Zdravím Vás,
mam taky problem s mojim Volvom, ze nema tah. Ide ako by bez turba. Skusal som uz tieto veci. Druhu vahu vzduchu, druhý regulacny ventil, co reguluje turbo aj EGR. Repas turba. Teraz po zakuopeny diagnostiky volvo vida. Mi hlasi ze signal na regulacnom ventile je priliz nizky. Teraz moja otazka, tie dva kable z koncovky od regulacného ventilu turba aj EGR vedú do riadiacej jednotky? Predpokladám že jeden z nich moze byt prerusený, (alebo mozno skratovany a kostru? ak som to spravne prelozil z volvo vida). Zeleno-zlty kabel od konektora z regulacneho ventilu ma velmi nizky odpor voci kostre. Ked som to meral merakom.
Pri teste regulacneho ventilu z volvo diagnostiky nejavy ziadne znamky. a stale pise ze je otvoreny, respktive zaseknuty na 68percentach.
Alebo moze byt problem priamo v riadiacej jednotke.
Dakujem, za vsetky rady. Milos
V 70 2.5TDI r.v.2000
-
- Pokročilý
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 18 Sep 2015, 10:59
- Vek:: 35
- Bydlisko: Vychodne Slovensko
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: V 70 2.5TDI r.v.2000
Mne pomohlo precistit vyvod zo sania, ( z tej strany ak je nadoba na chladiacu ) ide cierna hadicka, odpoj ju a poriadne precisti vyvod zo sania drotom alebo cim,.
ex Volvo V70 D5 2004 automat,
Volvo S70 2,5 D
ex XC90 3,2i
XC90 D5
Volvo S70 2,5 D
ex XC90 3,2i
XC90 D5