Nazdar všetkym, som tu noví a prosím o radu.. Mám také záložné vozidlo volvo 940se 2,3 turbo benzín,potrebujem sa nanom vozit no problém je vtom že vytočit ide len do 3 tis. potom stratí vykon,ako keby som dal nohu z plynu a zaujmavé je že čím sa to viac ohreje tym to ide menej vytočit.. nemá niekdo náhodou skúsenosti stym ????
už som skúsil :
vymenit váhu vzduchu z plne pojazdného takého isté.tá je dobrá. ...
odpojím lambdu,správa sa to tak isto,vtom to neni ...
na škrtiacej klabke ten potenciometer čo zistuje ako je otvorená to tiež nieje.....
zostáva už len turbo,asi to stratí tlak a tym aj motor vykon...mal som ho rozobraté ale nechápem ako to funguje...
prosím ak máte niečo sem stym... dakujem pekne
potrebujem súrne radu..
- harlequin
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1580
- Dátum registrácie: 07 Jan 2010, 20:21
- Vek:: 26
- Bydlisko: UK
- Poďakoval: 2 krát
- Bolo mu poďakované: 1 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: potrebujem súrne radu..
no som laik a strielam len... ale:
hmm co takto volnobezny ventil ?
inac ake to mas auto ? dopln si do podpisu typ, model, rok...
hmm co takto volnobezny ventil ?
inac ake to mas auto ? dopln si do podpisu typ, model, rok...
Volvo S40 2.0D 100kW MY2005 Momentum + doplnky
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
EX >>> Volvo V40 1.8i 92kW MY2000 125konikov, červená farba
Láka ma ísť, ísť, ísť, ísť, tam kde nik, nechodí...ísť s tebou ísť, čakať čo sa prihodí...
- sergej
- MUDrc
- Príspevky: 646
- Dátum registrácie: 03 Máj 2009, 19:10
- Vek:: 5
- Bydlisko: PN/Praha
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 19 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: potrebujem súrne radu..
Nazdar všetkym, som tu noví a prosím o radu.. Mám také záložné vozidlo volvo 940se 2,3 turbo benzín,potrebujem sa nanom vozit no problém je vtom že vytočit ide len do 3 tis. potom stratí vykon,ako keby som dal nohu z plynu a zaujmavé je že čím sa to viac ohreje tym to ide menej vytočit.. nemá niekdo náhodou skúsenosti stym ????
už som skúsil :
vymenit váhu vzduchu z plne pojazdného takého isté.tá je dobrá. ...
odpojím lambdu,správa sa to tak isto,vtom to neni ...
Nema vplyv
na škrtiacej klabke ten potenciometer čo zistuje ako je otvorená to tiež nieje.....
Ziadny tam nie je, su tam len 2 spinace - spinac volnobehu a spinac max plynu
zostáva už len turbo,asi to stratí tlak a tym aj motor vykon...mal som ho rozobraté ale nechápem ako to funguje...
Si robis prdel ze si rozoberal turbinu, nie ? Co konkretne si na nej rozobral ?
prosím ak máte niečo sem stym... dakujem pekne
Takze si skus najprv vyblikat chyby. Pri pohlade od naraznika je na lavom hrnci taka krabicka, odklopis viecko a najdes tam kablik, tlacitko, cervenu LED a ocislovane dutinky.
Strčcis kablik do dutinky cislo 2 a stlacis tlacitko na 1s, ledka zasvieti. Potom ti LED vyblika 3 miestny kod napr: 1blik medzera 2 blik medzera 3 blik. teda 123, potom stlacis tlacitko znova na 1s a dostanes druhy kod. Ak sa kod bude opakovat, ziadny dalsi tam uz nie je. Kod 111 znamena: bez chyb. Potom nahod kody sem a ja to poviem co znamenaju, alebo si najdi na nete OBD diagnostic trouble codes volvo. System motomanagmentu mas Jetronic LH2.4
BTW ma sna otackomeri rucicku manometra plniaceho tlaku ? (TURBO) pokial ti chodi ?
3000 ot nepresiahne ani za volnobehu, alebo len za jazdy ?
Skus odpojit a znova pripojit cidla teploty vody (pod sanim).
už som skúsil :
vymenit váhu vzduchu z plne pojazdného takého isté.tá je dobrá. ...
odpojím lambdu,správa sa to tak isto,vtom to neni ...
Nema vplyv
na škrtiacej klabke ten potenciometer čo zistuje ako je otvorená to tiež nieje.....
Ziadny tam nie je, su tam len 2 spinace - spinac volnobehu a spinac max plynu
zostáva už len turbo,asi to stratí tlak a tym aj motor vykon...mal som ho rozobraté ale nechápem ako to funguje...
Si robis prdel ze si rozoberal turbinu, nie ? Co konkretne si na nej rozobral ?
prosím ak máte niečo sem stym... dakujem pekne
Takze si skus najprv vyblikat chyby. Pri pohlade od naraznika je na lavom hrnci taka krabicka, odklopis viecko a najdes tam kablik, tlacitko, cervenu LED a ocislovane dutinky.
Strčcis kablik do dutinky cislo 2 a stlacis tlacitko na 1s, ledka zasvieti. Potom ti LED vyblika 3 miestny kod napr: 1blik medzera 2 blik medzera 3 blik. teda 123, potom stlacis tlacitko znova na 1s a dostanes druhy kod. Ak sa kod bude opakovat, ziadny dalsi tam uz nie je. Kod 111 znamena: bez chyb. Potom nahod kody sem a ja to poviem co znamenaju, alebo si najdi na nete OBD diagnostic trouble codes volvo. System motomanagmentu mas Jetronic LH2.4
BTW ma sna otackomeri rucicku manometra plniaceho tlaku ? (TURBO) pokial ti chodi ?
3000 ot nepresiahne ani za volnobehu, alebo len za jazdy ?
Skus odpojit a znova pripojit cidla teploty vody (pod sanim).
V960TURBO, B204FT, 1991
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992
- sergej
- MUDrc
- Príspevky: 646
- Dátum registrácie: 03 Máj 2009, 19:10
- Vek:: 5
- Bydlisko: PN/Praha
- Poďakoval: 1 krát
- Bolo mu poďakované: 19 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: potrebujem súrne radu..
A skontroluj tiez ci palivove cerpadlo dava tlak, regulacny ventil na palivovej liste, ci nema dieravu membranu.
Tiez by som poprosil bud autora alebo moderatora, aby zmenil nazov topicu na nieco normalnejsie co nebude evokovat dojem ze sa pyta blondina...
Tiez by som poprosil bud autora alebo moderatora, aby zmenil nazov topicu na nieco normalnejsie co nebude evokovat dojem ze sa pyta blondina...
V960TURBO, B204FT, 1991
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992
-
- Pán Inžinier
- Príspevky: 1099
- Dátum registrácie: 10 Okt 2009, 19:51
- Vek:: 45
- Bydlisko: Lichnov u Frenštátu pod Radhoštěm
- Bolo mu poďakované: 18 krát
- Kontaktovať užívateľa:
Re: potrebujem súrne radu..
Zkus s tím přijet a určitě na to přijdu.Blekot napísal:Nazdar všetkym, som tu noví a prosím o radu.. Mám také záložné vozidlo volvo 940se 2,3 turbo benzín,potrebujem sa nanom vozit no problém je vtom že vytočit ide len do 3 tis. potom stratí vykon,ako keby som dal nohu z plynu a zaujmavé je že čím sa to viac ohreje tym to ide menej vytočit.. nemá niekdo náhodou skúsenosti stym ????
už som skúsil :
vymenit váhu vzduchu z plne pojazdného takého isté.tá je dobrá. ...
odpojím lambdu,správa sa to tak isto,vtom to neni ...
na škrtiacej klabke ten potenciometer čo zistuje ako je otvorená to tiež nieje.....
zostáva už len turbo,asi to stratí tlak a tym aj motor vykon...mal som ho rozobraté ale nechápem ako to funguje...
prosím ak máte niečo sem stym... dakujem pekne
http://www.svedsketanky.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW
tel 775148152
Volvo S90 Royal r.v. 1997 150kW
Volvo S80 T6 r.v.1999 200kW