Caute.....potrebujem poradit. Zacal som mat problem so spojkou.Ked sa pohynam tak na jednotke mi to tak "trase" ako keby tu spojku jemne povolujem a necham ju smykat a potom zasa necham ju v zabere ....Inak to ide normalne. Myslim ze staci objednat spojkovu sadu a vymenit. Len neviem ci je aj zotrvacnik treba kupovat alebo nie. Nemam ziadnu skusenost a nic o tom neviem.
Pomohlo by mi aj kde to mam objednat aby som to nekupoval zbytocne draho hned u prveho predajcu.
Dakujem za pomoc a radu.
neviem ci je to spojka alebo dvojhmotny zotrvacnik
Re: neviem ci je to spojka alebo dvojhmotny zotrvacnik
No takto od pocitaca tazko povedat ci budes potrebovat aj zotrvacnik.
Opytam sa takto:
Na volnobeh sa ti motor trasie? nerezonuje nieco v interiery? pri preradovani nepocut take cvakanie od spojky?
Ak nemas ziadne pazvuky pri preradovani tak este ten zotrvacnik nieco vydrzi. Takze staci spojka.
Inac kolko mas najazdene, len tak pre zaujimavost?
Opytam sa takto:
Na volnobeh sa ti motor trasie? nerezonuje nieco v interiery? pri preradovani nepocut take cvakanie od spojky?
Ak nemas ziadne pazvuky pri preradovani tak este ten zotrvacnik nieco vydrzi. Takze staci spojka.
Inac kolko mas najazdene, len tak pre zaujimavost?
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988
Re: neviem ci je to spojka alebo dvojhmotny zotrvacnik
Caves Darrio.....na volnobehu to netrasie /len klasicky ako diesel/ .....pri preradovani je vsetko OK nic,ziadne cvakanie...ked sa radi hore tak uplne bez problemov. Dufam ze bude stacit spojka. A najazdenych mam 270000 km..
V70 D5252T 103 Kw black manual r.v 99
Re: neviem ci je to spojka alebo dvojhmotny zotrvacnik
tak ked mas 270 000 km tak zalezi ako boli tie kilometre nabehane...lebo ak po meste tak je to horsie, ale ak po dialnici na dhe trate tak ten zotrvacnik este moze byt OK.
Vseobecne ako sa tu pise by mal vydrzat tych 250 000 km +-50 000 km.
Tazko poradit...asi sa to zisti az ked sa da dole spojka.
Inac novy stoji cca 1100 €...ale nasiel som ze v anglicku ho vies kupit za cca 400 libier (cca do 500 €) a s postovnym sa to oplati viac ako ho kupit na Slovensku.
Vseobecne ako sa tu pise by mal vydrzat tych 250 000 km +-50 000 km.
Tazko poradit...asi sa to zisti az ked sa da dole spojka.
Inac novy stoji cca 1100 €...ale nasiel som ze v anglicku ho vies kupit za cca 400 libier (cca do 500 €) a s postovnym sa to oplati viac ako ho kupit na Slovensku.
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988
Re: neviem ci je to spojka alebo dvojhmotny zotrvacnik
Serus ja som menil pred mesiacom zotrvačník aj spojku 1150e a pri rozbehu z miesta mi to stale striasa.Ale už to nieje také hrozné Teraz mam 185 000km až su skutočné ale asi musím pozriet silentbloky motora-hodne mi chveje interiér pri volnobehu a pri prutsom rozbehu.Inak zotrvačník je citit pri jazde ked malinko pritlačíš spojkoví pedál tak sa to fajn prenáša.Na novom je to len malinko citit ale na tom starom to doslova hádzalo.Spojka bola ako nová a ložisko bolo tiež fajn ale už som to vymenil všetko pre istotu.