Volvo XC90 D5 120kw (2005) - núdzový režim

Niko
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 12 Aug 2019, 22:09
Vek:: 22
Bydlisko: Martin

Volvo XC90 D5 120kw (2005) - núdzový režim

Príspevok od užívateľa Niko » 22 Aug 2023, 23:13

Ahojte potreboval by som poradiť.

V skratke:

Auto má 450 000km, pred dovolenkou som potreboval STK/EK a auto už dosť dymilo a cez diagnostiku hádzali trysky zlé hodnoty tak som ich dal vymeniť aj s filtrami a olejom. Trysky prišli pekne BOSCH aj s certifikátom a rovnakým kódom ako tie čo som mal. Po osadení trysiek som spravil cca 1500 km a auto šlapalo ako hodinky, dym zmizol a spotreba klesla.

O pár dní sme vyrazili na dovolenku a auto ma na dialnici pri 130 km/h hodilo do nudzoveho režimu, zo začiatku bolo podozrenie na intercooler keďže bolo počuť že cea neho fučí a niekde v predu bude deraví tak sme ho vymenili no nepomohlo, diagnostika začala písať že je nízky tlak paliva v systéme, v servise sa pozreli senzory ktoré sa dali sa vybrali vyčistili otestovali a dali naspäť no ani to nepomohlo. Následne sme skúsili pozrieť ako je na tom dopravné palivové čerpadlo a zistili sme že už nedodáva dostatočné množstvo nafty (už len šťalo s prepáčením) tak sme teda objednali nové že to bude v tom. Po dnešnej montáži a teste robí auto stále to isté, stále ho hodí do núdzového režimu pri vyššej záťaži.

Mali ste stým niekto skúsenosť alebo viete mi poradiť ? Som už celkom zúfalý aj keď to auto zbožňujem, díky.
XC90 D5 120kw 2005

Napísať odpoveď