SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND
- begi
- Globálny moderátor
- Príspevky: 1527
- Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 21:19
- Vek:: 39
- Bydlisko: BA/KE
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 45 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND
ano
Je: V70 T5 MY07, Summum, 191kW , V40CC T4 AWD MY15 132kW
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<
VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 12 Júl 2011, 22:03
Re: SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND
caute. to mam takto postupovat aj pri vymene baterky? kluc na II a potom pripojit minus?
S60 2,4D5 2002 manual
Honda civic 1,5 vtec
Skoda favorit
Honda civic 1,5 vtec
Skoda favorit
- MarekV
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2213
- Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
- Vek:: 33
- Bydlisko: Nitra
- Bolo mu poďakované: 35 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND
ja som niekolko krat menil tak, ze som vybral kluc, odpojil (-) a potom (+)
a zapojenie rovnako
a zapojenie rovnako
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND
pozri manual k autu.baron-prasil napísal:caute. to mam takto postupovat aj pri vymene baterky? kluc na II a potom pripojit minus?
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- southpark
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1715
- Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
- Vek:: 36
- Bydlisko: MARTIN
- Poďakoval: 6 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND
ta zvlastnost s klucikom vo II a az potom pripojenie minus polu netreba robit vzdy a ani pri odpajani komplet baterie... to sa realizuje asi LEN vtedy, ked sa odpajala nejaka sucast SRS systemu (kabelaz airbagov atd.) aby sa potom zosynchronizovala...baron-prasil napísal:caute. to mam takto postupovat aj pri vymene baterky? kluc na II a potom pripojit minus?
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)
VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine