Velmi špatně!Diagnostika je právě na prvním místě.U těchto aut ti zdravý rozum nestačí.Ďuri napísal:No fasa Ale diagnostiku beriem ako poslednú možnosť - na toto bude určite stačiť zdravý rozum, trocha štúdia po internete a snahy pochopiť ako veci fungujú... To posledné je pre mňa to najdôležitejšie - nechcem sa spoliehať na niekoho iného, čo sa srevisu týka snažím sa byť sebestačný... Asi hlúpa idea, ale tak každý máme čosi
joker: až budem v koncoch s rozumom (možno to nebude trvať zas až tak dlho ), tak sa ozvem, zatial dik
vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
- tomasspeed
- Pokročilý
- Príspevky: 270
- Dátum registrácie: 27 Mar 2010, 16:11
- Vek:: 34
- Bydlisko: Bratislava a Liptov
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
skús si hlavne pozrieť už tak ako písal maťo.20 či ti pred čerpadlom v tej priehľadnej trubičke neťahá vzduch do nafty, resp. či nebublinkuje... Ak by si potreboval odskúšať elektroniku na čerpadle, mám doma jednu funkčnú navyše.. po prípade vyskúšaj od najlacnejších vecí, teda v elektronike čerpadla skús vymeniť snímač teploty nafty + tesnenie... samozrejme by bola najlepšia origo diagnostika...
VOLVO V70 III 2,4d 129kw
VW GOLF VARIANT 4MOTION
EX: VOLVO V70 II 2,5TDI 103kw
VW GOLF VARIANT 4MOTION
EX: VOLVO V70 II 2,5TDI 103kw
-
- Pokročilý
- Príspevky: 171
- Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
- Vek:: 56
- Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Ok, môžeme vymeniť regulačný ventil na skúšku z môjho.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
-
- MUDrc
- Príspevky: 553
- Dátum registrácie: 27 Aug 2011, 21:30
- Vek:: 30
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
To by bolo žúžo a Ty si skadi?joker napísal:Ok, môžeme vymeniť regulačný ventil na skúšku z môjho.
tomasspeed: palivom to nebude, lebo keď odpojím reguláciu turba, tak to prestane
martinopel: koľko je to k tebe Z Trnavy km? Len tak pomimo - chiptuning náhodou nerobíš? Kď by som sa k tebe už vybral, tak nech to mám po jednej ceste...
Fiat Multipla 1.6
...Kto nemal, nepochopí..
EX: V70II 2,5TDI
...Kto nemal, nepochopí..
EX: V70II 2,5TDI
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
cca 200km chiptuning nedělámĎuri napísal:
martinopel: koľko je to k tebe Z Trnavy km? Len tak pomimo - chiptuning náhodou nerobíš? Kď by som sa k tebe už vybral, tak nech to mám po jednej ceste...
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
-
- Pokročilý
- Príspevky: 171
- Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
- Vek:: 56
- Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Dnes som kontroloval , čo dokáže diagnostika čo som spomínal. Ukázala,že mám malý predvstrik. Zajtra oddeklujem a idem nastaviť. Potom podám info, čo všetko dokáže. Doplnil som bydlisko.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
-
- MUDrc
- Príspevky: 553
- Dátum registrácie: 27 Aug 2011, 21:30
- Vek:: 30
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Super - toto je bližšia alternatíva. Zatial laborujem sám a dnes som sa dopracoval k ďalším dielčim zisteniam, tak až to budem mať zmáknuté- teda moment, keď to bude fit alebo moment keď budem v koncoch tak to sem zavesím ako celú anabázu...
Neviete niekto náhodou čo všetko je riadené podtlakom? Prípadne odpor čidla tlaku v sání? Na čo ide podtlaková hadička dolu smerom k riadeniu? Nejaká schéma podtlakového rozvodu by sa asi nenašla?.
Neviete niekto náhodou čo všetko je riadené podtlakom? Prípadne odpor čidla tlaku v sání? Na čo ide podtlaková hadička dolu smerom k riadeniu? Nejaká schéma podtlakového rozvodu by sa asi nenašla?.
Fiat Multipla 1.6
...Kto nemal, nepochopí..
EX: V70II 2,5TDI
...Kto nemal, nepochopí..
EX: V70II 2,5TDI
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Dynamický předvstřik ti stejně něpůjde nastavit jinak než na origo diagnostice.joker napísal:Dnes som kontroloval , čo dokáže diagnostika čo som spomínal. Ukázala,že mám malý predvstrik. Zajtra oddeklujem a idem nastaviť. Potom podám info, čo všetko dokáže. Doplnil som bydlisko.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
-
- Pokročilý
- Príspevky: 171
- Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
- Vek:: 56
- Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
martinopel napísal:Dynamický předvstřik ti stejně něpůjde nastavit jinak než na origo diagnostice.joker napísal:Dnes som kontroloval , čo dokáže diagnostika čo som spomínal. Ukázala,že mám malý predvstrik. Zajtra oddeklujem a idem nastaviť. Potom podám info, čo všetko dokáže. Doplnil som bydlisko.
Volvo V70 TDI, r.v. 4/2000 motor D5252T 265000km
Diagnostika Bosch - neviem kedy nahrávali nový softvér, ale podstatné je že to teraz ide
- skontrolovaný predvstrik , bol 4,7 a požadoval 7,36, kontrola teploty paliva.
- kladou nešlo doladiť, pootočili sme remenicu a doladili kladkou na strednú hodnotu 7,36
- Počas jazdy kontrolovaná váha vzduchu a tlak turba
- kontroluje aj el.ventil regulácie turba, množstvo vstrekovaného paliva na jednotlivých tryskách, dá sa kontrolovať čerpadlo atd.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Tak ti přeji aby ti to alespoň chvíli jezdilo.joker napísal:
Volvo V70 TDI, r.v. 4/2000 motor D5252T 265000km
Diagnostika Bosch - neviem kedy nahrávali nový softvér, ale podstatné je že to teraz ide
- skontrolovaný predvstrik , bol 4,7 a požadoval 7,36, kontrola teploty paliva.
- kladou nešlo doladiť, pootočili sme remenicu a doladili kladkou na strednú hodnotu 7,36
- Počas jazdy kontrolovaná váha vzduchu a tlak turba
- kontroluje aj el.ventil regulácie turba, množstvo vstrekovaného paliva na jednotlivých tryskách, dá sa kontrolovať čerpadlo atd.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
-
- Pokročilý
- Príspevky: 171
- Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
- Vek:: 56
- Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Martin ja som to sem písal najviac kvôli Durimu. Ja som nijaký problém nemal, len Ty si ma naštartoval tvrdením, že predvstrik nastavím len na origo diagnostike. Pred asi rokom som menil rozvody a vtedy to v tomto mojom servise ešte nešlo. Teraz už ide v podstate všetko.
Takže kto by ste sem chceli prísť rád Vám to sprostredkujem.
Takže kto by ste sem chceli prísť rád Vám to sprostredkujem.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Dynamický předvstřik má ideální hodnotu -1° takže se 7+ to asi nebude to pravé ořechové.joker napísal:Martin ja som to sem písal najviac kvôli Durimu. Ja som nijaký problém nemal, len Ty si ma naštartoval tvrdením, že predvstrik nastavím len na origo diagnostike. Pred asi rokom som menil rozvody a vtedy to v tomto mojom servise ešte nešlo. Teraz už ide v podstate všetko.
Takže kto by ste sem chceli prísť rád Vám to sprostredkujem.
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
- raulll
- Pokročilý
- Príspevky: 285
- Dátum registrácie: 23 Mar 2010, 21:08
- Vek:: 34
- Bydlisko: ZM
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
mládenci,čaves,aj ja potrebujem nastaviť predvstrek,ale potom čo tu čítam neviem,čo spraviť ,jeden odporúča,druhý haní.
V70 TDi 99, Lancia Phedra 2,2 JTD 04
V70 D5 08
V70 D5 08
-
- Nováčik
- Príspevky: 44
- Dátum registrácie: 06 Dec 2010, 02:57
- Vek:: 32
- Bydlisko: Liptovsky mikulas
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
caute. Duri ako pokracujes s opravou (vykon motora ) lebo ja mam ten isty problem
volvo S 80 2,5 tdi 103kw
-
- Pokročilý
- Príspevky: 171
- Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
- Vek:: 56
- Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Ahojte.
Uvedomujem si,že nie som taký odborník ako Martin, preto nerozumiem ako môže mať diesel predvstrik -1. Martin ako myslíš to, že mi praješ aby mi to aspoň chvíľu jazdilo. Mohol by si nám to vysvetliť? Možno som to nenazval správne (dynamický predvstrek) ale som presvedčený, že sme to nastavili správne. Zatiaľ len toľko, že moje TDI štartuje aj v tejto zime na 100% a ťahá v celom rozsahu bez akejkoľvek diery. Bol som na EK a dopadol som nad očakávanie (aj STK). Myslím, že väčšina z nás je tu preto, aby sme si navzájom pomohli. Aj preto, aby sme nedotovali servisy, ku ktorým nemáme dôveru (tým nemyslím Martina) . Aj bez toho aby sme boli erudovaní odborníci, si vieme poradiť minimálne svojimi skúsenosťami, preto ma trochu iritujú poznámky bez vysvetlenia.
Moja ponuka stále platí. Možnosť nastavenia a prípadne výmena (na vyskúšanie) niektorých dielov z môjho.
Uvedomujem si,že nie som taký odborník ako Martin, preto nerozumiem ako môže mať diesel predvstrik -1. Martin ako myslíš to, že mi praješ aby mi to aspoň chvíľu jazdilo. Mohol by si nám to vysvetliť? Možno som to nenazval správne (dynamický predvstrek) ale som presvedčený, že sme to nastavili správne. Zatiaľ len toľko, že moje TDI štartuje aj v tejto zime na 100% a ťahá v celom rozsahu bez akejkoľvek diery. Bol som na EK a dopadol som nad očakávanie (aj STK). Myslím, že väčšina z nás je tu preto, aby sme si navzájom pomohli. Aj preto, aby sme nedotovali servisy, ku ktorým nemáme dôveru (tým nemyslím Martina) . Aj bez toho aby sme boli erudovaní odborníci, si vieme poradiť minimálne svojimi skúsenosťami, preto ma trochu iritujú poznámky bez vysvetlenia.
Moja ponuka stále platí. Možnosť nastavenia a prípadne výmena (na vyskúšanie) niektorých dielov z môjho.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
- raulll
- Pokročilý
- Príspevky: 285
- Dátum registrácie: 23 Mar 2010, 21:08
- Vek:: 34
- Bydlisko: ZM
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Joker,súhlas.Momentálne mám volvo bez serva,tak keď to poskladám budem ťa kontaktovať,pošli mi tel do SS....a koľko stojí to nastavenie?ďakujem
V70 TDi 99, Lancia Phedra 2,2 JTD 04
V70 D5 08
V70 D5 08
-
- Pokročilý
- Príspevky: 171
- Dátum registrácie: 12 Okt 2009, 13:47
- Vek:: 56
- Bydlisko: Lúčnica nad Žitavou
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Nastavenie predvstreku - cena cca 30 Eur.
Máš SS.
Máš SS.
Volvo V70 I 2,5 TDI , 4/2000 , manuál , striebro
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
Bolo S80 TDI 99, V70 D5 96kW 2004 max full
V práci S70 TDI, S80 D5 120kW 2005 full
- raulll
- Pokročilý
- Príspevky: 285
- Dátum registrácie: 23 Mar 2010, 21:08
- Vek:: 34
- Bydlisko: ZM
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
zajtra skúsime nastaviť predvstrek na mojej aj Jokerovej V70,origo diag.zabezpečí MarekV.Info určite dáme.Držím nám palce.
V70 TDi 99, Lancia Phedra 2,2 JTD 04
V70 D5 08
V70 D5 08
- raulll
- Pokročilý
- Príspevky: 285
- Dátum registrácie: 23 Mar 2010, 21:08
- Vek:: 34
- Bydlisko: ZM
- Bolo mu poďakované: 1 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Marekova diag.je od roku 2000 hore,moja V70 je podla vin 99,takže zistila všetko,len predvstrek nevie presne nastaviť,aj ked ukázala,že je velký,tak som . u Jokera nastavený bez problémov,motor len tak pradie.
Záver:spolupráca s MarekomV aj Jokerom very good a mne treba staršiu diagnostiku.
Záver:spolupráca s MarekomV aj Jokerom very good a mne treba staršiu diagnostiku.
V70 TDi 99, Lancia Phedra 2,2 JTD 04
V70 D5 08
V70 D5 08
-
- MUDrc
- Príspevky: 553
- Dátum registrácie: 27 Aug 2011, 21:30
- Vek:: 30
- Bydlisko: Trnava
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: vynechávanie 2,5TDi - kolísanie výkonu
Ahoj. V prvom rade sa chcem všetkým poďakovať za záujem na riešení môjho problému a zároveň ospravedlniť, že som sa neozval skorej.
Problém s vynechávaním je zdása vyriešený a to dúfam natrvalo
Problém s vynechávaním v nízkych otáčkach a pri akcelerácii vo vyššej záťaži som vyriešil jednoduchým, až primitývnym spôsobom a to: pri jednej z mojich úvah "čo stým kurva je" ma oslovila zdanlivo smiešna no nakoniec dosť podstatná myšlienka. V mysli som prechádzal svoje bývalé autá (hľadal som nejaký záchytný bod) a medzi iným som si spomenul na Suzuki Wagon a v úvahách som došiel k faktu, že to auto keď som ho kupoval nemalo vzduchový filter (tieto moje úvahy často spájajú nespojiteľné veci ale ja tak premýšlam...) To bol moment kedy som si uvedomil, že v podstate neviem čo sa deje v trakte podtlakovej a tlakovej regulácie (priesaky oleja vo vyveve, olej od turba (možno to čo tam je ani nieje pôvodné)) no skrátka "čo asi urobí bordel od oleja v tých tenkých hadičkách čo rozvádzajú vzduch do podtlakových ventilov, výkonových členov a čidiel...?" Táto úvaha ma dohnala k demontáži všetkého čo sa dalo v súvislosti s vyššie uvedeným. Tak som sa dostal až k senzoru MAP (snímač absolútneho tlaku v saní) je to ten bazmek vľavo pri pohľade zpredu upevnený pri tlmiči (keď nájdem foto, tak dodám ) Čidlo som vymontoval a nastriekal doňho sprej na čistenie reťazí... vyliezol z neho bordel jak na fajron z nášho parlamentu... Niečo podobné sa udialo aj pri čistení ovládacieho ventilu na EGR a ventilu obtokovej regulácie turba, nie však v takom množstve. Všetko som poskladal (vymenil som hadičku na senzor MAP, lebo už pamätala svoje) a čuduj sa svete auto prestalo "húpať" pri akcelerácii v záťaži Po týchto zásahoch sa pozvoľna vytratilo aj vynechávanie pri nižších otáčkach.
Verím že moje pátranie a výsledok niekomu do budúcna pomôže.
Problém s vynechávaním je zdása vyriešený a to dúfam natrvalo
Problém s vynechávaním v nízkych otáčkach a pri akcelerácii vo vyššej záťaži som vyriešil jednoduchým, až primitývnym spôsobom a to: pri jednej z mojich úvah "čo stým kurva je" ma oslovila zdanlivo smiešna no nakoniec dosť podstatná myšlienka. V mysli som prechádzal svoje bývalé autá (hľadal som nejaký záchytný bod) a medzi iným som si spomenul na Suzuki Wagon a v úvahách som došiel k faktu, že to auto keď som ho kupoval nemalo vzduchový filter (tieto moje úvahy často spájajú nespojiteľné veci ale ja tak premýšlam...) To bol moment kedy som si uvedomil, že v podstate neviem čo sa deje v trakte podtlakovej a tlakovej regulácie (priesaky oleja vo vyveve, olej od turba (možno to čo tam je ani nieje pôvodné)) no skrátka "čo asi urobí bordel od oleja v tých tenkých hadičkách čo rozvádzajú vzduch do podtlakových ventilov, výkonových členov a čidiel...?" Táto úvaha ma dohnala k demontáži všetkého čo sa dalo v súvislosti s vyššie uvedeným. Tak som sa dostal až k senzoru MAP (snímač absolútneho tlaku v saní) je to ten bazmek vľavo pri pohľade zpredu upevnený pri tlmiči (keď nájdem foto, tak dodám ) Čidlo som vymontoval a nastriekal doňho sprej na čistenie reťazí... vyliezol z neho bordel jak na fajron z nášho parlamentu... Niečo podobné sa udialo aj pri čistení ovládacieho ventilu na EGR a ventilu obtokovej regulácie turba, nie však v takom množstve. Všetko som poskladal (vymenil som hadičku na senzor MAP, lebo už pamätala svoje) a čuduj sa svete auto prestalo "húpať" pri akcelerácii v záťaži Po týchto zásahoch sa pozvoľna vytratilo aj vynechávanie pri nižších otáčkach.
Verím že moje pátranie a výsledok niekomu do budúcna pomôže.
Fiat Multipla 1.6
...Kto nemal, nepochopí..
EX: V70II 2,5TDI
...Kto nemal, nepochopí..
EX: V70II 2,5TDI