VOLVO 850, štart na tretí pokus.

Užívateľov profilový obrázok
rako_za
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 15 Júl 2012, 18:32
Vek:: 39
Bydlisko: Žilina

VOLVO 850, štart na tretí pokus.

Príspevok od užívateľa rako_za » 02 Aug 2020, 17:18

Ahoj.
Potrebujem pomoc, radu.
VOLVO 850, r.v. 1992, 2.5L, 125kW, sedan, benzín, TURBO - nie.
Štart na prvý pokus už nie je možný asi 8 mesiacov.
Podarí sa mi naštartovať na tretí prípadne štvrtý pokus.
Občas, je to však vínimka, chytí hneď.
Ak naštartuje potom je chod a všetko ostatné spojené z jazdou bezchybné.
Vymenil som (asi sa to tak volá) tlakový regulátor, ktorý je umiestnený na palivovej lište pri vstrekovačoch.
Nepomohlo.
Po výmene to fungovalo asi týždeň. Ale to bola náhoda. Postupne sa to vrátilo, že musím štartovať asi 3 krát.
Sviečky. Nepomohlo to.
Ak je teplo nad 25°C nenaštartujem vôbec.
Myslel som si, že je to palivové čerpadlo.
Namontoval som kontrolku ešte pred koncovku, kde sa napája palivové čerpadlo.
Čerpadlo funguje, pokiaľ sa kontrolka rozsvieti, bez problémov.
Kontrolka sa však nerozsvecuje pravidelne a nie zakaždým na rovnako dlhý čas po otočení kľúčika.
Teda aj čerpadlo sa nespúšťa rovnako dlho. Chyba ja teda niekde pred tým.

Poprosím.
Je tam niekde nejaký senzor, ktorý sníma tlak?
A kde ho nájdem?

Ak je viac než 25°C, bojím sa výjsť z garáže, lebo ak sa motor zoheje, neviem naštartovať.
Musím otvoriť kapotu a čakať kým nevychladne aspoň na jejakú hodnotu, kedy sa opäť spustí prúd na čepadlo.
Chod čerpadla je plynulý a pomerne tichý.

Ďakujem.

Užívateľov profilový obrázok
Dodike 850
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1547
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
Vek:: 29
Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Poďakoval: 78 krát
Bolo mu poďakované: 59 krát

Re: VOLVO 850, štart na tretí pokus.

Príspevok od užívateľa Dodike 850 » 19 Aug 2020, 16:28

ahoj skus vymenit rele palivoveho cerpadla. respektive ked nejde nastartovat pocujes bzucat cerpadlo?
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED

-------
Bolo:
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
02/2002 S60 2,4i -MAYA GOLD METALLIC


Kontakt:
0949130986

Užívateľov profilový obrázok
rako_za
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 15 Júl 2012, 18:32
Vek:: 39
Bydlisko: Žilina

Re: VOLVO 850, štart na tretí pokus.

Príspevok od užívateľa rako_za » 19 Aug 2020, 17:13

Relátko som už vymenil. Žiadna zmena. Idem na kontrolu, či náhodou neťahá po vypnutí motora niekde vzduch. Ak aj hneď naskočí - raz sa mi to stalo- pohasol a opäť sám naskočil, ako keby tam bola vzduchová bublina. Občas mi po naštartovaní zasmrdí benzín.

Ďakujem za ochotu.

Jasko
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 395
Dátum registrácie: 10 Jún 2012, 10:05
Vek:: 29
Poďakoval: 9 krát
Bolo mu poďakované: 20 krát

Re: VOLVO 850, štart na tretí pokus.

Príspevok od užívateľa Jasko » 20 Aug 2020, 22:47

Odpoj hadičku z podtlaku regulatora na vstrekovacej lište keď z regulatora pôjde benzin je ko a tam je problem

Užívateľov profilový obrázok
Dodike 850
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1547
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 14:54
Vek:: 29
Bydlisko: Bratislava - Petržalka
Poďakoval: 78 krát
Bolo mu poďakované: 59 krát

Re: VOLVO 850, štart na tretí pokus.

Príspevok od užívateľa Dodike 850 » 03 Sep 2020, 08:05

pozor rele su dve na palivo. a stale si nepovedal ze ked tocis a nejde nastartovat ci pocujes pred tym bzucat pokazde cerpadlo.
co sa tyka ze citis benzin tak napr ja som menil palivovu hadicu pri cerpadle pretoze bola zvetrana.
Naposledy upravil/-a Dodike 850 v 14 Okt 2020, 07:50, upravené celkom 1 krát.
10/2003 S80 2,5T AWD -CRYSTAL GREEN PEARL
01/1981 244GL B19A M45 -SOLID WINE RED

-------
Bolo:
11/2003 S80 2,5T AWD -DARK BLUE PEARL (NAUTIC)
11/1994 850 2,4i+LPG -ONYX GREEN METALLIC
02/2002 S60 2,4i -MAYA GOLD METALLIC


Kontakt:
0949130986

talent
Nováčik
Nováčik
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 08 Jan 2016, 01:12
Vek:: 56
Poďakoval: 4 krát
Bolo mu poďakované: 1 krát

Re: VOLVO 850, štart na tretí pokus.

Príspevok od užívateľa talent » 24 Sep 2020, 01:02

Ja som mal zlý kontakt na konektore pri čerpadle.Je tam dosť velký prúd - zohrievalo sa to dosť.

Napísať odpoveď