zacal klepat motor, D5 136kw

Užívateľov profilový obrázok
F3LL4Z
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 540
Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
Vek:: 28
Bydlisko: Ochodnica
Poďakoval: 8 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa F3LL4Z » 31 Máj 2015, 21:20

https://www.youtube.com/watch?v=SIo9uB80ALs toto je ten zvuk !!! mozu to byt vstreky?
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw

Užívateľov profilový obrázok
F3LL4Z
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 540
Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
Vek:: 28
Bydlisko: Ochodnica
Poďakoval: 8 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa F3LL4Z » 31 Máj 2015, 21:24

Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw

Užívateľov profilový obrázok
ferorista
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 484
Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
Vek:: 37
Bydlisko: puchov
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 15 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa ferorista » 01 Jún 2015, 07:44

F3LL4Z napísal:https://www.youtube.com/watch?v=Ji1ucw7Obt8 zeby? cotoje? :-D
ani nesranduj :shock:
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne :) skoncilo na streche :( totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw

Užívateľov profilový obrázok
F3LL4Z
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 540
Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
Vek:: 28
Bydlisko: Ochodnica
Poďakoval: 8 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa F3LL4Z » 01 Jún 2015, 18:53

Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw

Užívateľov profilový obrázok
mayo251
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1372
Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
Vek:: 41
Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 17 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa mayo251 » 01 Jún 2015, 21:06

:o toto čaká aj mňa po prechode na mobil? ci pana nič príjemné. normálne mám strach z tej výmeny.
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa laci » 01 Jún 2015, 21:34

Co to je,co to je? zeby-sijaci stroj na paru? :lol:
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Užívateľov profilový obrázok
F3LL4Z
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 540
Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
Vek:: 28
Bydlisko: Ochodnica
Poďakoval: 8 krát
Bolo mu poďakované: 6 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa F3LL4Z » 01 Jún 2015, 21:48

laci napísal:
Co to je,co to je? zeby-sijaci stroj na paru? :lol:
Hej presne nato som sa pytal :) co je to volne na videu?
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa laci » 01 Jún 2015, 22:09

Vstreky,hydrostely,zanesene-viriva klapka-mozno na vymenu.Odvetravanie motora-upchate!
Hydrostely maju v sebe-zabudovane pruzinky.Tie ked prasknu,ostane-vahadlo na hydrostel-volne.Tak isto ked sa pridrie hydrostel-pouzivanim-super olejom! {plac}
Netreba sa bat,hydrostely su umna lacne! len skoda ze je ich tam 20ks. :lol:
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Užívateľov profilový obrázok
ferorista
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 484
Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
Vek:: 37
Bydlisko: puchov
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 15 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa ferorista » 02 Jún 2015, 12:20

ked som bol maly sused mal fiat ritmo diesel v zime ked to draplo vrcalo to podobne :lol:
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne :) skoncilo na streche :( totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw

veducitechnik
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
Vek:: 26
Bydlisko: Sládkovičovo
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa veducitechnik » 02 Jún 2015, 22:18

Nemozu sa zamenit za pevne a predist tak poskodeniu?
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi

Užívateľov profilový obrázok
lukasppp
MUDrc
MUDrc
Príspevky: 847
Dátum registrácie: 28 Dec 2013, 21:46
Vek:: 33
Bydlisko: Leopoldov
Poďakoval: 40 krát
Bolo mu poďakované: 51 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa lukasppp » 02 Jún 2015, 22:55

PEVNé BY VYžADOVALI PRAVIDELNé NASTAVOVANIE VôLE. TU TI V PODSTATE žIADNA VOLA NEVZNIKá, LEBO JU VYMEDZUJE TLAK OLEJA V HYDRAULICKýCH ZDVIHáTKACH
je: S60 T5,r.v.2002,B5234T3, M56, 184kW / Toyota Corolla 1,4vvti r.v. 2002, 71kW/ Stavebný voz: Embéčka oktavia 1,6 holá bosá, hlavne že to má tažné
galérka hier: viewtopic.php?f=20&t=6042" onclick="window.open(this.href);return false;

veducitechnik
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
Vek:: 26
Bydlisko: Sládkovičovo
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa veducitechnik » 03 Jún 2015, 07:30

Ja mam praveze pevne a nejak som este nepostrehol interval nastavenia. Samozrejme chapem ze na nieco su vhodne. Ale keby prislo na vymenu, co je vyhodnejsie?

A vlastne pri olejovych netreba davat dole hlavu ze? Iba ich nasadis a je.

No ja ich uz pouzit ani nemozem lebo su tazke. :-(
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa laci » 03 Jún 2015, 23:33

veducitechnik napísal:Ja mam praveze pevne a nejak som este nepostrehol interval nastavenia. Samozrejme chapem ze na nieco su vhodne. Ale keby prislo na vymenu, co je vyhodnejsie?

A vlastne pri olejovych netreba davat dole hlavu ze? Iba ich nasadis a je.

No ja ich uz pouzit ani nemozem lebo su tazke. :-(
Co to je,co to je? pevne hydrostely? :shock:
Coze? hydrostely su tazke? :shock:
Hlavu netreba davat dole,ani pri vymene hydrostelov ani pri vymene pevnych zdvihatok!
Coze? Iba ich nasadis a je? a to rozvody nemusis dat dole,vacky tiez nie?
Ak je pohanane vackami- palivove cerpadlo,a vaku-pumpa tie tiez nemusia ist dole?
Kdesi pises ako si ides upravovat volvo,ak sa nemylim.Ides si to robit,alebo si to ides dat robit?-
v tom je velky rozdiel!!!
Vidim,ze sa zrejme vyznas! Ja byt tebou tak sa radsej ucim sadit mrkvičku na zahradke!
Prepac ale nedalo my,nevycitit neznalost-konstrukcie a funkcnost motorou-u teba!
Nechcem tu machrovat,ani byt zly ale v jednom prispevku tolko-hovadin? :o
Olejom su mazane vsetky zdvihatka ci su-pevne alebo sa jedna o hydrostely.Bez mazania-
To Nepojde! :P
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

veducitechnik
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
Vek:: 26
Bydlisko: Sládkovičovo
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa veducitechnik » 04 Jún 2015, 13:16

laci napísal:
veducitechnik napísal:Ja mam praveze pevne a nejak som este nepostrehol interval nastavenia. Samozrejme chapem ze na nieco su vhodne. Ale keby prislo na vymenu, co je vyhodnejsie?

A vlastne pri olejovych netreba davat dole hlavu ze? Iba ich nasadis a je.

No ja ich uz pouzit ani nemozem lebo su tazke. :-(
Co to je,co to je? pevne hydrostely? :shock:
Coze? hydrostely su tazke? :shock:
Hlavu netreba davat dole,ani pri vymene hydrostelov ani pri vymene pevnych zdvihatok!
Coze? Iba ich nasadis a je? a to rozvody nemusis dat dole,vacky tiez nie?
Ak je pohanane vackami- palivove cerpadlo,a vaku-pumpa tie tiez nemusia ist dole?
Kdesi pises ako si ides upravovat volvo,ak sa nemylim.Ides si to robit,alebo si to ides dat robit?-
v tom je velky rozdiel!!!
Vidim,ze sa zrejme vyznas! Ja byt tebou tak sa radsej ucim sadit mrkvičku na zahradke!
Prepac ale nedalo my,nevycitit neznalost-konstrukcie a funkcnost motorou-u teba!
Nechcem tu machrovat,ani byt zly ale v jednom prispevku tolko-hovadin? :o
Olejom su mazane vsetky zdvihatka ci su-pevne alebo sa jedna o hydrostely.Bez mazania-
To Nepojde! :P
Tak postupne. V prvom rade ta zdravim.
Dalej:
-slovne spojenie pevne hydrostely si napisal ty nie ja
-motor mi robia nerobim ho. Nemam na to priestory. Brzdy si robim sam.
-slovne spojenie "tazke" vacky su nastavene a vyrobene aby bol plny vykon okolo 5500 otacok. To som nepovedal ja ale niekto kto ich vyraba. Hydrostely niesu urcene na 8000 a to som nepovedal ja ale ten kto to robi nie 10 rokov.
-ak mas v ruke stary hydrostel ktory je poskodeny tak ako si sa k nemu dostal?

Nehnevaj sa ale pleties hrusky s jablkami.

Co sa tyka vole ventilov pevnych "poharikov" bol som pritom ked sa vacka pripravkom uchytila a vrch ventilov sa zabrusoval. Hlava pritom musi byt dole. Na vymenu hydrostelov podla mna hlava dole nemusi byt. Ak to robis inym sposobom, nikto ti to neberie.

Tos moj nazor a dufam tato tema uzavreta.
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi

Užívateľov profilový obrázok
laci
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 1710
Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
Vek:: 61
Bydlisko: MARTIN-SK
Poďakoval: 29 krát
Bolo mu poďakované: 170 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa laci » 05 Jún 2015, 01:48

Zase pises voloviny? Suhajko nauc sa ty len pekne sadit tu mrkvicku!
Pokial viem bavime sa tu o hydrosteloch-ty tu zabijes-pevne alebo tazke! Nakoniec sa dozviem ze mas tazke vacky ci co? Ventily sa zabrusuju na na vrchu?
Nemas nahodou sportove vacky/Ostre vacky? Tieto vacky predlzuju dobu otvorenia sacich aj vyfukovych ventilov.(Volame to casovanie).Zvysuju vykon,otacky,spotrebu paliva.Vskutocnosti su brusene do oblejsia ako normalne vacky.
Ventily sa zabrusuju na spodku.Kazdy ventil je bruseny pod uhlom 30 alebo 45 stupnov.(volvo ma 45).Dosadacia plocha spodku ventila sa nazyva-sedlo ventilu.A toto sa zabrusuje-brusnou pastou-na sedlo hlavy-ventilou.Pri tomto ukone musi ist hlava z bloku motora dole!
Vrch ventilu ma zamky-ktore drzia podlozku s vratnou pruzinou.Vrch ventilov sa nebrusi!
Cely ventil nam chodi hore vo voditku ventila,na ktorom je osadene-tesniaci kruzok ventilu.(gufero).
Ventil sa vymedzuje voci vacke-Hydrostelom(sudkovy alebo kuzelka),dalej zdvihatkom.
Zdvihatka su bez podloziek-vtedy su na nich vahadla-voci vacke,ak nieje vacka v osi zo zdvihatkami.To iste plati aj pre hydrostely! Samotne zdvihatka,ktore su v osi s vackou-maju vymedzovacie podlozky.Tieto podlozky sa obrusuju-individualne podla toho ci idu na saci alebo vyfukovy ventil.Vola sa nastavuje-podla merania .Na meranie pouzivame meradla:sparomer,Johnsonove mierky,mikrometer.
V kratkosti asi takto. ;)
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811

Užívateľov profilový obrázok
kwiko
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2195
Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
Vek:: 31
Poďakoval: 10 krát
Bolo mu poďakované: 114 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa kwiko » 05 Jún 2015, 03:41

Zbitocne riesis :D
Jeden ujo neveri ze ked rozoberiem 10ks D5-tiek ktore jazdia upnlne normalne, tak budem mat za hrst zdvihatok vhodnych na vymenu.
Druhy mysli ze volvo diesel je ako volvo benzin,
a treti ujo mysli ze volvo benzin je ako volvo diesel
Ale to je poriadku, teplomer podpazuchu ukazuje 40°C {anjel}
kwiko

Užívateľov profilový obrázok
ferorista
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 484
Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
Vek:: 37
Bydlisko: puchov
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 15 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa ferorista » 05 Jún 2015, 10:04

sak ja uz som sa tu v tom zacal stracat a cumel som sa to tu vsetko popisalo :lol:
ja ze uz tu niekto steluje ventile jak na 120ke skodovici :)
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne :) skoncilo na streche :( totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw

veducitechnik
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
Vek:: 26
Bydlisko: Sládkovičovo
Poďakoval: 3 krát
Bolo mu poďakované: 3 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa veducitechnik » 05 Jún 2015, 14:20

Niesi jediny. Ale co uz.

Niekto by sa mal starat o svoju 1,9-ku a bude klud. :-)

Zabrusenie vole (dlzky) sa robi sedlom ci ako. No uz mam dost.

Zase mame hrusky a jablcka pomiesane.

Robkaj si po svojom ja po svojom. Keby si tak poradil chalanovi a mna nechaj nech sa mi to rozpadne bud taky dobry.
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi

Užívateľov profilový obrázok
stpaddy
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Príspevky: 2514
Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
Vek:: 50
Bydlisko: Livingston-Scotland
Poďakoval: 47 krát
Bolo mu poďakované: 81 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa stpaddy » 05 Jún 2015, 16:12

laci napísal:Zase pises voloviny? Suhajko nauc sa ty len pekne sadit tu mrkvicku!
Pokial viem bavime sa tu o hydrosteloch-ty tu zabijes-pevne alebo tazke! Nakoniec sa dozviem ze mas tazke vacky ci co? Ventily sa zabrusuju na na vrchu?
Nemas nahodou sportove vacky/Ostre vacky? Tieto vacky predlzuju dobu otvorenia sacich aj vyfukovych ventilov.(Volame to casovanie).Zvysuju vykon,otacky,spotrebu paliva.Vskutocnosti su brusene do oblejsia ako normalne vacky.
Ventily sa zabrusuju na spodku.Kazdy ventil je bruseny pod uhlom 30 alebo 45 stupnov.(volvo ma 45).Dosadacia plocha spodku ventila sa nazyva-sedlo ventilu.A toto sa zabrusuje-brusnou pastou-na sedlo hlavy-ventilou.Pri tomto ukone musi ist hlava z bloku motora dole!
Vrch ventilu ma zamky-ktore drzia podlozku s vratnou pruzinou.Vrch ventilov sa nebrusi!
Cely ventil nam chodi hore vo voditku ventila,na ktorom je osadene-tesniaci kruzok ventilu.(gufero).
Ventil sa vymedzuje voci vacke-Hydrostelom(sudkovy alebo kuzelka),dalej zdvihatkom.
Zdvihatka su bez podloziek-vtedy su na nich vahadla-voci vacke,ak nieje vacka v osi zo zdvihatkami.To iste plati aj pre hydrostely! Samotne zdvihatka,ktore su v osi s vackou-maju vymedzovacie podlozky.Tieto podlozky sa obrusuju-individualne podla toho ci idu na saci alebo vyfukovy ventil.Vola sa nastavuje-podla merania .Na meranie pouzivame meradla:sparomer,Johnsonove mierky,mikrometer.
V kratkosti asi takto. ;)
no kedze som uplne mimo z tohto co sa tu popisalo sa ani necudujem ale ak budem taketo opisy studovat pravidelne tak mam taky pocit za sa niecomu mozno snad priucim a nebudem dilino co sa tyka motora a prace okolo toho.....pekny opis Laci....aspon pre man jako z ucebnice.... {palechore}
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a

Užívateľov profilový obrázok
ferorista
Pokročilý
Pokročilý
Príspevky: 484
Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
Vek:: 37
Bydlisko: puchov
Poďakoval: 5 krát
Bolo mu poďakované: 15 krát

Re: zacal klepat motor, D5 136kw

Príspevok od užívateľa ferorista » 06 Jún 2015, 06:20

stpaddy napísal:
laci napísal:Zase pises voloviny? Suhajko nauc sa ty len pekne sadit tu mrkvicku!
Pokial viem bavime sa tu o hydrosteloch-ty tu zabijes-pevne alebo tazke! Nakoniec sa dozviem ze mas tazke vacky ci co? Ventily sa zabrusuju na na vrchu?
Nemas nahodou sportove vacky/Ostre vacky? Tieto vacky predlzuju dobu otvorenia sacich aj vyfukovych ventilov.(Volame to casovanie).Zvysuju vykon,otacky,spotrebu paliva.Vskutocnosti su brusene do oblejsia ako normalne vacky.
Ventily sa zabrusuju na spodku.Kazdy ventil je bruseny pod uhlom 30 alebo 45 stupnov.(volvo ma 45).Dosadacia plocha spodku ventila sa nazyva-sedlo ventilu.A toto sa zabrusuje-brusnou pastou-na sedlo hlavy-ventilou.Pri tomto ukone musi ist hlava z bloku motora dole!
Vrch ventilu ma zamky-ktore drzia podlozku s vratnou pruzinou.Vrch ventilov sa nebrusi!
Cely ventil nam chodi hore vo voditku ventila,na ktorom je osadene-tesniaci kruzok ventilu.(gufero).
Ventil sa vymedzuje voci vacke-Hydrostelom(sudkovy alebo kuzelka),dalej zdvihatkom.
Zdvihatka su bez podloziek-vtedy su na nich vahadla-voci vacke,ak nieje vacka v osi zo zdvihatkami.To iste plati aj pre hydrostely! Samotne zdvihatka,ktore su v osi s vackou-maju vymedzovacie podlozky.Tieto podlozky sa obrusuju-individualne podla toho ci idu na saci alebo vyfukovy ventil.Vola sa nastavuje-podla merania .Na meranie pouzivame meradla:sparomer,Johnsonove mierky,mikrometer.
V kratkosti asi takto. ;)
no kedze som uplne mimo z tohto co sa tu popisalo sa ani necudujem ale ak budem taketo opisy studovat pravidelne tak mam taky pocit za sa niecomu mozno snad priucim a nebudem dilino co sa tyka motora a prace okolo toho.....pekny opis Laci....aspon pre man jako z ucebnice.... {palechore}
na toto som mal stastie od mala som vyrastal pri motoroch otec bol automechanik a viacmenej robil len generalky motorov takze princip prace je mi uplne jasny ;)
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne :) skoncilo na streche :( totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw

Napísať odpoveď