Aký olej do prevodovky S60?

Johnny55
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 443
Dátum registrácie: 16 Júl 2010, 09:46
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Aký olej do prevodovky S60?

Príspevok od užívateľa Johnny55 » 25 Máj 2011, 12:38

Ten olej treba menit aj v maualke ale nie zase tak casto. Aj v zadnej uhlovke, prste vsade. Su tam loziska, trenie atd. Olej sraca casom viskozitu. Takze by som pre manualov menil cca 150tis. To ze nejaky servis pise ze napl je dozivotna je pravda lebo zivotnost auta vidi servis asi na 5 rokov :lol:
Takze menit
S80 manual
B5204T4

Johnny55
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 443
Dátum registrácie: 16 Júl 2010, 09:46
Bolo mu poďakované: 2 krát

Re: Aký olej do prevodovky S60?

Príspevok od užívateľa Johnny55 » 25 Máj 2011, 12:39

Skuste toto - ja som sice z nemciny jelen ale domyslel som si:
http://ew5test.earlweb.com/search.php?site=71" onclick="window.open(this.href);return false;
S80 manual
B5204T4

lucki
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2827
Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
Vek:: 10
Bydlisko: PRG
Bolo mu poďakované: 4 krát

Re: Aký olej do prevodovky S60?

Príspevok od užívateľa lucki » 28 Máj 2011, 15:44

ja som olej v manuali vymenil a rozdiel bol poznat najme za studena, kedy mi sli tazsie prevody. teraz je to omnoho lepsie.
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989

Užívateľov profilový obrázok
Drak3n
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 414
Dátum registrácie: 18 Jan 2011, 10:29

Re: Aký olej do prevodovky S60?

Príspevok od užívateľa Drak3n » 28 Máj 2011, 16:00

nejaky navod na M56 ?
V70II/D5/120kw/2002/manual+Powerflex/Poly Subframe inserts
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Peťo
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1717
Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
Vek:: 5
Bydlisko: ♥Bratislava♥

Re: Aký olej do prevodovky S60?

Príspevok od užívateľa Peťo » 28 Máj 2011, 18:31

princip je rovnaky na kazdej mas tri diery. Jedna je vypustacia druha kontrolna a tretia napustacia. Odsrobujes vypustaciu a napustaciu aby to rychlejsie vytieklo. Potom das naspat vypustaci srob (na starsich je medeny+ treba dat novu podlozku) das dole kontrolny srob a cez lievik, pumpu cokolvek-aby Ti to netieklo mimo pomaly dolievas predpisany objem oleja podla specifikacie pre Tvoju prevodovku az kym Ti nezacne olej vytekat kontrolnym srobom. Pockaz nech to minimum pretecie cez kontrolny srob, utres das naspat kontrolny srob + zadku na napustanie a je to.
PS. Podla konzistencie a farby vypusteneho oleja sa potom mozes rozhodnut ci spravis po casu dalsiu vymenu cca po roku -aby sa prevodovka precistila alebo az po dalsich cca 60-80az 100tis km podla sposobu jazdy

Napísať odpoveď