Predhrev nafty - rada
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Predhrev nafty - rada
Zdravím Vás, ak by som chcel mať v aute elektrický predhrev nafty, aká je ideálna teplota nafty vstupujúcej do naftového čerpadla ???
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Predhrev nafty - rada
ved taka aby nezmrzla nie ? to ako chces spravit ?
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Predhrev nafty - rada
technologiu mám vymyslenú, potrebujem len vedieť aká by mala byť teplota, chcem to používať celoročne....
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Predhrev nafty - rada
http://www.normans.cz/produkty/ohrev-oleje" onclick="window.open(this.href);return false;
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Predhrev nafty - rada
Zaujímavé a pekné veci, ale tie ceny sú proste neskutočné.... chcem to urobiť ako prietokový ohrievač a za zlomkovú cenu....
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Predhrev nafty - rada
tam mas teploty nafty /oleja
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Predhrev nafty - rada
našiel som kadečo, ale teploty nie...
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Predhrev nafty - rada
MALÝ PRŮTOKOVÝ OHŘÍVAČ
PRK-NC0502 500W/230V, 27°C/37°C 2 946 Kč
PRK-NC0503 500W/230V,37°C/49°C 2 946 Kč
PRK-NC0503 500W/230V, 37°C/49°C eurozásuvka 3 242 Kč
PRK-NC0504 500W/230V,49°C/60°C 2 946 Kč
PRK-NC050A 500W/230V, volitelný termostat 4 361 Kč
PRK-NC1002 1000W/230V, 27°C/37°C 2 946 Kč
PRK-NC1003 1000W/230V, 37°C/49°C 2 946 Kč
PRK-NC1003 1000W/230V, 37°C/49°C eurozásuvka 3 242 Kč
PRK-NC1004 1000W/230V, 49°C/60°C 2 946 Kč
PRK-NC100A 1000W/230V, volitelný termostat 4 361 Kč
PRK-NC1502 1500W/230V, 27°C/37°C 2 946 Kč
PRK-NC1503 1500W/230V, 37°C/49°C 2 946 Kč
PRK-NC1503 1500W/230V, 37°C/49°C eurozásuvka 3 242 Kč
PRK-NC1504 1500W/230V, 49°C/60°C 2 946 Kč
PRK-NC150A 1500W/230V, volitelný termostat 4 361 Kč
PRK-NC0502 500W/230V, 27°C/37°C 2 946 Kč
PRK-NC0503 500W/230V,37°C/49°C 2 946 Kč
PRK-NC0503 500W/230V, 37°C/49°C eurozásuvka 3 242 Kč
PRK-NC0504 500W/230V,49°C/60°C 2 946 Kč
PRK-NC050A 500W/230V, volitelný termostat 4 361 Kč
PRK-NC1002 1000W/230V, 27°C/37°C 2 946 Kč
PRK-NC1003 1000W/230V, 37°C/49°C 2 946 Kč
PRK-NC1003 1000W/230V, 37°C/49°C eurozásuvka 3 242 Kč
PRK-NC1004 1000W/230V, 49°C/60°C 2 946 Kč
PRK-NC100A 1000W/230V, volitelný termostat 4 361 Kč
PRK-NC1502 1500W/230V, 27°C/37°C 2 946 Kč
PRK-NC1503 1500W/230V, 37°C/49°C 2 946 Kč
PRK-NC1503 1500W/230V, 37°C/49°C eurozásuvka 3 242 Kč
PRK-NC1504 1500W/230V, 49°C/60°C 2 946 Kč
PRK-NC150A 1500W/230V, volitelný termostat 4 361 Kč
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
Re: Predhrev nafty - rada
naco je dobry predhrev nafty ? este nikdy sa mi nestalo , ze by nafta zmrzla , dokonca som bol cez vikend na chopku a ani tam nemalo auto najmensi problem ihned nastartovat a to tam boli v noci dost nizke teploty . sice som pred cestou v BA tankoval 40l agip a hodil som tam asi 80ml sheron vifu , ale podla testov je vraj slovenska nafta aj bez toho celkom odolna voci zime . ci planujes cestovat za extremnejsim pocasim ?
- petocv
- Nováčik
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 18 Jan 2012, 16:37
- Vek:: 33
- Bydlisko: Ráztočno
- Poďakoval: 1 krát
Re: Predhrev nafty - rada
Na mašinách to máme riešené tak,že sa zohrieva od vodného okruhu nafta, ktorá sa vracia od prepadov vstrekovacích čerpadiel do nádrže. Zabraňuje to parafínovaniu nafty, ale tam sa používa nekvalitná nafta...
Ak nesúhlasíte s mojím názorom, pravda je 100% na Vašej strane...
...Volvo V70II 2004 D5 120kW, strieborná metalíza, gumenné kolesá, sklenené sklá, mäkké polokožené sedačky, plechové dvere, funkčné stierače, húkajúca trúba ...
...Volvo V70II 2004 D5 120kW, strieborná metalíza, gumenné kolesá, sklenené sklá, mäkké polokožené sedačky, plechové dvere, funkčné stierače, húkajúca trúba ...
-
- Pokročilý
- Príspevky: 161
- Dátum registrácie: 21 Dec 2010, 19:23
- Vek:: 39
- Bydlisko: Liptovský Mikuláš
- Poďakoval: 71 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Predhrev nafty - rada
Ahojte - som presvedčený, že ohrev nafty je zbytočná záležitosť, pretože :
1. Palivovému čerpadlu je jedno koľko stupňov má nafta na vstupe - dôležité je aby mechanické časti v čerpadle boli dostatočne mazané palivom.
2. keď tankuješ na normálnej benzínke (pri mrazoch do plna !) napr. agip, shell, omv... a neriskuješ tankovanie na dvore - benzínka typu jurky nemáš sa čoho obávať a s pridaním aditýva napr. http://www.41.cz/vif/" onclick="window.open(this.href);return false; žiadny problém pri štarte.
3. každý palivový systém má vratný (prepadový) systém z palivovej rampy - a vlastne týmto spôsobom sa Ti vracia "teplá" nafta od motora späť do nádrže.
4. skôr by som šiel do priameho ohrevu bloku motora pomocou špirály na linku ktorý publikoval zorg1.
1. Palivovému čerpadlu je jedno koľko stupňov má nafta na vstupe - dôležité je aby mechanické časti v čerpadle boli dostatočne mazané palivom.
2. keď tankuješ na normálnej benzínke (pri mrazoch do plna !) napr. agip, shell, omv... a neriskuješ tankovanie na dvore - benzínka typu jurky nemáš sa čoho obávať a s pridaním aditýva napr. http://www.41.cz/vif/" onclick="window.open(this.href);return false; žiadny problém pri štarte.
3. každý palivový systém má vratný (prepadový) systém z palivovej rampy - a vlastne týmto spôsobom sa Ti vracia "teplá" nafta od motora späť do nádrže.
4. skôr by som šiel do priameho ohrevu bloku motora pomocou špirály na linku ktorý publikoval zorg1.
XC90, 12/2005, D5 AWD, manuál,136 kW, ocean race , Mobil 1 0W-30 A5/B5
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974
bolo: Škoda fabia kombi, 5/2003,1.2 HTP Hádam To Pôjde
Warturg 353 sedan, 7/1974
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Predhrev nafty - rada
volvo to ma tusim u S80 v novsich verziach, ale k problemu...
v pohode by ti mohlo staci ohriat ju na 10 stupnov (to uz nezamrzne). ale ako to chces napr riesit s napajanim? dva dni nikam nepojdes a uz nenastartujes.
v pohode by ti mohlo staci ohriat ju na 10 stupnov (to uz nezamrzne). ale ako to chces napr riesit s napajanim? dva dni nikam nepojdes a uz nenastartujes.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: Predhrev nafty - rada
Byvaju el. vyhrievane palivove filtre, a sa zapinaju pri teplote nafty cca 5 stupnov (aspon na TDcku). Alebo sa to riesi termostatom na spiatocke, ktory pri nizkych teplotach pusta spatnu naftu do palivoveho filtra aby sa ohrial (to mas tusim na S70-ke). Ktory system je lepsi tazko povedat. Vyrobcovia to riesia raz tak a potom zase onak, pripadne su tam oba... Ako to funguje uplne neviem, moc sa to nekazi, a ked uz, tak sa vymiena drziak filtra ako celok.
Taktiez si pohladaj fora na temu alternativneho paliva rastlinny olej. Tam sa musi riesit v zime predhrev, inak je z toho v nadrzi margarin. Na DieselPower fore su celkom fajn fotecky rieseni.
Prilis tepla nafta ale nieje dobra, tusim potom nejako divne hori a su problemi s emisiami (dogugli si detaily).
Taktiez si pohladaj fora na temu alternativneho paliva rastlinny olej. Tam sa musi riesit v zime predhrev, inak je z toho v nadrzi margarin. Na DieselPower fore su celkom fajn fotecky rieseni.
Prilis tepla nafta ale nieje dobra, tusim potom nejako divne hori a su problemi s emisiami (dogugli si detaily).
kwiko
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Predhrev nafty - rada
nejde o zamrzanie nafty, ide o trvalý predhrev 12V. Niekde som čítal, že trvalý ohrev nafty znižuje spotrebu, zvyšuje účinnosť štartov a ťah motora...
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
-
- MUDrc
- Príspevky: 553
- Dátum registrácie: 27 Aug 2011, 21:30
- Vek:: 30
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Predhrev nafty - rada
Jasné a s použitím tých zázračných kapsulí, čo sa hádžu do nádrže ťa nedobehne ani Rko...
Určite to bolo písané v nejakom reklamnom letáku pri takom výrobku...
Máš pocit, že máš vysokú spotrebu? Koľko? 6,5L/100km? Pri výkone 103kw je to cca 15,8 kw na 1 liter spotrebovaného paliva. Taká 1,9tdi so 66kw a spotrebou reálnych 5,5l/100km (nie snových 4,5L!) má pomer 12 kw na 1liter... Čo riešiš? Dobré žhaviče, čerpadlo a menežment motora ako taký ti zaručí dobrý štart, výkon a aj spotrebu. Skús sa pozrieť radšej touto cestou. Nerád by som videl v správach ako z "neznámych príčin" horelo volvo S70... Vieš, domáce kutenie s elektrickými ohrevmi v okolí palivového systému je jak domáca výroba zábavnej pyrotechniky - vydá/nevydá...
Ak sa ale rozhodneš do toho ísť, tak ti držím palec.
Juraj
Určite to bolo písané v nejakom reklamnom letáku pri takom výrobku...
Máš pocit, že máš vysokú spotrebu? Koľko? 6,5L/100km? Pri výkone 103kw je to cca 15,8 kw na 1 liter spotrebovaného paliva. Taká 1,9tdi so 66kw a spotrebou reálnych 5,5l/100km (nie snových 4,5L!) má pomer 12 kw na 1liter... Čo riešiš? Dobré žhaviče, čerpadlo a menežment motora ako taký ti zaručí dobrý štart, výkon a aj spotrebu. Skús sa pozrieť radšej touto cestou. Nerád by som videl v správach ako z "neznámych príčin" horelo volvo S70... Vieš, domáce kutenie s elektrickými ohrevmi v okolí palivového systému je jak domáca výroba zábavnej pyrotechniky - vydá/nevydá...
Ak sa ale rozhodneš do toho ísť, tak ti držím palec.
Juraj
Fiat Multipla 1.6
...Kto nemal, nepochopí..
EX: V70II 2,5TDI
...Kto nemal, nepochopí..
EX: V70II 2,5TDI
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Predhrev nafty - rada
Teraz jazdím čiste mesto a mám priemer 6,2 l/100 km po výmene vzduchového filtra, ktorý bol fakt ako hnoj
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza