VOLVOklub Slovensko

... Diskusné fórum slovenských priaznivcov značky VOLVO ...
Aktuálny čas je 29 Apr 2017, 17:37



Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 8 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: 480 zacala zas strajkovat...
PoslaťNapísal: 06 Nov 2009, 15:22 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrovaný: 12 Apr 2009, 22:28
Príspevky: 218
Bydlisko: Bardejov
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Obraciam sa na vas zas s tym ze mi nejde moj milacik, teda moje volvicko 480...

Problem c. 1: Startovanie, nemozem nastartovat a ked uz nastartujem tak bezi v pohode no po chvilke zdochne, ked sa uz zohreje motor tak uz nezdochyna...

Problem c. 2: Ked ho nastartujem a idem sa pohnut tak mi zdochne alebo ide tak ze ani nejde... jednoducho ako keby nemalo vykon...

Problem c. 3: Ked sa po zohriati motora na cca 70 stupnov konecne pohnem a pridam, tak na dvojke, niekedy uz aj na jednotke, a ostatnych rychlostiach az ked sa nerozbehnem na cca 60 az 80 km/h mi trha pri urcitych otackach s motorom. Trha s nim aj ked idem do kopca, alebo ked sa chcem rozbehnut rychlejsie... jednoducho s nim trha a nemozem si vychutnat pocit z jazdy....

Vopred DAKUJEM za rady

Inac nedavno som menil sviecky, vysokonapetove kable, hlavu rozdelovaca a aj ten palec co chodi vo vnutry....

PS: UZ ma to moje VOLVICKO zacina kvalitne stvat

_________________
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 480 zacala zas strajkovat...
PoslaťNapísal: 06 Nov 2009, 17:33 
Offline
Globálny moderátor
Globálny moderátor
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30 Mar 2009, 15:29
Príspevky: 287
Bydlisko: Stara Lubovna
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
zeby vadny vstrekovac??

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe nieco cez 300 hp :)
bolo V50 2.0 D r.2005, V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.lubovna.eu


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 480 zacala zas strajkovat...
PoslaťNapísal: 06 Nov 2009, 18:46 
Offline
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 10 Jún 2009, 22:36
Príspevky: 575
Bydlisko: RV vidiek + Kosice Juh
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Nieco podobne sme riesili raz aj so svokrom na starom Kadete a nakoniec bol problem v malej ciernej krabicke pod celnym sklom v motorovom priestore (ale nemam sajnu na co sluzila...).

_________________
papekov "vyrobok"
VW Golf 1,6 TDI


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 480 zacala zas strajkovat...
PoslaťNapísal: 07 Nov 2009, 21:08 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Apr 2009, 11:47
Príspevky: 2174
Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
Poďakoval: 17 x
Obdržal ďakujem: 15 x
Vek:: 31
vaha vzduchu? skus ju pred startovanim odpojit, ci to pojde, resp. sa ako tak nezlepsi.

_________________
'01 C70 T5 cabrio
'00 V70 XC AWD Cross Country
'08 XC90 V8 AWD Sport
'99 S70 2.5 20V
ex 760 GLE TD, 940 GLE, 850 2.5 20V, 440 1.8K, V70 R AWD, 850 R, V70 R AWD, 740 GL, 850 GLE, S60 R AWD, V70 XC AWD


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 480 zacala zas strajkovat...
PoslaťNapísal: 08 Nov 2009, 23:47 
Offline
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03 Máj 2009, 19:10
Príspevky: 588
Bydlisko: PN/Praha
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 15 x
Vplyv mat moze, ale po odpojeni vahy na volnobehu motor nesmie zdochnut. Pozrel by som sa na volnobezny ventil vzduchu (robi by-pass klapke vzduchu) Tiez premeral vsetky teplotne cidla na motore. RJ mava cidlo nezavisle od budika na pristrojovke.

_________________
V960TURBO, B204FT, 1991
V960GLE, B6304F, 1992
Bolo:
V760GLE, D24T, 1985 RIP
V940SE, B200FT, 1992


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 480 zacala zas strajkovat...
PoslaťNapísal: 12 Nov 2009, 17:41 
Offline
MUDrc
MUDrc
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13 Apr 2009, 21:22
Príspevky: 567
Bydlisko: Buštěhrad, okr. Kladno (ex: Košice)
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 3 x
Vek:: 11
abo je palec otočeny o 90° :shock: ( to je len taká myšlienka - výkrik do tmy)

_________________
Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99,
Vstup do galerie ZDE


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 480 zacala zas strajkovat...
PoslaťNapísal: 29 Nov 2009, 12:52 
Offline
Pokročilý
Pokročilý

Registrovaný: 12 Apr 2009, 22:28
Príspevky: 218
Bydlisko: Bardejov
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 0 x
Takze mam dobru spravu, to trhanie s motorom je vyriesene, bola to uplna blbost, ktora by urcite nikoho nebola napadla. Kable co idu od vstrekovacov do takej malej krabicky kde sa vsetky spajaju a z tej krabicky ide dalej uz len jeden hrubsi kabel tak ta krabicka bola rozbita a ako sa s autom hybalo tak sa to raz odpojilo a preto zhasinal motor a nasledne spojilo preto motor isiel cize to tak trhalo...

Oprava bola nasledovna:
potrebovali sme cca asi 20 cm drotu a kombinacky, spevnili sme tu krabicku tak aby sa nemohla rozpojit... V nasledujucej dobe sa kupi nova krabicka :D

Vaha vzduchu ked som odpojil tu hadicku tak motor isiel nadalej ale ak som odpojil tie kabliky tak zdochol... takze neviem... :D

_________________
VOLVO 480 ES, 1721 cmm, r.v.: 1987,


Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: 480 zacala zas strajkovat...
PoslaťNapísal: 09 Apr 2010, 16:54 
Offline
Pán Inžinier
Pán Inžinier

Registrovaný: 25 Máj 2009, 23:24
Príspevky: 2827
Bydlisko: PRG
Poďakoval: 0 x
Obdržal ďakujem: 3 x
Vek:: 10
dawide píše:
Takze mam dobru spravu, to trhanie s motorom je vyriesene, bola to uplna blbost, ktora by urcite nikoho nebola napadla. Kable co idu od vstrekovacov do takej malej krabicky kde sa vsetky spajaju a z tej krabicky ide dalej uz len jeden hrubsi kabel tak ta krabicka bola rozbita a ako sa s autom hybalo tak sa to raz odpojilo a preto zhasinal motor a nasledne spojilo preto motor isiel cize to tak trhalo...

Oprava bola nasledovna:
potrebovali sme cca asi 20 cm drotu a kombinacky, spevnili sme tu krabicku tak aby sa nemohla rozpojit... V nasledujucej dobe sa kupi nova krabicka :D

Vaha vzduchu ked som odpojil tu hadicku tak motor isiel nadalej ale ak som odpojil tie kabliky tak zdochol... takze neviem... :D


napadlo :D ja som to mal tiez na 440 :D

_________________
je: S60 2.4T - slabomodra metaliza, 215 000 km, rv. 2001 MY02
bolo:
S70 2.4i 20V - modra metaliza, 220 000 km, avg. 9.8, rv. 1997
480_S 2.0i - cierna metaliza, rv. 1994
440_turbo 1.7T - modra, rv. 1989


Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 8 ] 

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Slovenský preklad-phpBB podpora