Nie je tu zase taká kosa, aby som si priplatil za sersám typu bufík 40 litrov.. alebo kupil auto o tolko drahšie... nikdy som to nemal na aute a žil som ... mal som ford escort, ktorý mal webasto, ale niekto predomnou ho odstránil .... čiže som mal len káble a odbočky z palivového systému ... a nikdy som okná za 3 roky neškrábal ani neometal sneh .. ani raz .... velký radiátor špeciálny a výhrev čelného okna, ostrekovačov a nádržky ostrekovača urobil svoje spolu s aicky vyhrievanými sedačkami ... dúfam že volvo sa budek tomuto aspoň blížiť ak to nebude prevyšovať ...zorg1 napísal:Suhlasim s tebou je to jedna z podmienok ako aj vyhrev sedaciek, ale ak mas volvika o 3000 ecka lacnejsieho ako s tym sersanom tak co urobis ?Ortový napísal:Jasné,že origo je naj,to pri kúpe volvíka bola jedna z podmienok,ale aká značka robí pre volvo?Pozeral som aj Eberspächer,ale ani ten.Tuším NORDIK.
Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
jasne ide o 220 v spinacie hodiny v zasuvke a podme ohriat trochen...
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
Ortový napísal:To chcete napájať z autobatérie?Baterka zbohom,bude treba ďalšiu.Tým pádom altík zbohom...
Neviem,neviem,mne sa to zdá lepšie na 220V,cez noc na nočný prúd,spínacie hodiny,aby to kúrilo tak hodinku pred štartom,to sa mi zdá celkom rozumná alternatíva nezávislému kúreniu...
JJ presne tak .. 12V vyslovene pre tých čo sú často mimo dosahu sieťe 230V.. ale 230V má väčšiu silu a nemá také nároky na silu prídu, nevyžaduje hrubé káble atd.... 230V je iste výhodnejšie napätie...
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
Ty si nejaky kutilmato.20 napísal:Nie je tu zase taká kosa, aby som si priplatil za sersám typu bufík 40 litrov.. alebo kupil auto o tolko drahšie... nikdy som to nemal na aute a žil som ... mal som ford escort, ktorý mal webasto, ale niekto predomnou ho odstránil .... čiže som mal len káble a odbočky z palivového systému ... a nikdy som okná za 3 roky neškrábal ani neometal sneh .. ani raz .... velký radiátor špeciálny a výhrev čelného okna, ostrekovačov a nádržky ostrekovača urobil svoje spolu s aicky vyhrievanými sedačkami ... dúfam že volvo sa budek tomuto aspoň blížiť ak to nebude prevyšovať ...zorg1 napísal:Suhlasim s tebou je to jedna z podmienok ako aj vyhrev sedaciek, ale ak mas volvika o 3000 ecka lacnejsieho ako s tym sersanom tak co urobis ?Ortový napísal:Jasné,že origo je naj,to pri kúpe volvíka bola jedna z podmienok,ale aká značka robí pre volvo?Pozeral som aj Eberspächer,ale ani ten.Tuším NORDIK.
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
Výhrev sedačiek som ešte ani nepoužil,mám kožené,zadok ma zatial nechladí.A tých 3000 € ? Počkám rok,dva a volvík je hneď v žiadanej cenovej kategórii.
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- Ortový
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 31 Máj 2009, 16:35
- Vek:: 46
- Bydlisko: Handlová
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 29 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
jasné,že bez bufíka sa dá prežiť,ale ak to raz ochutnáš,nie je čo riešiť(a keď to funguje ako má a ne.erie sa)
Volvo S60 D5,Move,D5244T,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Čierny
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
Volvo S60 2,4i ,Kinetic, B5244S,AW55-50/51SN,r.v.2005 - Zlatý
galéria
Diagnostika DICE
- mato.20
- MUDrc
- Príspevky: 725
- Dátum registrácie: 06 Aug 2010, 08:42
- Vek:: 26
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
Nie som priamo kutil čo len niečo zbúcha dokopy a jak tak to ide ... proste som názoru, že všetko sa dá prerobiť a dorobiť, ale s rozumom ... poprerábal som si milion vecí a všetko špale pekne... ked budem cez zimu doma, že v robote bude volvo kvôli mimosezonnosti tak schválne ten ohrev tam dorobím a dám podrobný návod ako som na to šiel ja
jasné bufík je super vec, len nemá sa všetko preháňať
jasné bufík je super vec, len nemá sa všetko preháňať
Aktuálne : S80 D5 120 kW, rok 2004, A5 tmavomodrá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
Rodičia : S60 D5, 120 kW, rok 2003, A5 vínovo červená matalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5 medeno-hnedá metalíza
- Peťo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1717
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
- Vek:: 5
- Bydlisko: ♥Bratislava♥
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
Ma to vyznam na benzin? mne sa aj pri -20zohreje motor po cca 400mmato.20 napísal:Nie som priamo kutil čo len niečo zbúcha dokopy a jak tak to ide ... proste som názoru, že všetko sa dá prerobiť a dorobiť, ale s rozumom ... poprerábal som si milion vecí a všetko špale pekne... ked budem cez zimu doma, že v robote bude volvo kvôli mimosezonnosti tak schválne ten ohrev tam dorobím a dám podrobný návod ako som na to šiel ja
jasné bufík je super vec, len nemá sa všetko preháňať
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
jasne, ze ma. vydes z domu (+24 sstupnov) prejdes k autu (-5 rano bezne), sadnes do auta (+20), nikde sneh, namraza, sracky, proste pohodlie.Peťo napísal: Ma to vyznam na benzin? mne sa aj pri -20zohreje motor po cca 400m
to je ako riesit naco klimu, sak otvorim okno (i ked samozrejme pocas jady ked pecie slnko aj auto sa inak neda).
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
ahojte,
vlani som otvoril debatu s rovnakym zaciatkom na ceskom fore. Je tam viac rieseni predohrevu.
Benzinovy motor je menej citlivy na mraz pri starte a preto riesim problem zahmlievanie celneho skla po zotreti stieracom za par sekund je na skle povlak a do problemu sa dostanes ani nevies ako.
V tejto debate su uvedene teplovzdusne ventilatory na 12V. Pri 600W výkonu kablom, konektorom tecie prud 50A, ten uz dokaze za chvilu pri zvysenom prechodovom odpore zohriat a aj rozkurit....
Nabral som odvahu a otestoval pri rannych namrazach klasicky ventilator s termostatom na klasickych 220V. Postavil som ho na sklopenu zadnu stredovu opierku a privod je cez kufor. Klasicky schvaleny predlzovak.
Staci cca 10 minut a nemusis skrabat lad a okna sa nerosia zvonka. Termostat sam vypne podla toho ako ho nastavis.
Uz len najst riesenie aby to nehorelo.
Do diskusie:
Ak je ohrievac schvaleny do obytnych priestorov na vykurovanie, spia tu ludia, tak v aute nieje vacsie riziko pocas 10-15 minut/akcia.
Nic nieje bez rizika. Viaceri ste spominali investicie. Ventilator stoji od 15 eciek, predlzovak ma kazdy v garazi a mozno aj ten ventilator
Co vy na to?
vlani som otvoril debatu s rovnakym zaciatkom na ceskom fore. Je tam viac rieseni predohrevu.
Benzinovy motor je menej citlivy na mraz pri starte a preto riesim problem zahmlievanie celneho skla po zotreti stieracom za par sekund je na skle povlak a do problemu sa dostanes ani nevies ako.
V tejto debate su uvedene teplovzdusne ventilatory na 12V. Pri 600W výkonu kablom, konektorom tecie prud 50A, ten uz dokaze za chvilu pri zvysenom prechodovom odpore zohriat a aj rozkurit....
Nabral som odvahu a otestoval pri rannych namrazach klasicky ventilator s termostatom na klasickych 220V. Postavil som ho na sklopenu zadnu stredovu opierku a privod je cez kufor. Klasicky schvaleny predlzovak.
Staci cca 10 minut a nemusis skrabat lad a okna sa nerosia zvonka. Termostat sam vypne podla toho ako ho nastavis.
Uz len najst riesenie aby to nehorelo.
Do diskusie:
Ak je ohrievac schvaleny do obytnych priestorov na vykurovanie, spia tu ludia, tak v aute nieje vacsie riziko pocas 10-15 minut/akcia.
Nic nieje bez rizika. Viaceri ste spominali investicie. Ventilator stoji od 15 eciek, predlzovak ma kazdy v garazi a mozno aj ten ventilator
Co vy na to?
Naposledy upravil/-a sarnak v 13 Okt 2010, 20:06, upravené celkom 1 krát.
Sarnak
S70 a 2,5i,motor 5252S, LPG Lovtec, 230 tisíc km
S70 a 2,5i,motor 5252S, LPG Lovtec, 230 tisíc km
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
je tam termostat, kt. ho vypne. mensi priestor, skor vypne. ja auti nastartujem, idem dopit kavu (cca 2 az 5 minut) a tiez nemusim riesit (teda okrem snehu, ten neroztopis).
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
OK, suhlasim po 400m, kolko cervenych na semaforch?Peťo napísal:Ma to vyznam na benzin? mne sa aj pri -20zohreje motor po cca 400mmato.20 napísal:Nie som priamo kutil čo len niečo zbúcha dokopy a jak tak to ide ... proste som názoru, že všetko sa dá prerobiť a dorobiť, ale s rozumom ... poprerábal som si milion vecí a všetko špale pekne... ked budem cez zimu doma, že v robote bude volvo kvôli mimosezonnosti tak schválne ten ohrev tam dorobím a dám podrobný návod ako som na to šiel ja
jasné bufík je super vec, len nemá sa všetko preháňať
400m spravis za 1minutu
Sarnak
S70 a 2,5i,motor 5252S, LPG Lovtec, 230 tisíc km
S70 a 2,5i,motor 5252S, LPG Lovtec, 230 tisíc km
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
zažil som na vlastnej koži nechal som v dome zapnuty ohrevač elektricky konvertor,, cez noc termostat ho mal vypinat a zapinat a rano o 05,00 vzblkol !!! zacal horiet plamene z neho... omg,, vedla morča ( moj zlaty Emil ) zacal buchať do fľaše na vodu,, som sa zobudil co sa deje spadla mi sanka,, niesol som ho vonku cez vchodove dvere, umela hmota sa topila kvapkalo to brrrrrr.... nikdy viac bez dozoru !!!
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2827
- Dátum registrácie: 25 Máj 2009, 23:24
- Vek:: 10
- Bydlisko: PRG
- Bolo mu poďakované: 4 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
asi nejaky cinsky kus.zorg1 napísal:zažil som na vlastnej koži nechal som v dome zapnuty ohrevač elektricky konvertor,, cez noc termostat ho mal vypinat a zapinat a rano o 05,00 vzblkol !!! zacal horiet plamene z neho... omg,, vedla morča ( moj zlaty Emil ) zacal buchať do fľaše na vodu,, som sa zobudil co sa deje spadla mi sanka,, niesol som ho vonku cez vchodove dvere, umela hmota sa topila kvapkalo to brrrrrr.... nikdy viac bez dozoru !!!
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989
- zorg1
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2457
- Dátum registrácie: 20 Sep 2009, 14:12
- Vek:: 43
- Poďakoval: 19 krát
- Bolo mu poďakované: 35 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
bol kupovaný z normalneho elektra elsatex firma,, značka SENCOR,, panasonic ani sony som nezohnal.. nebolo to celkom noname podla mna...a aj tak je vsetko vyrobene v cine...
Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
bolo: ♥♥♥ S60 D5 2004, skvelé vozidlo...... ♥♥♥
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
- Peťo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1717
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
- Vek:: 5
- Bydlisko: ♥Bratislava♥
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
presne je to od mojho domu po prvu odbocku co moze byt tych 400msarnak napísal:OK, suhlasim po 400m, kolko cervenych na semaforch?Peťo napísal:Ma to vyznam na benzin? mne sa aj pri -20zohreje motor po cca 400mmato.20 napísal:Nie som priamo kutil čo len niečo zbúcha dokopy a jak tak to ide ... proste som názoru, že všetko sa dá prerobiť a dorobiť, ale s rozumom ... poprerábal som si milion vecí a všetko špale pekne... ked budem cez zimu doma, že v robote bude volvo kvôli mimosezonnosti tak schválne ten ohrev tam dorobím a dám podrobný návod ako som na to šiel ja
jasné bufík je super vec, len nemá sa všetko preháňať
400m spravis za 1minutu
- Peťo
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1717
- Dátum registrácie: 23 Feb 2009, 01:35
- Vek:: 5
- Bydlisko: ♥Bratislava♥
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
jasne ja nepoznam zaklady fyziky, islo o to ci ma vyznam absolvovat nie prilis jednoduch zastavbu nejakeho ohrievacieho okruhu ak sa motor zahraje tak rychlo. Chapem ze s Vasimi dechtoprdmi je to o nicom a nekuri to ani po 10kmkwiko napísal:Sakra zaklady fyziky... vyznam to samozrejme ma, len je to trocha narocnejsie na cas a zazemie.
- Eikom
- Pokročilý
- Príspevky: 383
- Dátum registrácie: 27 Apr 2009, 18:11
- Vek:: 5
- Bydlisko: Hlohovec
- Poďakoval: 7 krát
- Bolo mu poďakované: 5 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
netrep ked nevieš...to že ty kuriš po 400m neznamena, že ty čo maju diesel nekuria ani po 10km...mne osobne 1 cigareta doma, auto si klepka, pridem do auta a teplota už viditelne stupa takže aj kurim, ca 1,5 km, a mam full teplotu motora a kurenie mam stale zapnute na aicke, čiže tie 2 minuty jazdy a s vyhrievanou sedačkou prežijem...tu sa ale nedebatuje len o tom kedy maš v aute teplo ale aj to že štartuješ s zmrznutým motorom a stuhnutým olejom...Peťo napísal:jasne ja nepoznam zaklady fyziky, islo o to ci ma vyznam absolvovat nie prilis jednoduch zastavbu nejakeho ohrievacieho okruhu ak sa motor zahraje tak rychlo. Chapem ze s Vasimi dechtoprdmi je to o nicom a nekuri to ani po 10kmkwiko napísal:Sakra zaklady fyziky... vyznam to samozrejme ma, len je to trocha narocnejsie na cas a zazemie.
V40 1,9 85kW man. 2004
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
S60 2,5T 154kW MY 2004 man. https://plus.google.com/photos/11764462 ... 9869871457
bolo: S60 2,4B 125kW MY2001 Aut
- lakio
- MUDrc
- Príspevky: 969
- Dátum registrácie: 11 Apr 2009, 09:23
- Vek:: 39
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 7 krát
Re: Elektrický ( 230 V) predhrev vozidla
co je to sakra bufik / znie mi to ako sexualna hracka pre gayov / a co z tohto je pouzitelne pre nas?
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid= ... Categories" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid= ... Categories" onclick="window.open(this.href);return false;