Strana 1 z 1

460/440 plusy/minusy

Napísané: 04 Máj 2009, 16:33
od užívateľa dawide
Rozmyslam nad kupou Volva 460/440, chcem vas preto poziadat ake klady a zapory ma to auto, ake ma vady, a naopak ake vylepsnia, aka je zakladna vybava, aka spotreba...

vopred dakujem

Re: 460/440 plusy/minusy

Napísané: 07 Máj 2009, 08:15
od užívateľa shineonyou
Tusim zacinas zber ako lakio. Dobre vediet, aspon budes zdrojom nahradnych dielov. Kup aj V70... ;)

Re: 460/440 plusy/minusy

Napísané: 08 Máj 2009, 16:49
od užívateľa dawide
shineonyou napísal:Tusim zacinas zber ako lakio. Dobre vediet, aspon budes zdrojom nahradnych dielov. Kup aj V70... ;)
No sak to nie je zle ze budem mat 2 Volva ...

Re: 460/440 plusy/minusy

Napísané: 18 Sep 2009, 09:26
od užívateľa michalmalcek
k tym plusom a minusom mal som dva roky 440 1.7T co sa tyka motora a vykonu uplna bomba kolko krat sa mi stalo ze na krizovatke octavia II TDI v nej mlady chalanisko s frajerkou a pozrel zbadal zboku starucku 440 a ze jej ukaze heh to si iba myslel ani nestihol dat tri a ja som bol prec :D
jedine co sa tyka motora kolisanie otacok na volnobehu ale to asi kazda druhe minus ktore som zbadal je podvozok na mojej som si vymenil skoro vsetko pokial ides po nasich hrbolatych cestach citit a pocut je tam asi tvrdsi podvozok ale ked vides na dialnicu podvozok stichne a mozes dret a este zalezi aku motorizaciu chces teraz som ju predal svokrovi a brazdi nanej on 8-)

Re: 460/440 plusy/minusy

Napísané: 18 Sep 2009, 13:42
od užívateľa doktor
já mám 460 2,0 bez turba.

Výhody:
1. na dané auto dostačujúcí motor s dobrým výkonom a zrychlením pri predbiehaní.
2. výbava slušná - pozri si moje auto http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=18203
3. konstrukčne jednoduché - myslím, že problémy sú menej časté, než u nových volv.
4. Významně lacné náhradné diely - oproti V70 cca polovičné, zrovnatelné s favotitom, servis jednoduchý, akýkoľvek priemerný servis všetko opraví.
5. príjemná spotreba 8,3 L/ 100 (merané plná -plná) pri odjazdených 18,000 km, 80% mesto, krátké trasy. (Zaujímavé je, že i pri trase cca 300 km Šumperk -Slaný s divokou jazdou v serpentínach a asi 50km diaľnice rýchlosťou 180-190/hod bola stále spotreba 8,5L/100.
Pri rychlosti 90km/hod po Rakúsku som ma okolo 6,5L /100)
6. dostatok miesta pre cestujúcich vzadu.
7. 460 celkom velký kufor. 440 zase dobré nakladanie vzhľadom k prevedení hatchback.

Nevýhody:
1. Odhlučnenie - maximálna pohodová rychlosť je cca 150km/h. Pri vyššej už je hluk, ale jazdné vlastnosti sú ok tak do 175 km /h. Okolo 195-200 je maximálka, ale napr. oproti 850 alebo V70 už má človek i trochu strach.
2. Veľa áut je v zlom stave, dost hrdzavejú lemy zadných blatníkov.
3. jazdné vlastnosti oproti vyšším triedam 850/V70 horšie, celkové pohodlie horšie.
4. Iba 1 airabg.

Doporučujem si nekupovať auto za menej než 30 tisíc, ináč to doplatíš v investíciach.
Kto predává 440/460 nad 40,000, vätšinou už vie, prečo tie prachy za to chce a to auto bude vo veľmi dobrom stave. (napr. svoje auto si cením na cca 60.000 kč, ale predať ho rozhodne nechcem.)