V 70 2.5TDI r.v.2000
Napísané: 25 Nov 2018, 14:18
Zdravím Vás,
mam taky problem s mojim Volvom, ze nema tah. Ide ako by bez turba. Skusal som uz tieto veci. Druhu vahu vzduchu, druhý regulacny ventil, co reguluje turbo aj EGR. Repas turba. Teraz po zakuopeny diagnostiky volvo vida. Mi hlasi ze signal na regulacnom ventile je priliz nizky. Teraz moja otazka, tie dva kable z koncovky od regulacného ventilu turba aj EGR vedú do riadiacej jednotky? Predpokladám že jeden z nich moze byt prerusený, (alebo mozno skratovany a kostru? ak som to spravne prelozil z volvo vida). Zeleno-zlty kabel od konektora z regulacneho ventilu ma velmi nizky odpor voci kostre. Ked som to meral merakom.
Pri teste regulacneho ventilu z volvo diagnostiky nejavy ziadne znamky. a stale pise ze je otvoreny, respktive zaseknuty na 68percentach.
Alebo moze byt problem priamo v riadiacej jednotke.
Dakujem, za vsetky rady. Milos
mam taky problem s mojim Volvom, ze nema tah. Ide ako by bez turba. Skusal som uz tieto veci. Druhu vahu vzduchu, druhý regulacny ventil, co reguluje turbo aj EGR. Repas turba. Teraz po zakuopeny diagnostiky volvo vida. Mi hlasi ze signal na regulacnom ventile je priliz nizky. Teraz moja otazka, tie dva kable z koncovky od regulacného ventilu turba aj EGR vedú do riadiacej jednotky? Predpokladám že jeden z nich moze byt prerusený, (alebo mozno skratovany a kostru? ak som to spravne prelozil z volvo vida). Zeleno-zlty kabel od konektora z regulacneho ventilu ma velmi nizky odpor voci kostre. Ked som to meral merakom.
Pri teste regulacneho ventilu z volvo diagnostiky nejavy ziadne znamky. a stale pise ze je otvoreny, respktive zaseknuty na 68percentach.
Alebo moze byt problem priamo v riadiacej jednotke.
Dakujem, za vsetky rady. Milos