Zdravím vás.
Uvažujem o kúpe Volva XC90 (prvá generácia) s manuálnou prevodovkou a s naftovým motorom ale bez DPF.
Ktoré naftové motory boli bez DPF? Niekde som sa dočítal že 120kW verzie boli bez dpf a zase niekde inde bolo písané že modelová rada XC90 do roku 2005 nemala DPF.
Vedeli by ste mi poradiť podla čoho by som mal hľadať XC90 bez DPF?
Za každú odpoveď vopred Ďakujem.
Rada pri kúpe XC90 - bez DPF
- mayo251
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1372
- Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
- Vek:: 41
- Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: Rada pri kúpe XC90 - bez DPF
DPF sa neobávaj. Skôr by som sa zameral na nápravu silentbloky motora a hlavne jazdné vlastnosti. Mne osobne XC90 nepasuje. Žene ale áno .
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
- lkopcansky
- MUDrc
- Príspevky: 834
- Dátum registrácie: 27 Máj 2013, 10:33
- Vek:: 31
- Bydlisko: Bratislava
- Poďakoval: 16 krát
- Bolo mu poďakované: 26 krát
Rada pri kúpe XC90 - bez DPF
Ak má motor:
Čierny plastový kryt motora tak je bez DPF,
biely plastový kryt motora tak je s DPF
Čierny plastový kryt motora tak je bez DPF,
biely plastový kryt motora tak je s DPF
Re: Rada pri kúpe XC90 - bez DPF
Nepovedal by som že ten plastový kryt motora robí rozdiel v motorizácii ale podla fotiek z inzerátov je zrejmé že 120 kW mali čierny kryt a 136 kW mali biely kryt.
Volvo budeme mať v rodine ako druhé auto, bude využívané cez zimu na neudržiavanú cestu na chatu - preto potrebujem 4x4, výlety - potrebujem pohodlie a bezpečnosť pri cestovaní.
Kamarát mal pred pár rokmi XC90 s naftovým 120 kW motorom a predával ho keď malo cez 700 000 Km, vtedy ma to oslovilo - bolo to pohodlné vozenie. Spotrebu neriešim - s terajším "druhým" autom sme za tri roky najazdili cca 18 000 Km.
Volvo budeme mať v rodine ako druhé auto, bude využívané cez zimu na neudržiavanú cestu na chatu - preto potrebujem 4x4, výlety - potrebujem pohodlie a bezpečnosť pri cestovaní.
Kamarát mal pred pár rokmi XC90 s naftovým 120 kW motorom a predával ho keď malo cez 700 000 Km, vtedy ma to oslovilo - bolo to pohodlné vozenie. Spotrebu neriešim - s terajším "druhým" autom sme za tri roky najazdili cca 18 000 Km.