zacal klepat motor, D5 136kw
- F3LL4Z
- MUDrc
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
- Vek:: 28
- Bydlisko: Ochodnica
- Poďakoval: 8 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
https://www.youtube.com/watch?v=SIo9uB80ALs toto je ten zvuk !!! mozu to byt vstreky?
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
- F3LL4Z
- MUDrc
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
- Vek:: 28
- Bydlisko: Ochodnica
- Poďakoval: 8 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
https://www.youtube.com/watch?v=Ji1ucw7Obt8 zeby? cotoje?
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
- ferorista
- Pokročilý
- Príspevky: 484
- Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
- Vek:: 37
- Bydlisko: puchov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 15 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
ani nesrandujF3LL4Z napísal:https://www.youtube.com/watch?v=Ji1ucw7Obt8 zeby? cotoje?
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne skoncilo na streche totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw
- F3LL4Z
- MUDrc
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
- Vek:: 28
- Bydlisko: Ochodnica
- Poďakoval: 8 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
- mayo251
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1372
- Dátum registrácie: 22 Aug 2009, 07:55
- Vek:: 41
- Bydlisko: Kežmarok - Malý Slavkov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 17 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
toto čaká aj mňa po prechode na mobil? ci pana nič príjemné. normálne mám strach z tej výmeny.
Volvo XC60 D5 SUMMUM 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
VOLVO XC70 D5 SUMMUM 2006
EX:VOLVO XC60 D5 AWD SUMMUM 151 kW 2009
VOLVO S60 D5 136 kW, MY 2009
VOLVO XC90 D5 AWD 147 kW, 2012, EXECUTIVE
VOLVO S80 2,4i125kW 2004
Volvo V40 TD 1998
Volvo XC60 D5 AWD SUMMUM 136 kW 2009
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Co to je,co to je? zeby-sijaci stroj na paru?F3LL4Z napísal:https://m.youtube.com/watch?v=tl2HtGiuEQM
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- F3LL4Z
- MUDrc
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: 05 Okt 2011, 16:35
- Vek:: 28
- Bydlisko: Ochodnica
- Poďakoval: 8 krát
- Bolo mu poďakované: 6 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Hej presne nato som sa pytal co je to volne na videu?laci napísal:Co to je,co to je? zeby-sijaci stroj na paru?F3LL4Z napísal:https://m.youtube.com/watch?v=tl2HtGiuEQM
Je - Volvo s80 Summum V8
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
bolo - V90 Inscription D5 AWD
bolo - Volvo s80 D5 136kw summum
bolo - Volvo s80 D5 120kw
bolo - Volvo v50 , 2.0D 100kw
bolo - Volvo v40 , Dti - 70kw
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Vstreky,hydrostely,zanesene-viriva klapka-mozno na vymenu.Odvetravanie motora-upchate!
Hydrostely maju v sebe-zabudovane pruzinky.Tie ked prasknu,ostane-vahadlo na hydrostel-volne.Tak isto ked sa pridrie hydrostel-pouzivanim-super olejom!
Netreba sa bat,hydrostely su umna lacne! len skoda ze je ich tam 20ks.
Hydrostely maju v sebe-zabudovane pruzinky.Tie ked prasknu,ostane-vahadlo na hydrostel-volne.Tak isto ked sa pridrie hydrostel-pouzivanim-super olejom!
Netreba sa bat,hydrostely su umna lacne! len skoda ze je ich tam 20ks.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- ferorista
- Pokročilý
- Príspevky: 484
- Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
- Vek:: 37
- Bydlisko: puchov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 15 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
ked som bol maly sused mal fiat ritmo diesel v zime ked to draplo vrcalo to podobne
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne skoncilo na streche totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw
-
- Pokročilý
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
- Vek:: 26
- Bydlisko: Sládkovičovo
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Nemozu sa zamenit za pevne a predist tak poskodeniu?
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
- lukasppp
- MUDrc
- Príspevky: 847
- Dátum registrácie: 28 Dec 2013, 21:46
- Vek:: 33
- Bydlisko: Leopoldov
- Poďakoval: 40 krát
- Bolo mu poďakované: 51 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
PEVNé BY VYžADOVALI PRAVIDELNé NASTAVOVANIE VôLE. TU TI V PODSTATE žIADNA VOLA NEVZNIKá, LEBO JU VYMEDZUJE TLAK OLEJA V HYDRAULICKýCH ZDVIHáTKACH
je: S60 T5,r.v.2002,B5234T3, M56, 184kW / Toyota Corolla 1,4vvti r.v. 2002, 71kW/ Stavebný voz: Embéčka oktavia 1,6 holá bosá, hlavne že to má tažné
galérka hier: viewtopic.php?f=20&t=6042" onclick="window.open(this.href);return false;
galérka hier: viewtopic.php?f=20&t=6042" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pokročilý
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
- Vek:: 26
- Bydlisko: Sládkovičovo
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Ja mam praveze pevne a nejak som este nepostrehol interval nastavenia. Samozrejme chapem ze na nieco su vhodne. Ale keby prislo na vymenu, co je vyhodnejsie?
A vlastne pri olejovych netreba davat dole hlavu ze? Iba ich nasadis a je.
No ja ich uz pouzit ani nemozem lebo su tazke.
A vlastne pri olejovych netreba davat dole hlavu ze? Iba ich nasadis a je.
No ja ich uz pouzit ani nemozem lebo su tazke.
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Co to je,co to je? pevne hydrostely?veducitechnik napísal:Ja mam praveze pevne a nejak som este nepostrehol interval nastavenia. Samozrejme chapem ze na nieco su vhodne. Ale keby prislo na vymenu, co je vyhodnejsie?
A vlastne pri olejovych netreba davat dole hlavu ze? Iba ich nasadis a je.
No ja ich uz pouzit ani nemozem lebo su tazke.
Coze? hydrostely su tazke?
Hlavu netreba davat dole,ani pri vymene hydrostelov ani pri vymene pevnych zdvihatok!
Coze? Iba ich nasadis a je? a to rozvody nemusis dat dole,vacky tiez nie?
Ak je pohanane vackami- palivove cerpadlo,a vaku-pumpa tie tiez nemusia ist dole?
Kdesi pises ako si ides upravovat volvo,ak sa nemylim.Ides si to robit,alebo si to ides dat robit?-
v tom je velky rozdiel!!!
Vidim,ze sa zrejme vyznas! Ja byt tebou tak sa radsej ucim sadit mrkvičku na zahradke!
Prepac ale nedalo my,nevycitit neznalost-konstrukcie a funkcnost motorou-u teba!
Nechcem tu machrovat,ani byt zly ale v jednom prispevku tolko-hovadin?
Olejom su mazane vsetky zdvihatka ci su-pevne alebo sa jedna o hydrostely.Bez mazania-
To Nepojde!
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
-
- Pokročilý
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
- Vek:: 26
- Bydlisko: Sládkovičovo
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Tak postupne. V prvom rade ta zdravim.laci napísal:Co to je,co to je? pevne hydrostely?veducitechnik napísal:Ja mam praveze pevne a nejak som este nepostrehol interval nastavenia. Samozrejme chapem ze na nieco su vhodne. Ale keby prislo na vymenu, co je vyhodnejsie?
A vlastne pri olejovych netreba davat dole hlavu ze? Iba ich nasadis a je.
No ja ich uz pouzit ani nemozem lebo su tazke.
Coze? hydrostely su tazke?
Hlavu netreba davat dole,ani pri vymene hydrostelov ani pri vymene pevnych zdvihatok!
Coze? Iba ich nasadis a je? a to rozvody nemusis dat dole,vacky tiez nie?
Ak je pohanane vackami- palivove cerpadlo,a vaku-pumpa tie tiez nemusia ist dole?
Kdesi pises ako si ides upravovat volvo,ak sa nemylim.Ides si to robit,alebo si to ides dat robit?-
v tom je velky rozdiel!!!
Vidim,ze sa zrejme vyznas! Ja byt tebou tak sa radsej ucim sadit mrkvičku na zahradke!
Prepac ale nedalo my,nevycitit neznalost-konstrukcie a funkcnost motorou-u teba!
Nechcem tu machrovat,ani byt zly ale v jednom prispevku tolko-hovadin?
Olejom su mazane vsetky zdvihatka ci su-pevne alebo sa jedna o hydrostely.Bez mazania-
To Nepojde!
Dalej:
-slovne spojenie pevne hydrostely si napisal ty nie ja
-motor mi robia nerobim ho. Nemam na to priestory. Brzdy si robim sam.
-slovne spojenie "tazke" vacky su nastavene a vyrobene aby bol plny vykon okolo 5500 otacok. To som nepovedal ja ale niekto kto ich vyraba. Hydrostely niesu urcene na 8000 a to som nepovedal ja ale ten kto to robi nie 10 rokov.
-ak mas v ruke stary hydrostel ktory je poskodeny tak ako si sa k nemu dostal?
Nehnevaj sa ale pleties hrusky s jablkami.
Co sa tyka vole ventilov pevnych "poharikov" bol som pritom ked sa vacka pripravkom uchytila a vrch ventilov sa zabrusoval. Hlava pritom musi byt dole. Na vymenu hydrostelov podla mna hlava dole nemusi byt. Ak to robis inym sposobom, nikto ti to neberie.
Tos moj nazor a dufam tato tema uzavreta.
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
- laci
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1710
- Dátum registrácie: 09 Dec 2010, 03:02
- Vek:: 61
- Bydlisko: MARTIN-SK
- Poďakoval: 29 krát
- Bolo mu poďakované: 170 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Zase pises voloviny? Suhajko nauc sa ty len pekne sadit tu mrkvicku!
Pokial viem bavime sa tu o hydrosteloch-ty tu zabijes-pevne alebo tazke! Nakoniec sa dozviem ze mas tazke vacky ci co? Ventily sa zabrusuju na na vrchu?
Nemas nahodou sportove vacky/Ostre vacky? Tieto vacky predlzuju dobu otvorenia sacich aj vyfukovych ventilov.(Volame to casovanie).Zvysuju vykon,otacky,spotrebu paliva.Vskutocnosti su brusene do oblejsia ako normalne vacky.
Ventily sa zabrusuju na spodku.Kazdy ventil je bruseny pod uhlom 30 alebo 45 stupnov.(volvo ma 45).Dosadacia plocha spodku ventila sa nazyva-sedlo ventilu.A toto sa zabrusuje-brusnou pastou-na sedlo hlavy-ventilou.Pri tomto ukone musi ist hlava z bloku motora dole!
Vrch ventilu ma zamky-ktore drzia podlozku s vratnou pruzinou.Vrch ventilov sa nebrusi!
Cely ventil nam chodi hore vo voditku ventila,na ktorom je osadene-tesniaci kruzok ventilu.(gufero).
Ventil sa vymedzuje voci vacke-Hydrostelom(sudkovy alebo kuzelka),dalej zdvihatkom.
Zdvihatka su bez podloziek-vtedy su na nich vahadla-voci vacke,ak nieje vacka v osi zo zdvihatkami.To iste plati aj pre hydrostely! Samotne zdvihatka,ktore su v osi s vackou-maju vymedzovacie podlozky.Tieto podlozky sa obrusuju-individualne podla toho ci idu na saci alebo vyfukovy ventil.Vola sa nastavuje-podla merania .Na meranie pouzivame meradla:sparomer,Johnsonove mierky,mikrometer.
V kratkosti asi takto.
Pokial viem bavime sa tu o hydrosteloch-ty tu zabijes-pevne alebo tazke! Nakoniec sa dozviem ze mas tazke vacky ci co? Ventily sa zabrusuju na na vrchu?
Nemas nahodou sportove vacky/Ostre vacky? Tieto vacky predlzuju dobu otvorenia sacich aj vyfukovych ventilov.(Volame to casovanie).Zvysuju vykon,otacky,spotrebu paliva.Vskutocnosti su brusene do oblejsia ako normalne vacky.
Ventily sa zabrusuju na spodku.Kazdy ventil je bruseny pod uhlom 30 alebo 45 stupnov.(volvo ma 45).Dosadacia plocha spodku ventila sa nazyva-sedlo ventilu.A toto sa zabrusuje-brusnou pastou-na sedlo hlavy-ventilou.Pri tomto ukone musi ist hlava z bloku motora dole!
Vrch ventilu ma zamky-ktore drzia podlozku s vratnou pruzinou.Vrch ventilov sa nebrusi!
Cely ventil nam chodi hore vo voditku ventila,na ktorom je osadene-tesniaci kruzok ventilu.(gufero).
Ventil sa vymedzuje voci vacke-Hydrostelom(sudkovy alebo kuzelka),dalej zdvihatkom.
Zdvihatka su bez podloziek-vtedy su na nich vahadla-voci vacke,ak nieje vacka v osi zo zdvihatkami.To iste plati aj pre hydrostely! Samotne zdvihatka,ktore su v osi s vackou-maju vymedzovacie podlozky.Tieto podlozky sa obrusuju-individualne podla toho ci idu na saci alebo vyfukovy ventil.Vola sa nastavuje-podla merania .Na meranie pouzivame meradla:sparomer,Johnsonove mierky,mikrometer.
V kratkosti asi takto.
VOLVO V70 r.v.2002 II. D5 120Kw
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
Volvo XC70 r.v.2008 P3 D5 136Kw
Servis-0907109811
- kwiko
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2195
- Dátum registrácie: 16 Nov 2009, 08:59
- Vek:: 31
- Poďakoval: 10 krát
- Bolo mu poďakované: 114 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Zbitocne riesis
Jeden ujo neveri ze ked rozoberiem 10ks D5-tiek ktore jazdia upnlne normalne, tak budem mat za hrst zdvihatok vhodnych na vymenu.
Druhy mysli ze volvo diesel je ako volvo benzin,
a treti ujo mysli ze volvo benzin je ako volvo diesel
Ale to je poriadku, teplomer podpazuchu ukazuje 40°C
Jeden ujo neveri ze ked rozoberiem 10ks D5-tiek ktore jazdia upnlne normalne, tak budem mat za hrst zdvihatok vhodnych na vymenu.
Druhy mysli ze volvo diesel je ako volvo benzin,
a treti ujo mysli ze volvo benzin je ako volvo diesel
Ale to je poriadku, teplomer podpazuchu ukazuje 40°C
kwiko
- ferorista
- Pokročilý
- Príspevky: 484
- Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
- Vek:: 37
- Bydlisko: puchov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 15 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
sak ja uz som sa tu v tom zacal stracat a cumel som sa to tu vsetko popisalo
ja ze uz tu niekto steluje ventile jak na 120ke skodovici
ja ze uz tu niekto steluje ventile jak na 120ke skodovici
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne skoncilo na streche totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw
-
- Pokročilý
- Príspevky: 217
- Dátum registrácie: 03 Aug 2012, 18:35
- Vek:: 26
- Bydlisko: Sládkovičovo
- Poďakoval: 3 krát
- Bolo mu poďakované: 3 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
Niesi jediny. Ale co uz.
Niekto by sa mal starat o svoju 1,9-ku a bude klud.
Zabrusenie vole (dlzky) sa robi sedlom ci ako. No uz mam dost.
Zase mame hrusky a jablcka pomiesane.
Robkaj si po svojom ja po svojom. Keby si tak poradil chalanovi a mna nechaj nech sa mi to rozpadne bud taky dobry.
Niekto by sa mal starat o svoju 1,9-ku a bude klud.
Zabrusenie vole (dlzky) sa robi sedlom ci ako. No uz mam dost.
Zase mame hrusky a jablcka pomiesane.
Robkaj si po svojom ja po svojom. Keby si tak poradil chalanovi a mna nechaj nech sa mi to rozpadne bud taky dobry.
Volvo S80 D5, MY07, cierna metalíza
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
Volvo C70, r. v. 2001, B5244T, LPG Hatiar ZV, šedá metalíza tmavá (na predaj)
Vw touran 2.0 TDI, taxi
- stpaddy
- Pán Inžinier
- Príspevky: 2514
- Dátum registrácie: 25 Okt 2014, 23:30
- Vek:: 50
- Bydlisko: Livingston-Scotland
- Poďakoval: 47 krát
- Bolo mu poďakované: 81 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
no kedze som uplne mimo z tohto co sa tu popisalo sa ani necudujem ale ak budem taketo opisy studovat pravidelne tak mam taky pocit za sa niecomu mozno snad priucim a nebudem dilino co sa tyka motora a prace okolo toho.....pekny opis Laci....aspon pre man jako z ucebnice....laci napísal:Zase pises voloviny? Suhajko nauc sa ty len pekne sadit tu mrkvicku!
Pokial viem bavime sa tu o hydrosteloch-ty tu zabijes-pevne alebo tazke! Nakoniec sa dozviem ze mas tazke vacky ci co? Ventily sa zabrusuju na na vrchu?
Nemas nahodou sportove vacky/Ostre vacky? Tieto vacky predlzuju dobu otvorenia sacich aj vyfukovych ventilov.(Volame to casovanie).Zvysuju vykon,otacky,spotrebu paliva.Vskutocnosti su brusene do oblejsia ako normalne vacky.
Ventily sa zabrusuju na spodku.Kazdy ventil je bruseny pod uhlom 30 alebo 45 stupnov.(volvo ma 45).Dosadacia plocha spodku ventila sa nazyva-sedlo ventilu.A toto sa zabrusuje-brusnou pastou-na sedlo hlavy-ventilou.Pri tomto ukone musi ist hlava z bloku motora dole!
Vrch ventilu ma zamky-ktore drzia podlozku s vratnou pruzinou.Vrch ventilov sa nebrusi!
Cely ventil nam chodi hore vo voditku ventila,na ktorom je osadene-tesniaci kruzok ventilu.(gufero).
Ventil sa vymedzuje voci vacke-Hydrostelom(sudkovy alebo kuzelka),dalej zdvihatkom.
Zdvihatka su bez podloziek-vtedy su na nich vahadla-voci vacke,ak nieje vacka v osi zo zdvihatkami.To iste plati aj pre hydrostely! Samotne zdvihatka,ktore su v osi s vackou-maju vymedzovacie podlozky.Tieto podlozky sa obrusuju-individualne podla toho ci idu na saci alebo vyfukovy ventil.Vola sa nastavuje-podla merania .Na meranie pouzivame meradla:sparomer,Johnsonove mierky,mikrometer.
V kratkosti asi takto.
Paddy
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a
actual:Volvo V70R Laser Blue AWD 195kW 265hp auto AW5
ex:Volvo XC90 D5 136kW a
ex:VolvoC70 T5 manual 169kW
ex:VolvoS80 D5 120kW a
ex:Volvo S70 2.4 a
- ferorista
- Pokročilý
- Príspevky: 484
- Dátum registrácie: 20 Aug 2012, 21:59
- Vek:: 37
- Bydlisko: puchov
- Poďakoval: 5 krát
- Bolo mu poďakované: 15 krát
Re: zacal klepat motor, D5 136kw
na toto som mal stastie od mala som vyrastal pri motoroch otec bol automechanik a viacmenej robil len generalky motorov takze princip prace je mi uplne jasnystpaddy napísal:no kedze som uplne mimo z tohto co sa tu popisalo sa ani necudujem ale ak budem taketo opisy studovat pravidelne tak mam taky pocit za sa niecomu mozno snad priucim a nebudem dilino co sa tyka motora a prace okolo toho.....pekny opis Laci....aspon pre man jako z ucebnice....laci napísal:Zase pises voloviny? Suhajko nauc sa ty len pekne sadit tu mrkvicku!
Pokial viem bavime sa tu o hydrosteloch-ty tu zabijes-pevne alebo tazke! Nakoniec sa dozviem ze mas tazke vacky ci co? Ventily sa zabrusuju na na vrchu?
Nemas nahodou sportove vacky/Ostre vacky? Tieto vacky predlzuju dobu otvorenia sacich aj vyfukovych ventilov.(Volame to casovanie).Zvysuju vykon,otacky,spotrebu paliva.Vskutocnosti su brusene do oblejsia ako normalne vacky.
Ventily sa zabrusuju na spodku.Kazdy ventil je bruseny pod uhlom 30 alebo 45 stupnov.(volvo ma 45).Dosadacia plocha spodku ventila sa nazyva-sedlo ventilu.A toto sa zabrusuje-brusnou pastou-na sedlo hlavy-ventilou.Pri tomto ukone musi ist hlava z bloku motora dole!
Vrch ventilu ma zamky-ktore drzia podlozku s vratnou pruzinou.Vrch ventilov sa nebrusi!
Cely ventil nam chodi hore vo voditku ventila,na ktorom je osadene-tesniaci kruzok ventilu.(gufero).
Ventil sa vymedzuje voci vacke-Hydrostelom(sudkovy alebo kuzelka),dalej zdvihatkom.
Zdvihatka su bez podloziek-vtedy su na nich vahadla-voci vacke,ak nieje vacka v osi zo zdvihatkami.To iste plati aj pre hydrostely! Samotne zdvihatka,ktore su v osi s vackou-maju vymedzovacie podlozky.Tieto podlozky sa obrusuju-individualne podla toho ci idu na saci alebo vyfukovy ventil.Vola sa nastavuje-podla merania .Na meranie pouzivame meradla:sparomer,Johnsonove mierky,mikrometer.
V kratkosti asi takto.
bolo volvo v70 2.5tdi 1998 aktualne ma najazdene 405 000km a nejake drobne skoncilo na streche totalka...
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw
je volvo s60 2.4d 2003
pribudol peugeot 206 sw 2,0hdi 66kw