SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND

Užívateľov profilový obrázok
begi
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Príspevky: 1527
Dátum registrácie: 06 Máj 2010, 21:19
Vek:: 39
Bydlisko: BA/KE
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 45 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND

Príspevok od užívateľa begi » 22 Mar 2012, 01:52

ano
Je: V70 T5 MY07, Summum, 191kW Obrázok, V40CC T4 AWD MY15 132kW
Bolo: V40 1.9D MY04, 85kW
V50 T5 MY06, Momentum, 162kW
Galerka: >>>TU<<<

VOLVO diagnostika BA-Rača /10Eur

baron-prasil
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 12 Júl 2011, 22:03

Re: SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND

Príspevok od užívateľa baron-prasil » 22 Mar 2012, 10:08

caute. to mam takto postupovat aj pri vymene baterky? kluc na II a potom pripojit minus?
S60 2,4D5 2002 manual
Honda civic 1,5 vtec
Skoda favorit

Užívateľov profilový obrázok
MarekV
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2213
Dátum registrácie: 27 Apr 2010, 16:30
Vek:: 33
Bydlisko: Nitra
Bolo mu poďakované: 35 krát
Kontaktovať užívateľa:

Re: SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND

Príspevok od užívateľa MarekV » 22 Mar 2012, 10:14

ja som niekolko krat menil tak, ze som vybral kluc, odpojil (-) a potom (+)
a zapojenie rovnako

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND

Príspevok od užívateľa lucki » 22 Mar 2012, 11:22

baron-prasil napísal:caute. to mam takto postupovat aj pri vymene baterky? kluc na II a potom pripojit minus?
pozri manual k autu.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
southpark
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1715
Dátum registrácie: 15 Okt 2009, 15:50
Vek:: 36
Bydlisko: MARTIN
Poďakoval: 6 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: SRS/AIRBAG WARTUNG DRINGEND

Príspevok od užívateľa southpark » 22 Mar 2012, 13:28

baron-prasil napísal:caute. to mam takto postupovat aj pri vymene baterky? kluc na II a potom pripojit minus?
ta zvlastnost s klucikom vo II a az potom pripojenie minus polu netreba robit vzdy a ani pri odpajani komplet baterie... to sa realizuje asi LEN vtedy, ked sa odpajala nejaka sucast SRS systemu (kabelaz airbagov atd.) aby sa potom zosynchronizovala...
je: VOLVO XC60, MY2010, D5, 151kW, D5244T10, A/T 6 st. AWD
je: VOLVO XC90, MY2005, 2,4D, 120kW, D5244T, A/T 5 st. AWD
je: VOLVO S60, MY2004, 2,4D5, 120kW, D5244T, A/T 5 st. (@145kW/198HP)

VOLVO diagnostika a preklady DIM a ICM v Martine

Napísať odpoveď