s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
.
Naposledy upravil/-a lubomirp v 24 Máj 2012, 20:08, upravené celkom 1 krát.
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
lubomirp napísal:Zdravim Vas, mam volvo s60 d5 2002 po dost velkom servise, avsak bohuzial stale mi hadze nudzovy rezim.
auto rok fungovalo uzasne, ale potom...
zacalo to vymenou palivoveho cerpadla v nadrzi, ktore mi odislo, musela sa vymenit aj nadrz lebo mi nejaky diletant v servise na Glavaniho ulici- v Bratislave FRENKO servis, zlomil odvzdusnenie na nadrzi, vymenil sa aj palivovy filter, vzduchovy, teraz mam aj nove Turbo-repasnute-so zarukou, lebo stare odislo, kedze tam bol chiptuning od predchadzaujceho majitela o com som nevedel, cize je aj nova ECU s original softwarom na 163 koni, vstreky su po vycsiteni a kontrole a su vraj ok, mam aj novy plynovy pedal s potenciometrom ci ako sa to vola-lebo bol zly auto cukalo a zhasinalo-uz to nerobi, pred tymito zasahmi motor hadzal nudzove rezimy a zhasinal, teraz uz hadze nudzak len ked sa to dlhsie nahana, inak nie. mechanik povedal ze skusal vymenit cidla na raile, ale bez zmeny on tipuje CR cerpadlo, tak to by som to auto uz najradsej zapalil, cize prosim o pomoc, origo diagnostika hlasi nasledove inac ziadna ina zavada:
Fault code ECM-2501 Fuel pressure to high
Fault code ECM-2502 Fuel pressure to high
(jednou naskočil i příliš nízký tlak ECM-2505)
vdaka
Lubo
tak z tohto vsetkeho mam pocit ze naozaj je odidene vysokotlake cerpadlo respektive jeho riadiaca jednotka...
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
.
Naposledy upravil/-a lubomirp v 24 Máj 2012, 20:17, upravené celkom 1 krát.
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
Tak po tvojej reakcii ta asi sklamem a pripravim na to najhorsie!lubomirp napísal:prave mi volal mechanik ze bol na testovacej jazde s diahnostikou-origos a regulator tlaku paliva mu hadzal zle hondoty, cize je zly, on je asi sucastou vysokotlakeho cepradla, ci nie? da sa kupit zvlast, ak ano tak kde, viete mi poradit dik...
Regulator tlaku paliva... tak sa zacali moje byvale problemy a skoncilo to velmi drahou opravou...
Ak chces o tomto nieco vediet podrobnejsie tak nie je problem, zatial ti len nacrtnem co to obnasalo...
Repasovane cerpadlo, repasovane vstrekovace, vycistenie celeho palivoveho systemu...cena do 3000€ ale to bol moj pripad a neriesil som to cez autorizak ale len v byvalom fordackom servise
A ak sa spytas ci by nebolo lacnejsie len vymenit regulator tlaku paliva tak mam aj na tuto otazku odpoved: Vymenou (ak by si vobec zohnal novy regulator kedze samostatne sa oficialne zohnat neda lebo u mojho common railu je sucastou vysokotlakeho cerpadla) vyriesis problem len docasne, pretoze vadny regulator je kvoli niecomu inemu a to kvoli odchadzajucemu cerpadlu. Takze aj keby si tam nahodil novy regulator, vadne cerpadlo po kratkom case odfajci aj ten novy regulator a budes tam kde si bol... Kolobeh kovovych piliniek v systeme totiz zasiera vsetko co sa da, vsetky miesta kde je nejaky pohyb a devastuje sucasti systemu... A tento kolobeh zacina v cerpadle, ide cez vstreky, nasleduje nadrz a tento kolobeh ide stale dookola. To ani nepsominam vsetky trubky, pripadne hadice a neviem ci mas aj RAIL ale ak hej tak aj ten (spolocna "kolajnica" rozdelujuca tlak paliva do vstrekov). Zbytok paliva, ktory sa nespotrebuje ide do prepadu spat do nadrze. A tento popis problemu nemam len z vlastnej skusenosti ale malo s tym problem XYZ ludi a vzdy slo o to iste...
Tak vidis, chcel som byt strucny ale nepodarilo sa
P.S.: ja som mal chyu na diagnostike: "velmi vysoky signal" na regulatore tlaku paliva
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
- jou81
- Pokročilý
- Príspevky: 184
- Dátum registrácie: 27 Máj 2009, 19:13
- Vek:: 35
- Bydlisko: Brno/HK
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
southpark napísal: ale malo s tym problem XYZ ludi a vzdy slo o to iste...
Jo? A kolik z toho jich bylo s D5? Troufnu si říct že žádný, tak prosímtě nemaluj čerta na zeď.
Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s dvouletou zárukou tel. 602749614
XC90 2017 Inscription, ice white. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
j diky za postrehy,ja som uz nadrz s prislusenstvom prave absolvoval a vstreky su po repase, turbo je tiez vymenen, dokonca mam novy IC, uz to viem na isto ze je zle cerpadlo mechanik mi volal takze zhanam druhe CR cerpadlo na D5, chip o ktorom som nevedel ze ho na aute mam ho zrejme odpalil neviete o nejakom, resp neviete poradit kde dobre kupit?
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
southpark,je dúfam jasné,že D5 je commonrail diesel...
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
mne to jasne nebolo, ten motor nepoznam, opisoval som totozny problem na 2.0D...Ortový napísal:southpark,je dúfam jasné,že D5 je commonrail diesel...
nic viac, nic menej, snad to nebude aj jeho pripad vzdy som radsej pripraveny na to najhorsie
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
Mám zcela nové čerpadlo cena 8000Kč tel na mne 775148152lubomirp napísal:j diky za postrehy,ja som uz nadrz s prislusenstvom prave absolvoval a vstreky su po repase, turbo je tiez vymenen, dokonca mam novy IC, uz to viem na isto ze je zle cerpadlo mechanik mi volal takze zhanam druhe CR cerpadlo na D5, chip o ktorom som nevedel ze ho na aute mam ho zrejme odpalil neviete o nejakom, resp neviete poradit kde dobre kupit?
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
2.0D a D5 su uplne odlisne motory od odlisnych vydobcov, akurat piju rovnako naftu treba byt vzdy optimista, cerpadlo neni az taka morda, Martinova cena za nove je ok, na Ebay kupis za 150€ ale ci so zarukou neviem a zrejme bez vymeny v cene.southpark napísal:mne to jasne nebolo, ten motor nepoznam, opisoval som totozny problem na 2.0D...Ortový napísal:southpark,je dúfam jasné,že D5 je commonrail diesel...
nic viac, nic menej, snad to nebude aj jeho pripad vzdy som radsej pripraveny na to najhorsie
Inak citam ze si Ta auto po exmajitelovi vypapkava a to zamrzi, poznam to, hlavne ked to s nim myslis dobre a dalej ho v tichosti vychytavas, o to viac fandim ludom co si auta davaju to tovarenskeho stavu a nelamentuju a cuduju sa ze niesu ako nove, drzim teda velky palec, nech uz iba poslucha!
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
dik za podporu, snad to po vymene uz bude ok, zajtra chcem na to cerpadlo do Ciech volat, tak snad to vyde, ak je naozaj nove, tak nemam o com, este raz diky
Lubo
Lubo
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
a jasne, co sa tyka 2.0 HDI a 2.4 D5, HDI je hdi, D5 je KURNIK sopa celohlinikovy jedinecny a v nijakych inych masinach okrem volva nepouzivany LODNÝ motor, ktory volvo povodne vyvinulo pre lode, a nema nic spolocne s HDI ani s audinackym 2,5 TDI, toto sa az moc pletie, ja som kupil volvo kvoli 5 -tim hrncom, mal som pred tym 2,4 JTD od alfy aj to je super rmotor, nech vravi kto chce co chce, ale kombinacia spotreba zvuk a krutak je u pat valcov naozaj neprekonatelny, mal som aj 1,9 JTD, doteraz ho ma moja sestra, mali sme aj 1,9 TDi PD, a nemusite verit ale 2,4 d5 nezere viacej ani o cent (s DPF uz neviem ako na tom je, resp po r. 2004).....len ked sa poseru je to drahé, co uz......
- st_Andy
- Globálny moderátor
- Príspevky: 4222
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 21:27
- Vek:: 5
- Bydlisko: Košice - Staré mesto
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 209 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
tak tak suhlasim s kazdym slovom, vratane vecí o Alfe. 2,4 JTD je rovnako ako D5 kurwa podareny a jedinecny motor sranda akurat je, ze pod oboma predne napravy u nas rovnako trpia
Seashell V70 III D5 '08 (M66) 2.4 / 185 pss... (click to gallery) je
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V / 240 psss... (click to gallery) ex
MINI Cooper PARK LANE '06 (M5) / 116 ps..
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
.
Naposledy upravil/-a lubomirp v 24 Máj 2012, 20:16, upravené celkom 1 krát.
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
diagnostika co povedala?
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
Chyby máš z origo diagnostiky?Pokud ano,jezdili jste s autem a kontrolovali livedata?Možná by bylo nejlépe auto přivézt ke mě.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
zdravim Vas, cez tyzden skocim na vypisanie kodov, skusim dat spravit aj ten live zapis. potom to sem hodim
Naposledy upravil/-a lubomirp v 24 Máj 2012, 20:18, upravené celkom 1 krát.
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
zavolaj wickey-mu ma origo diagnostiku.lubomirp napísal:zdravim Vas, cez tyzden skocim na vypisanie kodov, skusim dat spravit aj ten live zapis. potom to sem hodim, ale zda sa mi ze teraz ked to bolo na poslednej diagnostike ked samenilo cepradlo-origo Volvo Vida, tak tam nebola zapisana chyba resp. bola stara 2501 2502,
Lubo
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: s60 d5-nudzovy rezim s nasledovnymi chybami
DIKY ZA KONTAKT UZ SOM VOLAL, DALI SME TO NA ZAJTRA, dam vediet ako to dopadlo, este raz vdaka
Lubo
Lubo