeho palivoveho systemu...cena do 3000€ ale to bol moj pripad a neriesil som to cez autorizak ale len v byvalom fordackom servise {palechore}

A ak sa spytas ci by nebolo lacnejsie len vymenit regulator tlaku paliva tak mam aj na tuto otazku odpoved: Vymenou (ak by si vobec zohnal novy regulator kedze samostatne sa oficialne zohnat neda lebo u mojho common railu je sucastou vysokotlakeho cerpadla) vyriesis problem len docasne, pretoze vadny regulator je kvoli niecomu inemu a to kvoli odchadzajucemu cerpadlu. Takze aj keby si tam nahodil novy regulator, vadne cerpadlo po kratkom case odfajci aj ten novy regulator a budes tam kde si bol... Kolobeh kovovych piliniek v systeme totiz zasiera vsetko co sa da, vsetky miesta kde je nejaky pohyb a devastuje sucasti systemu... A tento kolobeh zacina v cerpadle, ide cez vstreky, nasleduje nadrz a tento kolobeh ide stale dookola. To ani nepsominam vsetky trubky, pripadne hadice a neviem ci mas aj RAIL ale ak hej tak aj ten (spolocna "kolajnica" rozdelujuca tlak paliva do vstrekov). Zbytok paliva, ktory sa nespotrebuje ide do prepadu spat do nadrze. A tento popis problemu nemam len z vlastnej skusenosti ale malo s tym problem XYZ ludi a vzdy slo o to iste...

Tak vidis, chcel som byt strucny ale nepodarilo sa :mrgreen:

P.S.: ja som mal chyu na diagnostike: "velmi vysoky signal" na regulatore tlaku paliva
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)

VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine

Užívateľov profilový obrázok
jou81
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 184
Dátum registrácie: 27 Máj 2009, 19:13
Vek:: 35
Bydlisko: Brno/HK
Poďakoval: 1 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa jou81 » 06 Apr 2012, 22:47

southpark napísal: ale malo s tym problem XYZ ludi a vzdy slo o to iste...

Jo? A kolik z toho jich bylo s D5? Troufnu si říct že žádný, tak prosímtě nemaluj čerta na zeď.
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou :-) tel. 602749614

XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lubomirp » 06 Apr 2012, 23:07

j diky za postrehy,ja som uz nadrz s prislusenstvom prave absolvoval a vstreky su po repase, turbo je tiez vymenen, dokonca mam novy IC, uz to viem na isto ze je zle cerpadlo mechanik mi volal takze zhanam druhe CR cerpadlo na D5, chip o ktorom som nevedel ze ho na aute mam ho zrejme odpalil neviete o nejakom, resp neviete poradit kde dobre kupit?

Užívateľov profilový obrázok
Ortový
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
Vek:: 46
Bydlisko: Handlová
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 29 krát

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa Ortový » 07 Apr 2012, 00:11

southpark,je dúfam jasné,že D5 je commonrail diesel...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE

Užívateľov profilový obrázok
southpark
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1715
Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
Vek:: 36
Bydlisko: MARTIN
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa southpark » 07 Apr 2012, 02:41

Ortový napísal:southpark,je dúfam jasné,že D5 je commonrail diesel...
mne to jasne nebolo, ten motor nepoznam, opisoval som totozny problem na 2.0D...
nic viac, nic menej, snad to nebude aj jeho pripad {palechore} vzdy som radsej pripraveny na to najhorsie {anjel}
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)

VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine

martinopel
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
Vek:: 45
Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Bolo mu poďakované: 18 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa martinopel » 07 Apr 2012, 08:20

lubomirp napísal:j diky za postrehy,ja som uz nadrz s prislusenstvom prave absolvoval a vstreky su po repase, turbo je tiez vymenen, dokonca mam novy IC, uz to viem na isto ze je zle cerpadlo mechanik mi volal takze zhanam druhe CR cerpadlo na D5, chip o ktorom som nevedel ze ho na aute mam ho zrejme odpalil neviete o nejakom, resp neviete poradit kde dobre kupit?
Mám zcela nové čerpadlo cena 8000Kč tel na mne 775148152
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lubomirp » 07 Apr 2012, 14:54

martin opel vdaka, poslal som ti spravu

Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa st_Andy » 07 Apr 2012, 21:05

southpark napísal:
Ortový napísal:southpark,je dúfam jasné,že D5 je commonrail diesel...
mne to jasne nebolo, ten motor nepoznam, opisoval som totozny problem na 2.0D...
nic viac, nic menej, snad to nebude aj jeho pripad {palechore} vzdy som radsej pripraveny na to najhorsie {anjel}
2.0D a D5 su uplne odlisne motory od odlisnych vydobcov, akurat piju rovnako naftu ;) treba byt vzdy optimista, cerpadlo neni az taka morda, Martinova cena za nove je ok, na Ebay kupis za 150€ ale ci so zarukou neviem a zrejme bez vymeny v cene.

Inak citam ze si Ta auto po exmajitelovi vypapkava a to zamrzi, poznam to, hlavne ked to s nim myslis dobre a dalej ho v tichosti vychytavas, o to viac fandim ludom co si auta davaju to tovarenskeho stavu a nelamentuju a cuduju sa ze niesu ako nove, drzim teda velky palec, nech uz iba poslucha! {palechore}

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lubomirp » 07 Apr 2012, 21:13

dik za podporu, snad to po vymene uz bude ok, zajtra chcem na to cerpadlo do Ciech volat, tak snad to vyde, ak je naozaj nove, tak nemam o com, este raz diky

Lubo

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lubomirp » 07 Apr 2012, 21:24

a jasne, co sa tyka 2.0 HDI a 2.4 D5, HDI je hdi, D5 je KURNIK sopa celohlinikovy jedinecny a v nijakych inych masinach okrem volva nepouzivany LODNÝ motor, ktory volvo povodne vyvinulo pre lode, a nema nic spolocne s HDI ani s audinackym 2,5 TDI, toto sa az moc pletie, ja som kupil volvo kvoli 5 -tim hrncom, mal som pred tym 2,4 JTD od alfy aj to je super rmotor, nech vravi kto chce co chce, ale kombinacia spotreba zvuk a krutak je u pat valcov naozaj neprekonatelny, mal som aj 1,9 JTD, doteraz ho ma moja sestra, mali sme aj 1,9 TDi PD, a nemusite verit ale 2,4 d5 nezere viacej ani o cent (s DPF uz neviem ako na tom je, resp po r. 2004).....len ked sa poseru je to drahé, co uz......

Užívateľov profilový obrázok
st_Andy
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 4222
Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
Vek:: 5
Bydlisko: Košice - Staré mesto
Poďakoval: 71 krát
Bolo mu poďakované: 209 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa st_Andy » 07 Apr 2012, 21:37

tak tak suhlasim s kazdym slovom, vratane vecí o Alfe. 2,4 JTD je rovnako ako D5 kurwa podareny a jedinecny motor 8-) sranda akurat je, ze pod oboma predne napravy u nas rovnako trpia :)

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lubomirp » 21 Apr 2012, 22:27

.
Naposledy upravil/-a lubomirp v 24 Máj 2012, 20:16, upravené celkom 1 krát.

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lucki » 22 Apr 2012, 07:40

diagnostika co povedala?
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

martinopel
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1099
Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
Vek:: 45
Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
Bolo mu poďakované: 18 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa martinopel » 22 Apr 2012, 08:08

Chyby máš z origo diagnostiky?Pokud ano,jezdili jste s autem a kontrolovali livedata?Možná by bylo nejlépe auto přivézt ke mě.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lubomirp » 22 Apr 2012, 10:37

zdravim Vas, cez tyzden skocim na vypisanie kodov, skusim dat spravit aj ten live zapis. potom to sem hodim
Naposledy upravil/-a lubomirp v 24 Máj 2012, 20:18, upravené celkom 1 krát.

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lucki » 22 Apr 2012, 11:34

lubomirp napísal:zdravim Vas, cez tyzden skocim na vypisanie kodov, skusim dat spravit aj ten live zapis. potom to sem hodim, ale zda sa mi ze teraz ked to bolo na poslednej diagnostike ked samenilo cepradlo-origo Volvo Vida, tak tam nebola zapisana chyba resp. bola stara 2501 2502,

Lubo
zavolaj wickey-mu ma origo diagnostiku.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

lubomirp
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 05 Feb 2011, 18:53
Vek:: 32
Bydlisko: Záhorie

Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami

Príspevok od užívateľa lubomirp » 22 Apr 2012, 11:47

DIKY ZA KONTAKT UZ SOM VOLAL, DALI SME TO NA ZAJTRA, dam vediet ako to dopadlo, este raz vdaka

Lubo

Napísať odpoveď