Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
tie Xka vo vinku si tam dal teraz, alebo si im to aj s nimi poslal?
inak niekde tu bol link, kde sa dalo podla modelu najst ake boli zvolavacky.
inak niekde tu bol link, kde sa dalo podla modelu najst ake boli zvolavacky.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- samael
- Pokročilý
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 21 Apr 2011, 21:34
- Vek:: 33
- Bydlisko: BB
- Poďakoval: 1 krát
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
Tie xxxx som tam dal ja - do charouza som posielal celé VIN.
Ten kontrolor zvolávačiek som sem dával ja - ale je to USA stránka a tento motor sa v USA ani nepredáva takže niečo tam môže aj chýbať
Ten kontrolor zvolávačiek som sem dával ja - ale je to USA stránka a tento motor sa v USA ani nepredáva takže niečo tam môže aj chýbať
V 70 r.v. 2011, B4204T6, 149 kW
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
do Charouza som hned pisal aj ja presne s tou istou otazkou ( p.Zvara) a dosla mi odpoved ,ze na moje VIN nebola ziadna zvolavacka.
Tak ostava dufat,ze si tie nase VIN ozaj preklepli a netreba nic s hriadelom riesit.Ale olej mi nejak neubuda co som to tak priebezne pozeral od zaciatku.
Este asi zavolam povodnemu majitelovi ci nedostal list nahodou...
Charouz si ma ale nechcel registrovat ako noveho majitela pre pripad dalsich zvolavaciek, to ze nech si riesim s lokalnym servisom...
Tak ostava dufat,ze si tie nase VIN ozaj preklepli a netreba nic s hriadelom riesit.Ale olej mi nejak neubuda co som to tak priebezne pozeral od zaciatku.
Este asi zavolam povodnemu majitelovi ci nedostal list nahodou...
Charouz si ma ale nechcel registrovat ako noveho majitela pre pripad dalsich zvolavaciek, to ze nech si riesim s lokalnym servisom...
V70 2.0T 2011 (B4204T6) 149kw
http://moje.auto.cz/Volvo-V70/volvo-v70-2-0t.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moje.auto.cz/Volvo-V70/volvo-v70-2-0t.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- wickey
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2179
- Dátum registrácie: 09 Apr 2009, 11:47
- Vek:: 35
- Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
tak holt mozno fakt ina seria..
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'03 S60 T5
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD, V70 XC AWD, S70 2.5 20V
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
list mam doma, tak to poslem ked pridem na vikend domov.
- samael
- Pokročilý
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 21 Apr 2011, 21:34
- Vek:: 33
- Bydlisko: BB
- Poďakoval: 1 krát
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
Tak, ja som už tiež absolvoval servis po roku.
Bol som v ZV - UNICOM.
Celkovo som mal veľmi dobrý pocit jednak aj z príjmacieho technika/ spolumajiteľa spol. p. Kamiňskýj. Evidentne volvo positive. Servis robil nejaký pán v rokoch ale aspoň sa už hádam vyzná. Žiadna zvolávačka na VIN nebola. Auto bez chýb podľa diagnostiky.
Servisná aj s olejom (0W- 30 A5 - Castrol for volvo) 262.84 EUR čiže spokojnosť.
Za liter oleja účtovali 16.14 s DPH takže férová cena.
Čo sa mi zdá trochu veľa je peľový filter - že "MULTI" 66 EUR - no na dačom musia zarobiť
Ja som mal oleja 5,6 L a ešte som sa na to aj špeciálne pýtal- že podľa návodu ho tam má isť 4,1L ale že vraj chyba
Bola aj káva
Bol som v ZV - UNICOM.
Celkovo som mal veľmi dobrý pocit jednak aj z príjmacieho technika/ spolumajiteľa spol. p. Kamiňskýj. Evidentne volvo positive. Servis robil nejaký pán v rokoch ale aspoň sa už hádam vyzná. Žiadna zvolávačka na VIN nebola. Auto bez chýb podľa diagnostiky.
Servisná aj s olejom (0W- 30 A5 - Castrol for volvo) 262.84 EUR čiže spokojnosť.
Za liter oleja účtovali 16.14 s DPH takže férová cena.
Čo sa mi zdá trochu veľa je peľový filter - že "MULTI" 66 EUR - no na dačom musia zarobiť
Ja som mal oleja 5,6 L a ešte som sa na to aj špeciálne pýtal- že podľa návodu ho tam má isť 4,1L ale že vraj chyba
Bola aj káva
V 70 r.v. 2011, B4204T6, 149 kW
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
pani(prunelle&samael) ako po prehliadke, vsetko v poriadku?
mne hned po prehliadke a odjazde zo servisu zacala svietit kontrolka emisii, s tym ze nakoniec to bola zadna lambda sonda , ktoru mi aj vymenili vramci zaruky...Dal som si aj odpustit olej, kedze ho tam naliali nad maximum...neviem ci to mohlo mat suvis s tou lambdou..
Servisak to ale otocil na "riedky" olej ,ze to snad mohol byt, kedze som tam dal 0W30 namiesto predpisaneho 5W30 podla jeho tabuliek..stale ale vramci normy A5/B5.no comment
Toto su hlasky z diagnostiky ak by mi vedel niekto z fora blizsie povedat co je za tym:
ECM-P013716 O2 senzor circuit low voltage (bank 1 senzor 2) - general electric failures - circuit voltage below threshold (DTC is found active)
ECM-P013A22 O2 senzor slow response - rich to lean - (bank 1 and senzor 2) - general signal failures - signal too high (DTC is found active)
ECM-P013A21 O2 senzor slow response - rich to lean - (bank 1 and senzor 2) - general signal failures - signal too low (DTC is found active)
mne hned po prehliadke a odjazde zo servisu zacala svietit kontrolka emisii, s tym ze nakoniec to bola zadna lambda sonda , ktoru mi aj vymenili vramci zaruky...Dal som si aj odpustit olej, kedze ho tam naliali nad maximum...neviem ci to mohlo mat suvis s tou lambdou..
Servisak to ale otocil na "riedky" olej ,ze to snad mohol byt, kedze som tam dal 0W30 namiesto predpisaneho 5W30 podla jeho tabuliek..stale ale vramci normy A5/B5.no comment
Toto su hlasky z diagnostiky ak by mi vedel niekto z fora blizsie povedat co je za tym:
ECM-P013716 O2 senzor circuit low voltage (bank 1 senzor 2) - general electric failures - circuit voltage below threshold (DTC is found active)
ECM-P013A22 O2 senzor slow response - rich to lean - (bank 1 and senzor 2) - general signal failures - signal too high (DTC is found active)
ECM-P013A21 O2 senzor slow response - rich to lean - (bank 1 and senzor 2) - general signal failures - signal too low (DTC is found active)
Naposledy upravil/-a PeterV70 v 28 Mar 2012, 13:52, upravené celkom 1 krát.
V70 2.0T 2011 (B4204T6) 149kw
http://moje.auto.cz/Volvo-V70/volvo-v70-2-0t.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moje.auto.cz/Volvo-V70/volvo-v70-2-0t.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- samael
- Pokročilý
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 21 Apr 2011, 21:34
- Vek:: 33
- Bydlisko: BB
- Poďakoval: 1 krát
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
U mňa všetko OK, ja som dostal tiež "riedky" 0w-30.
Nie som mechanik ani expert do motorov, ale viem že veľa oleja je problém.
Čisto teoreticky, ak ti sondu odrovnal motorový olej tak ti pravdepodobne roztrhlo, poškodilo nejaké tesnenie(ale aj nemuselo). Takže výmena sondy je OK ale treba ešte doriešiť kadiaľ sa ten olej k nej dostal.
PS: Kde si bol na servise??
Nie som mechanik ani expert do motorov, ale viem že veľa oleja je problém.
Čisto teoreticky, ak ti sondu odrovnal motorový olej tak ti pravdepodobne roztrhlo, poškodilo nejaké tesnenie(ale aj nemuselo). Takže výmena sondy je OK ale treba ešte doriešiť kadiaľ sa ten olej k nej dostal.
PS: Kde si bol na servise??
V 70 r.v. 2011, B4204T6, 149 kW
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
bol som v BA na servise,
nemyslim,ze to prerazilo nejake tesnenie, olej neunika , teda zatial. A kontrolka aj prestala svietit a potom sa opat objavila, cize verim nic vazne to nie je/nebolo.Kedze je auto v zaruke tak ostavam ako tak kludny,ale nepotesilo ma to...viem ze ste obaja davali 0w30 tak preto sa pytam,ale ozaj pochybujem ze to bolo olejom..
a po vymene zadnej sondy zatial ziadny problem.
mne je tiez jasne ,ze vela oleja nie je OK, iked v servise samozrejme maju iny pohlad nato, hlavne ked to nie je ich majetok...
nemyslim,ze to prerazilo nejake tesnenie, olej neunika , teda zatial. A kontrolka aj prestala svietit a potom sa opat objavila, cize verim nic vazne to nie je/nebolo.Kedze je auto v zaruke tak ostavam ako tak kludny,ale nepotesilo ma to...viem ze ste obaja davali 0w30 tak preto sa pytam,ale ozaj pochybujem ze to bolo olejom..
a po vymene zadnej sondy zatial ziadny problem.
mne je tiez jasne ,ze vela oleja nie je OK, iked v servise samozrejme maju iny pohlad nato, hlavne ked to nie je ich majetok...
V70 2.0T 2011 (B4204T6) 149kw
http://moje.auto.cz/Volvo-V70/volvo-v70-2-0t.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://moje.auto.cz/Volvo-V70/volvo-v70-2-0t.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
ja som dal tiez tento olej a bol som v BA, ale problem zatial nenastal ziaden. ak by nieco tak napisem , zajtra pozrem radsej kolko mam oleja.
Re: Koľko nás tu vlastne je s V70 s 2.0 T motorom? ( B4204T6)
zdravim pani,
zabudol som na tu zvolavaciu akciu.
Bola to: AKCIA R29187
Robili nieco s vackovym hriadelom. Aspon tak napisali z Prahy.
pekny vikend
zabudol som na tu zvolavaciu akciu.
Bola to: AKCIA R29187
Robili nieco s vackovym hriadelom. Aspon tak napisali z Prahy.
pekny vikend