VOLVOklub Slovensko

... Diskusné fórum slovenských priaznivcov značky VOLVO ...
Aktuálny čas je 27 Jún 2017, 22:38



Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 15 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 24 Aug 2015, 17:07 
Offline
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Aug 2015, 16:09
Príspevky: 7
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 29
Zdravím všetkých volvákov,
po dlhej dobe som si aj ja našiel tú svoju tehlu :D
mám ale dva problémy, nefunkčný posilovač brzd, tvrdý pedal,
niekedy makčí ale zasičí a na dalšie zošliapnutie znova tvrdý, chlap čo som od neho auto kupoval tvrdil že to robí podtlaková výveva/vaku pumpa???

no a posilovač riadenia po naštarovaní nejde takmer vobec potom sa rozbehne a ide fajn ale pri parkovaní začalo ísť riadenie trhavo,
a ozýva sa prerušovaný zvuk servo čerpadla. málo oleja/starý olej :?:

ak sa niekto zaoberal podobnými problemamy dajte vedieť

za akukolvek radu díky ;)

_________________
'86 760? GLE D24Tic


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 24 Aug 2015, 17:46 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 16 Nov 2009, 08:59
Príspevky: 2019
Bydlisko: Pétržkanéé alebo H.Saliby
Poďakoval: 9 x
Obdržal ďakujem: 96 x
Vek:: 31
zaobera, su aj tu, alebo na ceskom Volvoklub.cz pripadne svedsketanky.cz

_________________
kwiko
0949I26I5I


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 26 Aug 2015, 20:17 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrovaný: 20 Dec 2009, 23:18
Príspevky: 241
Bydlisko: Nové Zámky
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 3 x
Vek:: 45
Gratulácia ku kúpe, pekná kára! Teda ak je to tá, čo sa predávala na bazoši.
K veci: problém je vákuová pumpa, treba ju vyčistiť, väčšinou to pomôže.Na českom fóre riešil prednedávnom petercz, ak sa nemýlim. Čo sa riadenia týka, trafil si klinec po hlavičke, treba vymeniť oil a dať správne množstvo.

_________________
Volvo 240 D24, 1989
Volvo 940 Polar 2.0 Turbo, 1996
Volvo 850 T-5, 1995


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 28 Aug 2015, 11:38 
Offline
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Aug 2015, 16:09
Príspevky: 7
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 29
;) Diky gusto, čeknem to cz forum,hej je to tá kára z bazošu...
tak som rád že to servo nieje v prdeli, brzdy su podla opotrebenia povodné takže sa budu meniť rovno
dám novu vaku pumpu s polska to vide na 70e čo nieje zlé si myslim. {zmyslajuci}

_________________
'86 760? GLE D24Tic


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 29 Aug 2015, 09:35 
Offline
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03 Máj 2009, 19:10
Príspevky: 589
Bydlisko: PN/Praha
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 15 x
BBstunt píše:
;) Diky gusto, čeknem to cz forum,hej je to tá kára z bazošu...
tak som rád že to servo nieje v prdeli, brzdy su podla opotrebenia povodné takže sa budu meniť rovno
dám novu vaku pumpu s polska to vide na 70e čo nieje zlé si myslim. {zmyslajuci}

Pumpu som daval pred dvoma rokmi novu za nejaky tych 70Eur a funguje doteraz. Opravovat povodne nema zmysel. Inak origo Pierburg sa da zohnat za cca 150Eur.
Co sa tyka serva najprv skus vymenit olej, budes potrebovat 1l DexronIID. Do nadobky umiestni magnet z HDD a chvilu jazdi. Ak nepomoze tak druhe cerpadlo (ak tam mas "prazsku sunku" tak ta sa najde u mna) a ked ani to nepomoze tak repas serva - cca 150Eur v Poprade.

P.S. to si kupil tu zo Skalice ?

_________________
V960TURBO, B204FT, 1991
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 10 Sep 2015, 14:08 
Offline
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Aug 2015, 16:09
Príspevky: 7
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 29
Zdar sergej, :)
diky za rady, áno auto je zo skalice, potlak pojde asi nový ten pierburg zoženiem s polska
ale to servo je vačší prúser, bol som pn o barliach tak som sa tomu moc nevenoval včera som to čekol a čerpadlo je asi kaput,
bolo malo oleja tak som dolial Dextronu a ta svina frka aj na volnobeho potom to tečie z neho kdesi od spodku, neviem ho nikde splašiť
všade majú tie modernejšie, :evil:

vravíš ža ty máš "pražsku šunku" hehe umiestnena na pravo od motora kde byva vačšinou altík??? {palechore} aj mne sa to podobá najviac tým, tvarom daj vedieť prosím, určo sa nejak dohodneme, predpokladám že tieto typy čerpadiel sa nedajú repasovať alebo :?:

_________________
'86 760? GLE D24Tic


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 10 Sep 2015, 17:31 
Offline
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03 Máj 2009, 19:10
Príspevky: 589
Bydlisko: PN/Praha
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 15 x
Ahoj, repasovat sa asi daju, ale lacnejsie kupis druhe. Cez vikend budem v sklade nejake cerpadlo Ti pozrem, idealne keby si si pon aj dosiel, teda v zavislosti ako to ponahla.
Auto som chcel kupit, ale po obhliadke som od toho upustil. Na moj vkus je to na hruzu zbastlene. Aj ked na zakladnu funkciu to nema vplyv.

_________________
V960TURBO, B204FT, 1991
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 11 Sep 2015, 18:29 
Offline
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Aug 2015, 16:09
Príspevky: 7
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 29
Ok diky, čo konkretne myslíš zbastlene? ani nie ten strop hehe ten je funky...
kedže som volvo zatial nemal tak som to nejako nevedel na prvý pohlad posúdiť
čím viac sa v nom vrtam tým viac prichádzam na to že sa v tom niekdo hrabal zistil som napr. že
podla techničáku by sa malo jednať o D24T 82kw pod kapotou je ale D24Tic a to asi vysvetluje ten
izolačkou zlepený motorovy zvazok :roll: a držiak toho čerpadla je nejaký pofidérny samo domo pozváraný ten náhodou nemáš?


čerpadlo by sa hodilo čo najskor ale v utorok odchádzam na 10dni do bulharska... takže až potom,
nemám moc cestu okolo pojdem síce prahu začiatkom októbra ale to už čerpadlo musí fachčiť v aute

nedalo by sa tak že ti pošlem peniaze na účet a ty to pošleš poštou?
a keď sa vratim z dovolenky už bude na pošte to by bolo ideálne {tanec}
napíš správu ak nájdeš aj nejaku predstavu o cenovke...

_________________
'86 760? GLE D24Tic


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 11 Sep 2015, 23:00 
Offline
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03 Máj 2009, 19:10
Príspevky: 589
Bydlisko: PN/Praha
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 15 x
BBstunt píše:
Ok diky, čo konkretne myslíš zbastlene? ani nie ten strop hehe ten je funky...
kedže som volvo zatial nemal tak som to nejako nevedel na prvý pohlad posúdiť
čím viac sa v nom vrtam tým viac prichádzam na to že sa v tom niekdo hrabal zistil som napr. že
podla techničáku by sa malo jednať o D24T 82kw pod kapotou je ale D24Tic a to asi vysvetluje ten
izolačkou zlepený motorovy zvazok :roll: a držiak toho čerpadla je nejaký pofidérny samo domo pozváraný ten náhodou nemáš?

D24T vs D24TIC su minoritne rozdiely v elektrike, tam chybu nehladaj. Cela motorova elektrika je robena kutilom domacim nanovo, kedze to v com jazdis je v skutocnosti 740 (745) Turbo (benzin) modeloveho roku 1990 alebo 91.
Preto neukazuje otackomer. Preto je auto celkom lenive nakolko je tam benzinovy diferak s tazsim prevodom.
Otazku sediaceho VIN, ale bez ochrannej folie, spolu s celolakom auta si zodpovedaj sam...
Drziak cerpadla je spravny k danemu modelovemu roku z ktoreho pochadza motor (86 ?). Ten motor je vlastne to jedine co ostalo z povodneho majitela TP. Kedze drziak sa casto lamal tak bol nahradenym inym, od modeloveho roku 87 alebo 88. Alternator sa premiestnil hore k cerpadlu posilovaca, ktore uz nebolo typu "prazska sunka" ale s oddelenym zasobnikom.
Bohuzial drziak tvojho typu nemam s radostou som ho vyhodil a nahradil tym novsim.
Cerpadlo zajtra pozrem v sklade a dam vediet.
Kablovy zvazok viem vyrobit novy, ale neviem ci sa to oplati. Kazdopadne sa myslim oplati sfunkcnit ABS a otackomer.

_________________
V960TURBO, B204FT, 1991
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 12 Sep 2015, 16:17 
Offline
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Aug 2015, 16:09
Príspevky: 7
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 29
{preplesk} takže som si kúpil poriadnu skladačku takto na staré kolená no pekne,
aspon mi nebude luto to ešte viac zbastliť nejakým tjuuningom hehehe inák v porovnaní z autami čo som mal vačšinou fordy predtým žigulaky
mi to auto nepríde vobec lenive... minule zostal v smutku týpeček snažiaci sa ma predbehnuť na zánovnej V50 a par dní pred tým
seat leon 1,9 tdi s obrovskou nálepkou profi chiptuning :lol: ale nehádam sa kedže je to prvá tehla v ktorej sa vozím...
a vidím že ty už toho máš na týchto vozoch odkrútené {palechore}

ináč Otáčkomer mi funguje a prístrojovka je potom asi tiež z dieselu kedže červené pole začina pri 5 tisícoch,
nejde iba tachometer čo podla britského fóra je bežny jav že zastane pri zhruba 400 000 ten v aute to nakrútil 447 tis.

ps: zase iba mudrosti naštudovane z netu ale D24Tic je to iste ako D24T len to má navyše intercooler žiadne iné rozdiely by tam ževraj byť nemali či?

Diky a daj vedieť keď najdeš tu šunku ;)

_________________
'86 760? GLE D24Tic


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 12 Sep 2015, 21:20 
Offline
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03 Máj 2009, 19:10
Príspevky: 589
Bydlisko: PN/Praha
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 15 x
Konzerva prazskej sunky najdena, posli do SS adresu, dohodneme podrobnosti.
D24TIC ma inu hlavu (zamenitelnu), ine cerpadlo, ine vstreky, ine turboduchadlo, inu vyfukovu ruru za turbom a ochranne prvky proti prehriatiu a prekroceniu plniaceho tlaku. Vo vrcholnej verzii v 940 bol vyladeny az na 90kW/250Nm.
Je to prijemne rychlobezny diesel s peknym zvukom, ale vyzaduje poucenu obskuhu s technickym citom. Inak rychlo praskne hlava. Nezabudni, ze vymena oleja je kazdych max 7500 km, v mestskej prevadzke 5000 km.
V tvojom pripade nefunguje rychlomer najma preto, ze po zapojeni by ukazoval 2x taku rychlost ako v skutocnosti, pretoze pochybujem ze by mu menili diferak. Pristrojovky opravujem, mozem ju skuknut. Ale pokazeny rychlomer sa vacsinou neprejavuje tym, ze by bol uplne mrtvy.
Co si pamatam tak ABS je tiez mrtve, nie ?

_________________
V960TURBO, B204FT, 1991
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 13 Sep 2015, 19:51 
Offline
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Aug 2015, 16:09
Príspevky: 7
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 29
Ahaa tak až takéto zmeny,díky za info ale som rád že je to aspon tá lepšia verzia a budem musieť uhliadnuť ten olej ale neviem ako keď to nepočíta km haha aj rozvody sú ževraj dosť náchylné no čo už treba sa starať hehe s tým som počítal u takéhoto auta ;) auto kvoli nefunkčnemu posilovaču nejde do šmyku takže neviem či ABS fachči uvidí sa keď tam dám novu vaku pumpu...

_________________
'86 760? GLE D24Tic


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 13 Sep 2015, 20:55 
Offline
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03 Máj 2009, 19:10
Príspevky: 589
Bydlisko: PN/Praha
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 15 x
Rozvody sa menia kazdych 80k km, alebo 5 rokov, odporucam vymenit vzdy pri kupe auta. ABS dobre vyskusas na strku aj bez vakuovej pumpy. Ale ak svieti pocas jazdy kontrolka tak je pre nejaku chybu neaktivne.

_________________
V960TURBO, B204FT, 1991
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 01 Okt 2015, 15:05 
Offline
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24 Aug 2015, 16:09
Príspevky: 7
Bydlisko: Banská Bystrica
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Vek:: 29
Nazdar

čerpadlo vymenené {palechore}
, ked som to rozbalil ostal som trochu v šoku lebo vyzeralo podstatne horšie ako to čo som vyberal
ale netečie, nefunguje sice na 100% ale je to lepšie ako predtým . len dufam že ten tmel na spodku niečo vydrží hehe,
Dikes sergej ;)

_________________
'86 760? GLE D24Tic


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 760 prosim oradu...
PoslaťNapísal: 01 Okt 2015, 22:01 
Offline
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03 Máj 2009, 19:10
Príspevky: 589
Bydlisko: PN/Praha
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 15 x
BBstunt píše:
Nazdar

čerpadlo vymenené {palechore}
, ked som to rozbalil ostal som trochu v šoku lebo vyzeralo podstatne horšie ako to čo som vyberal
ale netečie, nefunguje sice na 100% ale je to lepšie ako predtým . len dufam že ten tmel na spodku niečo vydrží hehe,
Dikes sergej ;)

Co myslis tym ze nefunguje na 100% ? Bud tlak dava, alebo nie. Ak je chod trhany, tak je to riadenim, nie cerpadlom. Odporucam dat do nadrzky magnet z HDD (neodymovy) po cca mesiaci sa stav niekedy vyrazne zlepsi. Taktiez pomaha vyplach systemu. Ber to tak ze servo niekolko rokov nefungovalo. Cerpadlo je v originale tusim pajkovane mosadzou, zjavne niekto nemal :-)

_________________
V960TURBO, B204FT, 1991
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 15 ] 

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Slovenský preklad-phpBB podpora